Ekstroverttinaiset saa aina kaiken huomion miehiltä ja me introverttinaiset jäädään paitsioon
Miehille riittää että kaakattaa ja kikattaa, niin huomio ja ihailu on taattu :D
Kommentit (89)
Mä olen äänekäs ja näkyväinen introvertti, en todellakaan allekirjoita aloitusta!
Miehiä on tarvinnut aina potkia loitommalle.
T. Introvertti nainen
Itse en pidä ekstoverttimiehistä vaan huomioni saa aina ne itsevarmat introverttimiehet joiden ei tarvitse tuoda itseään esille <3
T. Introverttinainen
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on viehättävä ja sosiaalisesti lahjakas niin ei se tee hänestä kikattavaa kanaa..kuka nyt haluaisi mököttävään ihmiseen tutustua jos vieressä on iloinen, puhelias vastakohta?
Ai niin siis jos on a) nätti, b) osaa keskustella ja kenties hymyillä tai oho jopa nauraa (anteeksi, en tiennyt että nauraminen on suuri synti Suomessa,) niin saat kanan ja ”tyhjäpään” leiman. 😩😳
Alapeukuista päätellen ainakin alv-palstalla :D kotkot, mahtaa harmittaa että näkyvät naiset jotka osaavat nauraa ja puhua, saavat kaiken huomion. Vinkki, panostakaa sosiaalisten taitojen kehittämiseen :) itse en jaksa katsella seuraa, jossa joku kyttää taustalla eikä puhua pukahda. Pidän sellaisia automaattisesti ylpeinä vaikka tiedän hyvin, että sosiaaliset tilanteet on erilaisia ihmisille. Vasta tutustuttua mieleni yleensä muuttuu. Siis jos näihin nyt ylipäätään tutustuu, pitävät minua tyhmänä kikattajana ja minä taas heitä ylimielisimä paremmiksi itsensä kuvittelevina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on viehättävä ja sosiaalisesti lahjakas niin ei se tee hänestä kikattavaa kanaa..kuka nyt haluaisi mököttävään ihmiseen tutustua jos vieressä on iloinen, puhelias vastakohta?
Ai niin siis jos on a) nätti, b) osaa keskustella ja kenties hymyillä tai oho jopa nauraa (anteeksi, en tiennyt että nauraminen on suuri synti Suomessa,) niin saat kanan ja ”tyhjäpään” leiman. 😩😳
Alapeukuista päätellen ainakin alv-palstalla :D kotkot, mahtaa harmittaa että näkyvät naiset jotka osaavat nauraa ja puhua, saavat kaiken huomion. Vinkki, panostakaa sosiaalisten taitojen kehittämiseen :) itse en jaksa katsella seuraa, jossa joku kyttää taustalla eikä puhua pukahda. Pidän sellaisia automaattisesti ylpeinä vaikka tiedän hyvin, että sosiaaliset tilanteet on erilaisia ihmisille. Vasta tutustuttua mieleni yleensä muuttuu. Siis jos näihin nyt ylipäätään tutustuu, pitävät minua tyhmänä kikattajana ja minä taas heitä ylimielisimä paremmiksi itsensä kuvittelevina.
Eivät he välttämättä pidä sinua tyhmänä kikattelijana, mutta tokihan introvertit, jotka ovat aika tarkkaavaisia huomaavat tuon, että pidät sosiaalisuudesta vain tietynlaisten ihmisten kanssa ja leimaat ihmiset aika herkästi oudoiksi. Jopa siitä huolimatta, että tiedät erilaisten ihmisten käyttäytyvän eri tavoin uusia ihmisiä tavatessaan.
En koe että olisin jäänyt paitsioon siksi, että olen introvertti enkä tee itsestäni numeroa. Päinvastoin, saan aika helposti miesseuraa kun vaikutan kuulemma helposti lähestyttävältä ja mukavalta, ja minun kanssani on helppo keskustella. Introverttiys kun ei tarkoita vaan sitä, että istuu yrmeänä tuppisuuna nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertillä voi olla sellaset muurit ympärillä että reippaampikin mies lopulta luovuttaa. Kokemusta on.
Ja kun intro nainen ei voi tietenkään tehdä itse mitään tutustumisen helpottamiseksi niin vaikeeta on.
Introvertteja on helpompi lähestyä, jos on joku selvä asia, mistä alkaa juttelemaan. Jos on superflirtti ja näyttää kiinnostuksensa liian selvästi, niin introvertti ei osaa oikein sellaiseen reagoida. Menee pasmat sekaisin. Sellainen kevyt sosiaalinen minglailu, missä kiusoitellaan puolin ja toisin heti ei ole introverttinaisille oikein ominaista. Se toimii paremmin ekstroverttinaisille.
Allekirjoitan tämän. Olen muuten ihan supliikki ja seurassakin rento introvertti mutta liian näkyvästä ja päällekäyvästä flirttailusta en pidä. Nuorempana menin hämilleni, nykyään ennemmin ärsyynnyn siitä. En kiinnostu miehestä, joka näkee minut jonain "valloitettavana". Lisäksi on sanottava, että moni mies ei yksinkertaisesti osaa sellaista kiusoittelevaa flirttiä vaan se kuulostaa ja vaikuttaa alentuvalta vittuilulta. Mutkattoman asiallinen lähestyminen ja jostain meitä yhdistävästä tekijästä jutunjuuren iskeminen toimii sen sijaan oikein mainiosti. Läppää ja flirttiä ehditään heittää kyllästymiseen saakka sitten, kun tunnemme toisemme jo jollain lailla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tl, dr, mutta kuulostat jumalattoman raskaalta ihmiseltä.