Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko "velvollisuusseksiin" parisuhteissanne?

Vierailija
22.04.2020 |

Eilen illalla oli taas tilanne, että mieheni halusi seksiä. Sanoin, että minä en tällä hetkellä seksiä halua, kun on niin kova stressi näiden poikkeusolojen takia, mutta voin sitä kyllä hänelle silti antaa. Tämä ei miehelle kelvannut (kuten ei koskaan kelpaa), koska ei kuulemma pysty kiihottumaan, jos tietää etten minä halua.

KIinnostaisi kuulla muiden mielipiteitä aiheesta. Naiset, annatteko velvollisuusseksiä ja miehet, otatteko sitä vastaan? Kiitos!

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän ajatuksen velvollisuusseksistä, mutta itse en siitä pysty. Nuorempana sitä muutamia kertoja yritin, mutta aina tuli ällöttävä ja hyväksikäytetty olo. En tosin kyllä ymmärrä niitä miehiäkään, jotka tähän pystyvät.

N37

Vierailija
2/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. En kyllä kerro siitä etukäteen, miksi ihmeessä kertoisin. Ei tule mitään oloja.

Toki pystyn myös kieltäytymään jos nyt siltä tuntuu, ei sekään aiheuta tunnontuskia suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, ei. En ole esine.

Vierailija
4/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itsellä käy aina niin, että vaikka ei alkuun haluttaisi yhtään, niin lämmittelyn jälkeen olen jo se innokkaampi osapuoli. Tavallaan siis velvollisuusseksiä, mutta tavallaan ei. Pidän kyllä mölyt mahassani eli ei tulisi mieleenkään sanoa miehelle, että ei yhtään huvita -- koska tiedän kyllä, että kohta huvittaa.

Osaako miehesi lämmitellä sinut oikein, jos et syty seksiin sen aikana? Kannattaisiko kokeilla jotain uutta, esim. roolileikkejä tai leluja. Voithan kertoa miehelle, että haluat haluta häntä ja sitten opetat kädestä pitäen, miten itse hyväilet itseäsi.

Vierailija
5/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseäni ei huvita, niin annan miehelleni suuseksiä. Tykkään siitä itsekin. Asiasta on puhuttu miehen kanssa, ja se on molemmille ok. Halut ei aina voi olla yhteneväiset, meille seksi ei ole mikään mysteeri vaan normaali tarve.

Vierailija
6/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä voidaan duunata toiselle orgasmi jos toista ei huvita.

Vierailija
7/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on toisin päin, sillä minä haluan useammin seksiä kuin mieheni. Hänelle riittää 1-2 kertaa viikossa siinä missä minun tekisi mieli joka päivä. Joskus saan "velvollisuusseksiä' mieheltäni, sillä hän kyllä kiihottuu stimulaatiosta vaikkei hän olisikaan täysillä mukana. Puhumme asiasta avoimesti. Hän osaa myös sanoa, jos kerta kaikkiaan ei tee yhtään mieli ja silloin emme tietenkään harrasta seksiä enkä painosta häntä siihen.

Vierailija
8/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tosissaan en sillä hetkellä halua, kieltäydyn. Jos vähän niinkuin voisi haluttaa, suostun kunhan ollaan hetki muhinoitu ja pussailtu. Ei tulisi mieleenkään sanoa, että ”ei tee mieli mutta voit panna jos sua huvittaa”. Teen sitäkin, että otan suihin jos ei ole tarpeeksi kiihottunut olo yhdyntään.

Vierailija
9/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, annatteko velvollisuusseksiä ja miehet, otatteko sitä vastaan?

Miksi oletus olisi että nimenomaan näin päin? Meillä ei harrasteta velvollisuudesta vaan halusta, kun kaksi seksuaalista ihmistä on päätynyt yhteen, mutta jos jotain, niin minä haluan vielä enemmän. Miehen ei silti ole tarvinnut suostua "velvollisuusseksiin", pystyn kyllä olemaan ilman aina seuraavaan kertaan, jos mies ei sillä hetkellä halua. Eli aloitteet saa aina torjua, kun molemmat niitä kuitenkin tekevät.

Vierailija
10/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puoliso ottaa suihin kuukautisten aikana.

Itse olen monesti tehnyt puolisolleni orgasmin jos itseä ei huvittanut.

Vierailija
11/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suostu. En ole huo ra.

Vierailija
12/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa VSeksiä tulee väkisin tai sitten sitä ei olisi kovinkaan moneen kertaan kuussa. Siinä lämpenee kyllä itsekin vaikka ensin ei niin huvittaisi.

Vierailija
13/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intersektionaaalisen feministi-ideologian mukaan miehet sortaa naisia.

Vierailija
14/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu. Siitä tulee niin halpa ja likainen olo. Suuseksi olisi haluttomana vieläkin ällöttävämpi vaihtoehto.

Mitä vikaa on masturboinnissa? Molemmin puolin sitä harrastetaan jos toista ei haluta.

Vierailija
15/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni seksi on yhdentekevää. Ei mitenkään ikävää vaan lähinnä turhaa. Kyllä me silloin tällöin harrastamme seksiä ja toimin niin että se olisi ohi mahdollisimman pian.

Vierailija
16/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on masturboinnissa?

Haluttoman painostaminen seksiin on hyväksikäyttöä.

Vierailija
17/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pysty. Siitä tulee tosi kurja fiilis.

Vierailija
18/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi mieheni kanssa sekä itsetyydytys ovat luonnollisia tapoja purkaa stressiä. Hyvin väsyneenä ei aina tietenkään halua tai jaksa, mutta laukeamisen jälkeen stressin tunne on minulla pienempi kuin ennen seksiä.

Ehkä ap voisit antaa seksille mahdollisuuden näin korona-aikanakin? Tai ainakin pienelle muhinoinnille ja pussailulle. Ei miehesi takia vaan itsesi takia.

Vierailija
19/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on masturboinnissa?

Haluttoman painostaminen seksiin on hyväksikäyttöä.

Itsetyydytyksessä ei ole mitään vikaan. Ketään ei saa painostaa seksiin. Olen pahoillani, jos joku on painostanut sinua seksiin.

Mutta ei ap puhunut painostamisesta. Se oli sinun tulkintasi.

Vierailija
20/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksältä otin ihan mielelläni suihin, jos en itse seksiä jostain syystä jaksanut. Nykyisen tapailukumppanin kanssa ei ole vielä tullut tilannetta, etten seksiä ole halunnut. Joskus tulee jumpattua monta tuntia putkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän