Ekstroverttinaiset saa aina kaiken huomion miehiltä ja me introverttinaiset jäädään paitsioon
Miehille riittää että kaakattaa ja kikattaa, niin huomio ja ihailu on taattu :D
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Se on kieltämättä jännä ilmiö, kimeästi kikattava ja kotkottava nainen herättää miehissä jotain alkukantaista "ugh, naaras" vaikka järkipuolella nainen olisi jopa ärsyttävä.
Sitten näitä miehiä alkaa ärsyttämään suuresti, kun se "kana" kaakattaa muille miehille ja käyttää sitä kaakatusta tekosyynä ärsytykseensä, vaikka on mustasukkainen ja kamppailee omien ristiriitaisten tuntemustensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään jos olet introverttiyden lisäksi ulkoisesti harmaavarpunen, mutta miehet huomaa kyllä ennen kaikkea ulkonäön.
Kauniit introvertit tulkitaan usein ylpeiksi, jos tosiaan eivät hallitse tuota small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Introvertillä voi olla sellaset muurit ympärillä että reippaampikin mies lopulta luovuttaa. Kokemusta on.
Ja kun intro nainen ei voi tietenkään tehdä itse mitään tutustumisen helpottamiseksi niin vaikeeta on.
Introvertteja on helpompi lähestyä, jos on joku selvä asia, mistä alkaa juttelemaan. Jos on superflirtti ja näyttää kiinnostuksensa liian selvästi, niin introvertti ei osaa oikein sellaiseen reagoida. Menee pasmat sekaisin. Sellainen kevyt sosiaalinen minglailu, missä kiusoitellaan puolin ja toisin heti ei ole introverttinaisille oikein ominaista. Se toimii paremmin ekstroverttinaisille.
Neiti tulee nyt tänne 2020-luvulle ja tekee itse aloitteet.
Jännän naisen karvainen perse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Saatiin sitten naispuolinen uuuli kitisemään. Ja ulkoistamaan kaikki ongelmansa jonkun muun harteille.
Miksette voisi yhdistyä? Nais ja miesuli. Ai niin, mutku silloin menisi mahikset neitsyt Pamelaan :D
Ei ne sellasta kaipaa vaan haluavat panna mahdollisimman montaa kuten ihailemansa ”alfat” ilman sitoumuksia.
T. Neitsyt Pamela
Vierailija kirjoitti:
Neiti tulee nyt tänne 2020-luvulle ja tekee itse aloitteet.
Ei ikinä. Uskon sukupuolirooleihin.
Inteoverttimiehenä en ole koskaan pitänyt kaakattavista ja kikattavista yltiösosiaalisista naisista sillä tavalla. Totta kai mä niille juttelen, koska ovat niin puheliaita, mutta vierestä katseleva introverttinainen saattaa saada täysin väärän käsityksen, että olisin muka kiinnostunut siitä huomionkipeästä kikattelijasta. Tällaista olen joskus jälkeenpäin kuullutkin. En mä jaksaisi elää sellaisen kanssa, ja kaikkien miesten jutuille kikattelevasta naisesta tulee halpa vaikutelma muutenkin.
Ei introverttinaisen tarvitse tehdä paljoa saadakseen mun huomion, jos on muuten kiinnostava. Pitää kuitenkin uskaltaa sanoa moi ja hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introverttikin voi opetella flirttailua. Sehän on itse asiassa ihmisten välisesssä kanssakäymisistä helpointa ainakin minun ujon hissukan mielestä. Käytät silmiä, hymyä, katsetta eli sanatonta viestintää. Kosketat hiuksia ja kallistat päätäsi. Sanoja ei tarvita. Mulle kyllä nimen omaan miesten huomion saaminen on se helpoin juttu sosiaalisessa pelissä.
Ekstrovertitkö sitten ovat flirttailun mestareita? Tiedätkö edes, mitä introvertti tarkoittaa? Introvertitkin voivat olla seurallisia ja hyviä juttelemaan. Toisin kuin ekstrovertit, jotka lataavat akkuja muiden seurassa, introvertit tarvitsevat akkujen lataamiseen omaa aikaa tai vain lähimmäistensä seuraa.
Ärsyttää, että jengi luulee introvertin tarkoittavan jotain erakkoa tai tuppisuuta.
Eihän se sitä tarkoita. Mutta ei introvertti useinkaan ole sellainen, joka heti heittää läpändeeriä sujuvasti tuntemattomien kanssa. Yleensä introvertit ovat ekstroverttejä pidättyväisempiä.
Erilaisia introverttityyppejä on luokiteltu neljä. Oikeastaan vain yksi niistä on sellainen, joka on heti luonteva sosiaalisissa tilanteissa, mutta tarvitsee vain "latausaikaa" ekstrovertteja enemmän eli nuo sosiaaliset introvertit.
1. Sosiaaliset introvertit (eivät ahdistu muista ihmisistä, eivät ole ujoja, mutta viihtyvät paljon omissa oloissa ja seurustelevat mieluiten pienissä porukoissa)
2. Ajattelevat introvertit (viihtyvät omissa ajatuksissaan, rikas mielikuvitus ja katoavat usein mielikuvitusseikkailuihinsa, havannoivia, analysoivia, ei välttämättä silti seuraa vältteleviä)
3. Ahdistuneet introvertit (tuntevat olonsa toisten seurassa epämukavaksi, joten hakeutuvat yksinäisyyteen, tuntevat, ettei ole tarvittavia taitoja sosiaalisiin tilanteisiin, mikä vaivaannuttaa, usein sisäistä katastrofiajattelua)
4. Maltilliset tai varautuneet introvertit (harkitsevia, ajattelevat ennen kuin puhuvat, ovat yleensä sosiaalisessa tilanteessa ensin tarkkailevia ja kestää jonkun aikaa ennen kuin alkavat sosialisoimaan).
Olen introvertti, enkä kestäisi ekstroverttia miestä. Muutenkin semmoiset hölösuut on aivan epäluotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Itse on vahvasti introvertti mutta miehet on aina olleet mun kimpussa.
Eiköhän kyse oo ulkonäöstä eikä mistään kaakatuksesta.
Juuri näin. Kaakatus ei ole plussa, hyvä ulkonäkö on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomion tehnyt. Miehet jauhaa etsivänsä fiksua naista ja päätyvät silti aina sen tyhjäpäisen mutta kauniin kanasen kanssa naimisiin.
Paitsi, että iso osa miehistä ei oikeasti kestä fiksuja naisia.
Fiksulla ja hankalalla luonteella yhdistettynä viisasteluun on ero.
Introverttien kanssa on se ongelma, että yleensä me miehet pidämme heitä varattuina naisina, koska eivät osoita mitään mielenkiintoa.
Mä taas olen epäsosiaalinen intro ja puolierakko, kahdesti avioitunut ja nyt nelikymppisenä jo perhe-elämänkin kokenut. Ei ole estänyt elämästä.
Ihanaa saada olla rauhassa.
T. Introverttinainen
Neiti on hyvä ja osoittaa että osaa keskustella. Kiinnostuneenkin miehen kiinnostus tyssää jos se luulee sun olevan varattu tai jotenkin ylimielinen kun et ota kontaktia tai osallistu kre1skusteluun. Sun ja monen muun katkeran introvertin puheista täällä huokuu oikein joku perusteeton ajatus, että ekstrovertit on bimboja ja tyhmiä miestennelijöitä. No ei olla, sille sosiaalisuudelle mahtaa aivan yhtä vähän kuin te immeisesti mahdatte tuppisuisuudelle. Lisäksi kyllä moni ekstrovertit osaa olla hiljaa (vaikka itse) eikä koko ajan puhu :)
No extrovertit ihmiset on yleensä taitavampia sosiaalisesti.
Vai kumpaan kiinnität itse helpommin huomiosi, juttelevaan ja sosiaaliseen mieheen vai siihen hiljaisempaan?
T: introvertti, joka yleensä saa miesten huomion, kun aukaisee suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introverttikin voi opetella flirttailua. Sehän on itse asiassa ihmisten välisesssä kanssakäymisistä helpointa ainakin minun ujon hissukan mielestä. Käytät silmiä, hymyä, katsetta eli sanatonta viestintää. Kosketat hiuksia ja kallistat päätäsi. Sanoja ei tarvita. Mulle kyllä nimen omaan miesten huomion saaminen on se helpoin juttu sosiaalisessa pelissä.
Ekstrovertitkö sitten ovat flirttailun mestareita? Tiedätkö edes, mitä introvertti tarkoittaa? Introvertitkin voivat olla seurallisia ja hyviä juttelemaan. Toisin kuin ekstrovertit, jotka lataavat akkuja muiden seurassa, introvertit tarvitsevat akkujen lataamiseen omaa aikaa tai vain lähimmäistensä seuraa.
Ärsyttää, että jengi luulee introvertin tarkoittavan jotain erakkoa tai tuppisuuta.
Eihän se sitä tarkoita. Mutta ei introvertti useinkaan ole sellainen, joka heti heittää läpändeeriä sujuvasti tuntemattomien kanssa. Yleensä introvertit ovat ekstroverttejä pidättyväisempiä.
Erilaisia introverttityyppejä on luokiteltu neljä. Oikeastaan vain yksi niistä on sellainen, joka on heti luonteva sosiaalisissa tilanteissa, mutta tarvitsee vain "latausaikaa" ekstrovertteja enemmän eli nuo sosiaaliset introvertit.
1. Sosiaaliset introvertit (eivät ahdistu muista ihmisistä, eivät ole ujoja, mutta viihtyvät paljon omissa oloissa ja seurustelevat mieluiten pienissä porukoissa)
2. Ajattelevat introvertit (viihtyvät omissa ajatuksissaan, rikas mielikuvitus ja katoavat usein mielikuvitusseikkailuihinsa, havannoivia, analysoivia, ei välttämättä silti seuraa vältteleviä)
3. Ahdistuneet introvertit (tuntevat olonsa toisten seurassa epämukavaksi, joten hakeutuvat yksinäisyyteen, tuntevat, ettei ole tarvittavia taitoja sosiaalisiin tilanteisiin, mikä vaivaannuttaa, usein sisäistä katastrofiajattelua)
4. Maltilliset tai varautuneet introvertit (harkitsevia, ajattelevat ennen kuin puhuvat, ovat yleensä sosiaalisessa tilanteessa ensin tarkkailevia ja kestää jonkun aikaa ennen kuin alkavat sosialisoimaan).
Tunnistan olevani numero 4, jolla on myös vahvasti piirteitä myös ykköskategoriasta ja hieman kakkoskategoriasta. Kolmonen ei osu juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Introverttien kanssa on se ongelma, että yleensä me miehet pidämme heitä varattuina naisina, koska eivät osoita mitään mielenkiintoa.
Ja extroverttien kaakattajien kanssa taas se ongelma, että näyttävät kikattelevan kaikille miehille samaan tyyliin, joten heidänkään kiinnostuksesta ei aina ota selvää.
Miksette voisi yhdistyä? Nais ja miesuli. Ai niin, mutku silloin menisi mahikset neitsyt Pamelaan :D