Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali ja korona

Vierailija
23.04.2020 |

Fitness 24/7 antoi jäädyttää jäsenyyden yhdeksi kuukaudeksi ilmaiseksi koronan takia. Tämän jälkeen jöödytys maksaa puolet norni hinnasta. Jäsenyyden peruutuksessa on kahden kuukauden irtisanomisaika eikä jäsenyyttä voi jäädyttää irtisanomisajaksi. Tuntuu vähän kohtuuttomalta tässä eriloistilanteessa, että on maksettava jos ei tunnu turvalliselta mennä salille. Ja siis jäsenyyttä en toki normitilanteessa haluaisi perua vaan nyt koronan vulksi ei tunnu fiksulta mennä sinne.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä tyylikästä kuolla treeni kengät jalassa salille. Paljon stylempää kuin vessapaperiin kääriytyneenä ja paskat housuissa kotona.

Vierailija
62/65 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tilannehan jatkuu varmasti vuoden loppuun. Eli siinä mielessä luultavasti nyt on turvallisempaa käydä salilla kuin vaikka kesällä tai syksyllä. Niillä paikkakunnilla siis, joissa ei ole paljon tapauksia. Saleilla ei ole ollut niin paljon porukkaa etteikö tartuntariski olisi sen suurempi kuin vaikka kaupassa tai työpaikalla.

Tämä. Todnäk sen saa kaupasta kuin lähes tyhjältä salilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kuntosalin jäsen ja ollut enemmän tai vöhwmmän flunssassa koko kevään, se ei vaan parane millään. Nyt aion mennä vasta-ainetestiin ja jos se on positiivinen, lähden salille taas, jos negatiivinen, en lähde. Jos se on mulla jo, niin eihän sitten tarvitse enää varoa tartuntoja?

Vierailija
64/65 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdelle salille jäsenyys. Käy vain salilla jossa on porukkaa hyvin vähän ja paikat saa pyyhittyä ennen ja jälkeen treenin.

Vierailija
65/65 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on paskat housussa kun makaatte sairaalassa ja koronan saaneena ottakaa järki käteen kuntoilijat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi