Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön ruokaa yksinäisyyteeni. Kaipaisin rakkautta mutta sen sijaan syön.

Vierailija
03.12.2024 |

Tosi epätervettä. Tämä alkoi huonossa suhteessa, jossa aloin taas reagoimaan tilanteeseen syömällä kuten lapsena emotionaalisesti hankalassa perheessä. 

Suhde oli todella myrkyllinen, joten syöminen oli yksi keino paeta asiaa. Ruoka on ihanaa ja toisaalta vihaan. Ollut häiriötä molempiin suuntiin, syömättämyyteen ja ahmintaan.

Nykyään syön mitä vain, niin paljon kun haluan. En välitä. Asun yksin, elän yksin, en usko että tulen samaan hyvää parisuhdetta elämääni ja olen eristäytynyt. Käyn töissä, siellä olen pidetty mutta kotona on vain tyhjää. 

Ei auta oikein nyt mikään. Paitsi ellen saisi rakkautta joltain mieheltä. Melkein kukaan vain kävisi kunhan pitäisi sylissä ja olisi minusta kiinnostunut, niin epätoivoiseksi sitä on tullut. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Olisi voinut olla mun kirjoittama aloitus. Halaus <3

Vierailija
2/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tuon tyhjyyden ja arvottomuuden tunteen eikä sitä täytä mikään määrä ruokaa. Eikä täytä muuten nettishoppailukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta täyttää tyhjyyttä hieman

Vierailija
4/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tuon tyhjyyden ja arvottomuuden tunteen eikä sitä täytä mikään määrä ruokaa. Eikä täytä muuten nettishoppailukaan.

Juu minä myös tuhlannut rahaa. Veloissa olen pahasti. Syönyt liikaa ja väärin. Olen myös juonut paljon. Nykyään harvoin tulee juotua eikä rahaa ole ylimääräiseen. Kaikki on vähän päin mäntyä. No, on minulla katto päällä, ruokaa kaapissa ja töitä. 

Mutta ei tämä mitään kunnon elämää ole. Haluaisin rakkautta elämääni. Mutta kun joku kiinnostuu niin saatankin paeta tai muuten olla kylmä vaikka yrittäisin heittäytyä. Oma vika mutta pelkään että tulen hylätyksi ja arvostelluksi, etten riitä enkä kelpaa. 

-ap

Vierailija
5/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on olemassa huonompikin vaihtoehto, nimittäin parisuhde joka tietyllä tavalla kytkeytyy ruoan ja herkuttelun ympärille. Eli että isoin asia mikä sitoo yhteen on se että syödään kaikkea epäterveellistä yhdessä. Se taas sitoo lujemmin yhteen kun yhdistyy kumppanin läsnäolo ja ruoka, vaikka suhde muilta osin olisi surkea.

Vierailija
6/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon yksinäisyyteen!

Vierailija
7/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on linkkivinkkejä sinkuille.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5844336/olen-niin-yksinainen-etta-halua…

Luepa sieltä.

Vierailija
9/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutapahtumia järkätään ympäri maata.

Vierailija
10/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä yksinäisiä tyhjässä universumissa . Annoin äsken suudelman karkkimadolle. On sentään se seurana . Se kertoo puolison kaipauksesta jotain .

m39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme