Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:N LÄÄKÄRI: SUOMALAISTEN PITÄÄ SAIRASTAA KORONA KESÄN AIKANA.

Kohta kurkkuasi kutittaa...
23.04.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11318716

Kesäflunssaa luvassa niille onnettomille, jotka eivät ole vielä sitä sairastaneet. Nyt vain jännittämään reagoiko oma kroppa koronavirukseen kohtalokkaalla tavalla....

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli ihan oikeassa ja samaa mieltä olin minäkin eli sairastamalla epidemiat loppuu, vaikka tauti ei tietenkään katoakaan.

Vierailija
82/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, unohdin varata kalenteriin ajan koronan sairastamiseksi, joten se nyt jäi sitten sairastamatta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli uskomatonta, että lapset kutsuttiin kahdeksi viikoksi kouluihin, jotta saataisiin korona leviämään kesäaikaan. Suunnitelmahan ei onnistunut, kun suomalaiset käytöksellään painoivat tartuntatilanteen lähes nolliin.

Vierailija
84/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nyt on käynyt niin, että on nyt niin paljon kuolemaa ympäri maailmaa ja nyt ollaan tullut sille henkisesti sokeiksi. Siksipä nyt ollaan valmiita uhraamaan kenet tahansa kunhan itse saisimme vaan elää.

Nythän tosiaan ollaan sokeuduttu. Parhaillaankin kuolee noin 20 henkilöä viikossa koronaan ja asia ei yllä otsikoihin.

Vierailija
85/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nyt on käynyt niin, että on nyt niin paljon kuolemaa ympäri maailmaa ja nyt ollaan tullut sille henkisesti sokeiksi. Siksipä nyt ollaan valmiita uhraamaan kenet tahansa kunhan itse saisimme vaan elää.

Nythän tosiaan ollaan sokeuduttu. Parhaillaankin kuolee noin 20 henkilöä viikossa koronaan ja asia ei yllä otsikoihin.

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona. 

Vierailija
86/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään asiaa koskaan hoidettu niin huonosti kuin tätä epidemiaa?

"Peskää käsiä"

"Kun rokotekattavuus on yli 80 %, niin epidemia on ohi".

Nyt eletään jo jotain seitsemättä aaltoa ja ihmisä kuoli v. 2023-2024 koronaan enemmän kuin aikaisempina vuosina. Suomen elinikäodote on laskenut tuntuvasti. Syövät, diabetes ja alzheimer ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, kuten myös nuorten urheilijoiden, toimittajien ja yritysjohtajien äkkikuolemat.

Vierailija
87/87 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää onko sairastanut "oikean" taudin? Jotain kuumeflunssia ollut tässä viime vuosienkin aikana, mutta ihan harmittomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme