Ekstroverttinaiset saa aina kaiken huomion miehiltä ja me introverttinaiset jäädään paitsioon
Miehille riittää että kaakattaa ja kikattaa, niin huomio ja ihailu on taattu :D
Kommentit (89)
Juujuu. ollaan niin "iloisia" ettei huomiota tule. Kuitenkin täällä aina sitten leimataan kaikki nuoret ja kauniit ulkkarimuijat (eli sellaiset jotka oikeasti saavat huomiota suomalaisilta miehiltä) hu oriksi ja kullankaivajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin yksinkertaisia, että hakeutuvat bimbojen seuraan etsimään elämänkumppania. Sitten ihmetellään, kun tekoletin ja tekokynnet omaava meikkibimu ei olekaan kodin hengetär.
Mitään kodinhengettäriä ei enää ole olemassa joten missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne introvertti miehet sitten? Forever alone..
Niillekin on olemassa ratkaisu: postimyyntimorsiamet. Eipä naisille ole tehty mitään sivustoja missä pääsisi juttelemaan miehille ja mahdollisesti jopa avioitumaan postimyyntimiehen kanssa. Miehetkin voivat olla todella valikoivia, se on tullut huomattua
Introvertitkin voivat aivan hyvin pitää ihmisistä ja olla seurallisia, mutta he lataavat akkunsa mielellään yksin tai ehkä vain lähimpien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin yksinkertaisia, että hakeutuvat bimbojen seuraan etsimään elämänkumppania. Sitten ihmetellään, kun tekoletin ja tekokynnet omaava meikkibimu ei olekaan kodin hengetär.
Mitään kodinhengettäriä ei enää ole olemassa joten missä ongelma?
Tästä olen kyllä eri mieltä. Varmasti löytyy ihmisiä, jotka nauttivat ruuanlaitosta ja tykkäävät pitää kodin kunnossa. Nykyään on vaan niin suuret ulkonäköpaineet ja odotukset siitä, millaisia seksikkäiden ja haluttavien naisten tulisi olla, että tilaa tällaiselle ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Juujuu. ollaan niin "iloisia" ettei huomiota tule. Kuitenkin täällä aina sitten leimataan kaikki nuoret ja kauniit ulkkarimuijat (eli sellaiset jotka oikeasti saavat huomiota suomalaisilta miehiltä) hu oriksi ja kullankaivajiksi.
Mitä veikkaat lähtisikö ne jonkun rahattoman pummin matkaan? Monessa tuonneista kertovissa ohjelmissa on tullut selväksi ettei he halua tyytyä vähään.
Loppupelissä voittaja on se introvertti. Sillä on lopulta fiksumpi mies.
Aivan. Ketä kiinnostaa joku myrtsinaama joka ei puhu mitään. Voi olla että se on maailman ihanin jos sen oppii tuntemaan mutta sellainen on lottovoiton todennäköisyys. 99.9% tapauksissa se on joku "mä oon niin iloinen että miehet jättää rauhaan" miesvihaaja fema kko. Kokemusta on.
Ehkä jos se nainen olisi joku muu kuin suomalainen niin siihen voisi tutustua vaikka olisi hiljainen.
Se on kieltämättä jännä ilmiö, kimeästi kikattava ja kotkottava nainen herättää miehissä jotain alkukantaista "ugh, naaras" vaikka järkipuolella nainen olisi jopa ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla kauris , kunhan oot puhelias ja halukas niin miehiä on jonoksi asti.
Halukas riittää
Introverttikin voi opetella flirttailua. Sehän on itse asiassa ihmisten välisesssä kanssakäymisistä helpointa ainakin minun ujon hissukan mielestä. Käytät silmiä, hymyä, katsetta eli sanatonta viestintää. Kosketat hiuksia ja kallistat päätäsi. Sanoja ei tarvita. Mulle kyllä nimen omaan miesten huomion saaminen on se helpoin juttu sosiaalisessa pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat lähtisikö ne jonkun rahattoman pummin matkaan? Monessa tuonneista kertovissa ohjelmissa on tullut selväksi ettei he halua tyytyä vähään.
Lähtisitkö itse jonkun "rahattoman pummin" matkaan?
Ja eipä noilla nyt mitään miljonäärimiehiä ole. Tavallisia duunareita tai työssäkäyviä akateemisiä miehiä vaan.
En sitten tiedä mitä ohjelmia olet katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomion tehnyt. Miehet jauhaa etsivänsä fiksua naista ja päätyvät silti aina sen tyhjäpäisen mutta kauniin kanasen kanssa naimisiin.
Paitsi, että iso osa miehistä ei oikeasti kestä fiksuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile hymyilemistä. Ei tartte sanoa mitään, mutta näytät paremmalta kuin yrmynä.
Viimeksi kun hymyilin mies kattoi mua suu auki 😂
Kumpi onkaan hotimpi
- Extrovertti, joka laukoo suustaan, mitä sylki tuo ajattelematta
vai
- Introvertti, joka ajattelee, ennen kuin sanoo
Varmaan makukysymys
Koska kuka harmaan hiirulaisen kanssa jaksaa olla..
Tähän mieskysymykseen on ihan turha sekottaa tätä introvertti-extrovertti vastakkainasettelua. Jotkut tykkää puheliaammista jotkut hiljasemmista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä seuraa parhaat mahdolliset ohjeet ihanan miehen saamiseksi naisille.
Muista näyttää mitä ajattelet miehistä noin yleensä ja tästä lähistöllä pyorivästä yksilöstä erityisesti! Nyrpeä ilme yhdistettynä kengän kärkiin tuijottamiseen luo välillenne yhteyden ja auttaa lähestymisessä.
Kun mies sitten lähestyy, niin muista että et saa olla ns. liian helppo. Tämä sujuu helposti haistattamalla miehelle ensimmäisenä pitkät ja kertomalla hauskoja kompia miehen habituksesta. Näin herätät miehen saalistusvaiston!
Ystävien apu on myös erittäin tärkeää. On tärkeää kuunnella Mirkun, Pirkon, Sirkun, Riikan, Ullan ja Rullan mielipide miehestä. Mikäli kaikki eivät heti ole satavarmoja miehen sopivuudesta, niin tylyttäkää miestä parhaanne mukaan, oppiipahan olemaan mokoma kurjimus. Mikäli kaikki ovat aivan lääpällään mieheen, niin silloin miestä kuuluu tylyttää, oppiipahan mokoma pleijeri olemaan.
Viimeisenä pitää muistaa valittaa suureen ääneen miehille, että miksei kukaan koskaan lähesty ja missä kaikki ihanat miehet ovat.
Näillä ohjeilla onnistut varmasti!
Loistava ohjeistus :-)
Itse olen ujo mutta en introvertti. En ole koskaan jäänyt ilman miesseuraa- paitsi jos niin itse päätän. Enkä todellakaan kaakata tai kikata ympäriinsä, ihan hymy edellä menen vaan ja toivon että toinen hiffaisi..
Minulla on muutama selkeästi introvertti ystävä, joilla ei miehiä ole. Minusta heissä ei ole mitään vikaa, todellakaan, mutta heihin tutustuminen on meidänkin tapauksessa ollut hyvin pitkäjänteistä ja pääosin minun vetämää. Veikkaan että miehet ei uskalla lähestyä, kun saa helposti sen kuvan ettei toista kiinnosta.