Ekstroverttinaiset saa aina kaiken huomion miehiltä ja me introverttinaiset jäädään paitsioon
Miehille riittää että kaakattaa ja kikattaa, niin huomio ja ihailu on taattu :D
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei tarkoita sitä, etteikö tykkäisi muiden seurasta ja juttelusta. Ontroverttiys ei tarkoita samaa kuin esim. ujous. Introvertti on ihminen, joka tarvitsee akkuja ladatakseen omaa aikaa ja rauhaa, kun taas ekstrovertti lataa akkuja ihmisten seuraussa ja juttelemalla. Usein ihmiset eivät ole joko tai vaan jotain tältä väliltä.
Mitähän se ujous sitten tarkottaa? Niin ristiriitaista... tuntuu että kaikille se tarkoittaa eri asioita.
Ongelma ei ole introverttiys tai ekstroverttiys vaan se, että monet miehet eivät kestä, että heillä on fiksumpi puolisi. Varmasti osittain menee kilpailuvietin pariin. Lisäksi mitä kauniinpi vaimo, sitä enemmän olet alfa eli edelleen kilpailuvietti.
Ujous ja introverttiys on eri asia! Tarkistakaa ne *itun käsitteet ja tulkaa sitte takas keskusteleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei tarkoita sitä, etteikö tykkäisi muiden seurasta ja juttelusta. Ontroverttiys ei tarkoita samaa kuin esim. ujous. Introvertti on ihminen, joka tarvitsee akkuja ladatakseen omaa aikaa ja rauhaa, kun taas ekstrovertti lataa akkuja ihmisten seuraussa ja juttelemalla. Usein ihmiset eivät ole joko tai vaan jotain tältä väliltä.
Mitähän se ujous sitten tarkottaa? Niin ristiriitaista... tuntuu että kaikille se tarkoittaa eri asioita.
Inhmiset luulee, ei tiedä. Tässä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Introvertillä voi olla sellaset muurit ympärillä että reippaampikin mies lopulta luovuttaa. Kokemusta on.
Ja kun intro nainen ei voi tietenkään tehdä itse mitään tutustumisen helpottamiseksi niin vaikeeta on.
Myös ekstrovertti voi mennä lukkoon ja jännittää kiinnostuksen kohteen seurassa.
Olen ujo ja introvertti, mutta ei ole tällaista kokemusta. Kyllä ne miehet lähestyy, ulkonäköhän eniten vetää puoleensa. Osaa saattaa vetää puoleensa lisäksi söpöys, koska ujot usein mielletään söpöiksi.
Ekstroverttikaverit saa samalla lailla huomiota. Ei kaikki ekstovertit ole tosiaankaan kaakattajia. Ne kaakattaja-ekstrot kelpaa varmaan panokavereiksi, mutta miesseurassa liikkuessani kyllä sellainen kanamaisuus ja kirkuminen tuntuu monia miehiä enemmänkin ärsyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo suhtautuu varautuneesti uusiin sosiaalisiin tilanteisiin. Ujous ei ole mikään introverttiyden synonyymi.
Kaikki introvertit ei ole ujoja ja moni extroverttikin voi olla ujo. Käsitteet haltuun!
Älkää unohtako kehuskella miehiä esim. miten hyvin osaavat seistä jaloillaan. Tuollaiset ansaitut kehut kohottaa itsetuntoa ja aiheuttaa viehättymistä.
Ei pidä paikkaansa. Introverttinainen olen ja aina on ollut poikaystäviä. En ole kokenut että olisin jotenkin jäänyt jonkun ekstrovertin varjoon. Eri ihmiset tykkää eri asioista toisessa. Ja myös introvertit on kaikki vähän erilaisia, kuten myös ekstrovertit. Ei voi ihan näin mustavalkoisesti lokeroida ihmisiä. Ehkä mussa on myös vähän ekstroverttejä piirteitä, esim. olen aina innoissani mukana, jos ehdotetaan jotain ulosmenoa, leffaa, baaria, syömistä, kävelyä, bilistä...
Olen koko elämäni joutunut kestämään tätä samaa paskaa, että introverit ovat ujoja, haluavat vain olla itsekseen ja inhoavat jutustelua.
Älkää väärinkäyttäkö introverttiyttä! Termit haltuun.
t. Introvertti, joka on sosiaalinen ja nauttii keskustelusta, mutta tarvitsee välillä myös omaa rauhaa
Olen ujo, introvertti ja masentunut, eli joittenkin mielestä varmaan naisena alinta kastia.
Mulla on myös oma, persoonallinen tapa pukeutua, joten sekin toimii varmaan hyvin miehenkarkottimena. 😂
Mitä parisuhteeseen tulee, niin en oikeastaan itse edes halua seuraa, koska minullekaan ei kuka tahansa vastaantulija vaan kelpaa ja viihdyn yksin sinkkuna kadehtimatta muita. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Älkää unohtako kehuskella miehiä esim. miten hyvin osaavat seistä jaloillaan. Tuollaiset ansaitut kehut kohottaa itsetuntoa ja aiheuttaa viehättymistä.
Tää on hyvä, lisään iskurepliikki listaan. Olisko lisää vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo, introvertti ja masentunut, eli joittenkin mielestä varmaan naisena alinta kastia.
Mulla on myös oma, persoonallinen tapa pukeutua, joten sekin toimii varmaan hyvin miehenkarkottimena. 😂Mitä parisuhteeseen tulee, niin en oikeastaan itse edes halua seuraa, koska minullekaan ei kuka tahansa vastaantulija vaan kelpaa ja viihdyn yksin sinkkuna kadehtimatta muita. 🙂
Masennus on inhottavaa, toivottavasti menee parempaan suuntaan.
Introverttinä (en ole ujo), joka ei välitä bimbosekoilusta, olen huomannut, että iäkkäämmät miehet ovat kiinnostuneita ja nuoremmat eivät niinkään. Ehkä kyse on siitä, minkälaista seuraa miehet hakevat.
Kaakattavat ja kikattavat naiset on kyllä kamalia. Mutra en kyllä myöskään tykkää siitä jos nainen ei saa suutaan auki
Kyllä saan oikein mainiosti huomiota, vaikka olen introvertti. Sanaakaan ei tarvitse sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo suhtautuu varautuneesti uusiin sosiaalisiin tilanteisiin. Ujous ei ole mikään introverttiyden synonyymi.
Kaikki introvertit ei ole ujoja ja moni extroverttikin voi olla ujo. Käsitteet haltuun!
Mua kummastuttaa miksi ujoudesta jaksetaan aina huomautella. Se on varmaan yksi harvoista asioista joista on jotenkin ok huomautella jostain syystä. Ei ole ok sanoa toiselle että tämä on läski, ruma, puhuu liian kovaa, puhuu liikaa, on ilkeä ja epäkohtelias, haisee jne. Miksei jokaisen voi antaa olla sellainen kuin on?
Introverttina olen vain iloinen siitä etten saa huomiota.
Jahas. Saatiin sitten naispuolinen uuuli kitisemään. Ja ulkoistamaan kaikki ongelmansa jonkun muun harteille.
Ekstrovertitkö sitten ovat flirttailun mestareita? Tiedätkö edes, mitä introvertti tarkoittaa? Introvertitkin voivat olla seurallisia ja hyviä juttelemaan. Toisin kuin ekstrovertit, jotka lataavat akkuja muiden seurassa, introvertit tarvitsevat akkujen lataamiseen omaa aikaa tai vain lähimmäistensä seuraa.
Ärsyttää, että jengi luulee introvertin tarkoittavan jotain erakkoa tai tuppisuuta.