Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumisesta. Voiko olla mahdollista että tunne jatkuu pidempään? Tai sanotaan näin ainakin kiinnostus.

Vierailija
23.04.2020 |

En saa mielestäni erästä miestä vaikka ollaan viimeksi nähty vuosia sitten. On niin kohtelias ja hyväkäytöksinen ja sen lisäksi hyvännäköinen ja hyvä sängyssä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä haluaa mitä ei voi saada.

Vierailija
2/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mahdollista, että minulla on jatkunut pitempään tunne, joka minulla on jatkunut pitempään? Mitä järkeä kysymyksessäsi omasta mielestäsi? Jos kerran sinulla on jatkunut tunne pitkään niin silloinhan on mahdollista, että se jatkuu pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne tuota ihmistä, jos ette ole vuosiin tavanneet. Taidat olla ihastunut vain mielikuvaan hänestä.

Vierailija
4/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihastus voi elää ja pysyä jollain tasolla olemassa vaikka loppuikäsi, vaikka aikaa myöten se saaneekin uusia sävyjä.

Vierailija
5/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas.

Vierailija
6/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vaivaat asialla mieltäsi ap, mies on jo päästänyt itsensä täysin hunningolle, eikä taida petipuuhistakaan tulla enää mitään.

Vierailija
7/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edelleen ihastunut siihen mitä näit kyseisessä miehessä kauan sitten. Vastasit itse omaan kysymykseen. Mene nyt kuitenkin eteenpäin, mukavia miehiä on muitakin. Ko. herra ei välttämättä sytytä, jos tuntisit paremmin.

Vierailija
8/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihastunut siihen mielikuvaan hänestä mitä oot ruusunpunaisin lasein hänestä vuosia sitten nähnyt. Tietyt ihanat muistot vaan on aika kullannut.. sorry..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi