HUS:N LÄÄKÄRI: SUOMALAISTEN PITÄÄ SAIRASTAA KORONA KESÄN AIKANA.
https://yle.fi/uutiset/3-11318716
Kesäflunssaa luvassa niille onnettomille, jotka eivät ole vielä sitä sairastaneet. Nyt vain jännittämään reagoiko oma kroppa koronavirukseen kohtalokkaalla tavalla....
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Tätä lausuntoa kauhisteleville muistuttaisin, että terveistä nuorista aikuisista tautiin ei kuole edes joka sadas. Miksi et siis voisi ottaa yhteisen edun nimissä sitä itsellesi? Oletko itsekäs?
Eristetään ne "terveet" ikäryhmät sitten vaikka jonnekin saareen sairastamaan sitä tautiaan rauhassa. Vaikka Seilin saarelle.
Vierailija kirjoitti:
HUS:n lääkäri tarkoittaa sitä, että kun kesällä ei ole muita flunssia, voidaan korona havaita paremmin ihmisissä.
Syyskaudella tulee taas kausi-inluenssa, jolloin testaaminen ja koronan diagnosointi on vaikeampaa ja lääkäripalvelut ruuhkautuu.
Ja myös syksyn kausi-influenssa vie ihmisiä sairaaloihin, tilanne on syksyllä todella paljon hankalampi.
On kaikille helpompaa, jos korona sairastettaisiin kesällä, ennen muita flunssia syysaikaan.
Tämä on tuon lääkärin sanomisen pointti.
Ja mielestäni hän oikeassa.
Ei Who ole tuollaista mieltä ollenkaan. Eihän tuota kannata kuin Ruotsi.
Diagnostiikkajohtaja Lasse Lehtonen suojaisi elämiä, mutta nyt halutaan pitää esillä Järvistä, kun kanta osuu yksiin hallituksen. kanssa.
Miksi emme tukahduta kuten etelä-korea ja Taiwan. Miksi riskeerasmme ihmishenkiä.
Syksyllä ei ala flunssat kiertää, jollei kouluja ja päiväkoteja avata täyteen mittaansa.
Voitaisiin pitää etäkoulua halukkaille koko syksyn ja ihmisiä etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
HUS:n lääkäri tarkoittaa sitä, että kun kesällä ei ole muita flunssia, voidaan korona havaita paremmin ihmisissä.
Syyskaudella tulee taas kausi-inluenssa, jolloin testaaminen ja koronan diagnosointi on vaikeampaa ja lääkäripalvelut ruuhkautuu.
Ja myös syksyn kausi-influenssa vie ihmisiä sairaaloihin, tilanne on syksyllä todella paljon hankalampi.
On kaikille helpompaa, jos korona sairastettaisiin kesällä, ennen muita flunssia syysaikaan.
No siitä vaan tartuttamaan itseesi korona, kerro sitten miten meni. Itse ajattelin skipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lausuntoa kauhisteleville muistuttaisin, että terveistä nuorista aikuisista tautiin ei kuole edes joka sadas. Miksi et siis voisi ottaa yhteisen edun nimissä sitä itsellesi? Oletko itsekäs?
Olen aivan saatanan itsekäs ja elämänhaluinen enkä häpeile sitä mitenkään.
Sama juttu tää on vaan mun 1 elämä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko luulette, että korona vain menee ohi jos kaikki vain työntävät päänsä maahan?
Luulen juuri niin. Nimittäin rokotus tulee pelastamaan.
Älkää laittako lapsianne kouluun, jos ne avataan! Se ei ole turvallista!
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko luulette, että korona vain menee ohi jos kaikki vain työntävät päänsä maahan?
No eihän se koskaan mene ohi. Muuntuu jatkuvasti ja varmaan se toinen tai kolmas tartunta viimeistään tappaa.
Onks tää se sama lekuri jonka mielestä hoitajille ois pitäny tartuttaa korona?
Kai tämä lääkäri itse on jo innolla ottamassa koronan vastaan?
Miksi ne festarit mentiin perumaan? Eikö tämän lausunnon jälkeen niitä pitäisi järjestää kahta kauheammin ja päästää nuoret sinne vaikka ilmaiseksi?
Itse en sitä rokotusta voisi missään nimessä ottaa, mutta jos mahdollisimman moni ottaa sen niin syntyy laumasuoja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun niillä terveillä saattaa asua samassa taloudessa niitä heikkoja.
Jos terveet pakotetaan sairastamaan, niin sitten heikotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on vain se kaikista vakavin lopputulema, ei koronavirus mikään leikin asia ole vaikka henki säilyisikin.
Niin, vaikka ei nyt olisi riskiryhmää, niin koronan sairastettuaan saattaisi kuuluakin sitten kaikista tulevissa epidemioissa riskiryhmään, kun yksi jos toinenkin elin on sökönä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pitää varmaan sairastaa hivit ja kupatkin, mutta terveysviranomaiset ei ite halua sairastua.
HIV on loppuelämän sairaus, se ei parane.
Koulut todennäköisesti avataan toukokuussa. Rajoituksia aletaan purkaa vähitellen, se on fakta.
Näin tehdään myös muissa maissa ja Suomi tekee samoin.
Ei voida olla ikuisesti eristyksissä, ja tämäkin eristys on ollut siksi, ettei tauti leviä liian nopeasti ja hallitsemattomaksi.
Suomessa tullaan myös suosittelemaan maskien käyttöä, kunhan niitä tarpeeksi tänne saadaan. Korona ei lopu kesän loputtua.
Se jatkuu vielä pitkän aikaa, saattaa jatkua pitempäänkin kuin kukaan edes osaa aavistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se sama lekuri jonka mielestä hoitajille ois pitäny tartuttaa korona?
Kai tämä lääkäri itse on jo innolla ottamassa koronan vastaan?
Hän varmaan arvelee saavan sen kuitenkin työnsä kautta väkisin, joten ei sitten muillakaan ole niin väliä.
Hän on itse valinnut uran sairaiden hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Who ole tuollaista mieltä ollenkaan. Eihän tuota kannata kuin Ruotsi.
Diagnostiikkajohtaja Lasse Lehtonen suojaisi elämiä, mutta nyt halutaan pitää esillä Järvistä, kun kanta osuu yksiin hallituksen. kanssa.
Miksi emme tukahduta kuten etelä-korea ja Taiwan. Miksi riskeerasmme ihmishenkiä.
Syksyllä ei ala flunssat kiertää, jollei kouluja ja päiväkoteja avata täyteen mittaansa.
Voitaisiin pitää etäkoulua halukkaille koko syksyn ja ihmisiä etätöissä.
Ei voida. Tajuatko edes, minkälaisia seurauksia tuollaisella olisi? Jos kouluja ei avata syksyllä, ne eivät aukea Suomessa enää ollenkaan, ainakaan nykymuodossa. Haluatko luopua meidän yhteiskuntajärjestyksestä? Minä olen ainakin mieluummin kuollut kuin asun kehitysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne laittaa sitä juomaveteen jotta kaikki sairaistais sen.
Olen myös ajatellut. Sitten kaasutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisia ämpäreitä vaan jakoon kaikissa kauppaketjuissa niin saadaan kyllä korona leviämään ihan varmasti.
Ja lenkkareita myös!
Olen aivan saatanan itsekäs ja elämänhaluinen enkä häpeile sitä mitenkään.