Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekstroverttinaiset saa aina kaiken huomion miehiltä ja me introverttinaiset jäädään paitsioon

Vierailija
22.04.2020 |

Miehille riittää että kaakattaa ja kikattaa, niin huomio ja ihailu on taattu :D

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen etsinyt juuri introverttinaista suhteeseen, en kestäisi ekstroverttia.

Vierailija
2/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin introverttinä olen onnellinen, ettei sitä huomiota tule...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomion tehnyt. Miehet jauhaa etsivänsä fiksua naista ja päätyvät silti aina sen tyhjäpäisen mutta kauniin kanasen kanssa naimisiin.

Vierailija
4/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomion tehnyt. Miehet jauhaa etsivänsä fiksua naista ja päätyvät silti aina sen tyhjäpäisen mutta kauniin kanasen kanssa naimisiin.

ekstrovertti = tyhjäpäinen mutta kaunis

introvertti = fiksu

Juupa juu...

Vierailija
5/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten pitäisi ottaa huomioon ja mennä koulussakin juttelemaan niitten introverttityttöjen kanssa. Kaikille pitää riittää poikia ja miehiä.

Vierailija
6/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on vahvasti introvertti mutta miehet on aina olleet mun kimpussa.

Eiköhän kyse oo ulkonäöstä eikä mistään kaakatuksesta.

Vierailija
7/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yleensä kaakattajien kimpussa.

Vierailija
8/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään jos olet introverttiyden lisäksi ulkoisesti harmaavarpunen, mutta miehet huomaa kyllä ennen kaikkea ulkonäön.

Vierailija
9/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, osaan myös keskustella ilman kaakatusta ja kikatusta

T. Ekstrovertti

Vierailija
10/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yleensä kaakattajien kimpussa.

Varmaan siksi koska heitä on helpompi lähestyä.

Ite oon aika hiljanen ja mua saa aika paljon lämmitellä, moni voi tulkita ettei mua kiinnosta jne.

eri

Vierailija
11/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertillä voi olla sellaset muurit ympärillä että reippaampikin mies lopulta luovuttaa. Kokemusta on.

Ja kun intro nainen ei voi tietenkään tehdä itse mitään tutustumisen helpottamiseksi niin vaikeeta on.

Vierailija
12/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei tarkoita sitä, etteikö tykkäisi muiden seurasta ja juttelusta. Ontroverttiys ei tarkoita samaa kuin esim. ujous. Introvertti on ihminen, joka tarvitsee akkuja ladatakseen omaa aikaa ja rauhaa, kun taas ekstrovertti lataa akkuja ihmisten seuraussa ja juttelemalla. Usein ihmiset eivät ole joko tai vaan jotain tältä väliltä.

Vierailija
13/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kaunis , kunhan oot puhelias ja halukas niin miehiä on jonoksi asti.

Vierailija
14/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan huomiota yli tarpeen, en kaipaa lisää. Vaikka olen introvertti. 

Vierailija
15/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulle on aina ottajia ollut vaikka olen ujo ja introvertti. Ulkonäköhän miehiä kiinnostaa.

Vierailija
16/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne introvertti miehet sitten? Forever alone..

Vierailija
17/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin yksinkertaisia, että hakeutuvat bimbojen seuraan etsimään elämänkumppania. Sitten ihmetellään, kun tekoletin ja tekokynnet omaava meikkibimu ei olekaan kodin hengetär.

Vierailija
18/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hymyilemistä. Ei tartte sanoa mitään, mutta näytät paremmalta kuin yrmynä.

Vierailija
19/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei tarkoita sitä, etteikö tykkäisi muiden seurasta ja juttelusta. Ontroverttiys ei tarkoita samaa kuin esim. ujous. Introvertti on ihminen, joka tarvitsee akkuja ladatakseen omaa aikaa ja rauhaa, kun taas ekstrovertti lataa akkuja ihmisten seuraussa ja juttelemalla. Usein ihmiset eivät ole joko tai vaan jotain tältä väliltä.

Totta! Ihmiset luulee, että introvertit haluaa vaan olla yksin eikä halua puhua kenellekään, vaikka tästä ei todellakaan ole kyse.

Monet ihmiset, jotka vaikuttavat ekstroverteiltä, ovatkin itse asiassa introverttejä.

Vierailija
20/89 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä seuraa parhaat mahdolliset ohjeet ihanan miehen saamiseksi naisille.

Muista näyttää mitä ajattelet miehistä noin yleensä ja tästä lähistöllä pyorivästä yksilöstä erityisesti! Nyrpeä ilme yhdistettynä kengän kärkiin tuijottamiseen luo välillenne yhteyden ja auttaa lähestymisessä.

Kun mies sitten  lähestyy, niin muista että et saa olla ns. liian helppo. Tämä sujuu helposti haistattamalla miehelle ensimmäisenä pitkät ja kertomalla hauskoja kompia miehen habituksesta. Näin herätät miehen saalistusvaiston!

Ystävien apu on myös erittäin tärkeää. On tärkeää kuunnella Mirkun, Pirkon, Sirkun, Riikan, Ullan ja Rullan mielipide miehestä. Mikäli kaikki eivät heti ole satavarmoja miehen sopivuudesta, niin tylyttäkää miestä parhaanne mukaan, oppiipahan olemaan mokoma kurjimus. Mikäli kaikki ovat aivan lääpällään mieheen, niin silloin miestä kuuluu tylyttää, oppiipahan mokoma pleijeri olemaan.

Viimeisenä pitää muistaa valittaa suureen ääneen miehille, että miksei kukaan koskaan lähesty ja missä kaikki ihanat miehet ovat.

Näillä ohjeilla onnistut varmasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi