Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertti-naisen polttarit, kun ystäviä on 0?

Vierailija
21.04.2020 |

Otsikossa kysymys. Mieheni on enemmän extro-, kuin introvertti ja omistaakin monta hyvää ja läheistä ystävää. Minun lapsuuden ystäväni (tasan 3 kpl) ovat jo muutamia vuosia sitten jääneet pois elämästäni, niin sanoen klassisesti kasvettu erilleen. Ei siinä mitään, tässä kasvaessa olen itsekin ymmärtänyt, että olen introvertti ja viihdyn parhaiten perheeni ja mieheni perheen seurassa (ja hänen kavereidensa kanssa miehen ollessa mukana) sekä varsinkin yksin. Mutta, jotenkin tämä polttari-asia tekee minut surulliseksi. Siskollani oli todella tunnelmalliset ja hauskat polttarit (olin itse kaasona ja siskoni olisi minun) sen vuoksi pohdinkin, jätänkö kokonaan elämäni ainoat polttarit väliin vai järjestetäänkö ne tosiaan sukulaisnaisten (äitini, siskoni, anoppini ja mieheni veljen vaimon) kesken.....

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluat? Haluatko polttarit sukulaisten kanssa? Vai haluatko jättää polttarit väliin? Ei polttareita ole mikään pakko järjestää, ne eivät ole edes suomalaista perinnettä, jostain usasta jossain vaiheessa kopsattu. Me emme polttareita järjestäneet.

Vierailija
2/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinä mietit, miltä polttarien pitäisi muiden mielestä vaikuttaa etkä sitä, millaiset juhlat tekisivät itsesi onnelliseksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä väliin. Onhan teillä jo 5 hengen porukka.

Vierailija
4/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttareita ei todellakaan ole pakko järjestää. Säästät aikaa, vaivaa ja rahaa jos jätät polttarit väliin. Ja miksi teeskennellä muuta kuin on? Jos ei ole ystäviä (tiedän tilanteen - minullakaan ei ole) niin miksi kerätä väkisin porukka, jota ei kuitenkaan edes kiinnosta ja kaikille tulee vain vaivautunut olo.

Käytä polttarikassa vaikka sitten myöhemmin häämatkaan tai johonkin muuhun kivaan itsellesi.

Vierailija
6/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät siskoasi järjestämään sinulle jonkinlaisen hemmottelupäivän. Onko se sitten kasvo- ja jalkahoidossa vai mökillä keskenänne on sinusta itsestäsi kiinni.

Kiva päivä, joka ei keskity ihmisjoukon kanssa olemiseen.

Onnea morsiamelle!

Vierailija
7/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne voi muutaman miehenkin kutsua tunnelmaa piristämään. Helikopter

Vierailija
8/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos ihanista tsemppiviesteistä ja hyvistä ideoista. Se on totta, en halua enkä aio väkisin tekemällä tehdä mitenkään näyttäviä tai isoja polttareita, kun se ei olisi minua. Ei siis olisi outoa tai hassua, jos kaaso-siskoni järjestäisi sukulaisnaisten (me 5) kesken polttarit..? Tai sitten tosiaan olisin ilman niitä ja menisin vaikka toteuttamaan jonkun pitkäaikaisen haaveen - ihan yksinäni. :)

Ap

Vierailija
9/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tuollainen nyhverö, eikä ystäviä ole, mihin helvettiin tarvitset polttareita.

Ja kuka ne sulle järjestäisi ja miksi.

Polttarit ovat nimenomaan ystävien ja harrastukavereiden järjestämät juhlat.

Kuka kumma ne järjestäisi jollekin yksinäiselle intovertille, joka pelkää muita ihmisiä.

Ja jos sulla on ystäviä 0, niin eihän sulle järjestä polttareita.

Oletko aivan tollo ap?

☠️

Vierailija
10/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitään polttareita järjestänyt. Ei yhtään ystävää eikä sukulaisiakaan. Yksinään olisin polttareissani ollut. Miehen tilanne sama niin jätettiin polttarit pitämättä. Ei ollut tietenkään hääjuhlaakaan. Vihkiminen vaan. Eikä harmittanut ollenkaan. Kukin tyylillään.

Vierailija
11/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tuollainen nyhverö, eikä ystäviä ole, mihin helvettiin tarvitset polttareita.

Kuka kumma ne järjestäisi jollekin yksinäiselle intovertille, joka pelkää muita ihmisiä.

Oletko aivan tollo ap?

Tämä nyt oli ilkeään sävyyn kirjoitettu mutta en minäkään oikein ymmärrä sitä, että jos ei ole pitänyt yhteyttä ystäviin ja viihtynyt vain ydinperheen kesken niin ketäs muita sinne polttareihin sitten tulisi kuin omia ja miehen sukulaisia?

Vierailija
12/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 7,

minulla on kavereita, eli mieheni läheisimpien ystävien puolisot, joiden kanssa vietämme yhdessä aikaa. En tapaa näiden naisia muutoin, koska introvertti-luonteeni nauttii mieluummin yksin olemisesta ja porukka-illanvietoista ihan täysillä, enkä halua lisätä 'tyttöjen iltoja' tms. enää sosiaaliseen elämääni, sellaiset vain kuormittaisivat minua henkisesti ja minun on juuri hyvä olla näin. Tässä vain pohdin ja punnitsen sitä, että olisiko mahtavaa viettää minipolttarit ihan perhepiirissä vaiko jätänkö kokonaan väliin. Olisi minusta hassua pitää polttarit naisille, joita näen vain mieheni kanssa yhteisissä illanvietoissa, vaikka he kaikki kivoja ja ihania ovatkin?

Ap

Vierailija
13/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan tollo ap?

No se sisko järjestää, jos järjestää. Missä sanottiin, että ap pelkää muita ihmisiä? Ei introverttius sitä tarkoita. Eikä ystävättömyys. Moni vain tykkää olla omissa oloissaan mieluummin kuin esim. sinun kaltaistesi kanssa. <3

Vierailija
14/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailaat/maskeeraat ittes mieheks ja menet sinne miehes polttareihin, se voi esitellä sut tyyliin "tässä mun lapsuudenkaveri Pekka"

Vierailija
15/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan varma, että miehellä tulee olemaan polttarit - hänellä on useita erittäin läheisiä ystäviä - ja hyvä niin, sitä tietenkin itsekin hänelle haluan. Ja tästä ollaan jo keskusteltu. Mies ihmetteli kun pohdin ääneen, että haluaisinko koko polttareita, koska en halua mitään teennäistä. Hän tuntee minut ja tietää introverttiluonteeni kyllä läpikotaisin, mutta hän oli pitänyt itsestäänselvyytenä että minäkin saisin sen juhlallisen ja "ainutlaatuisen päivän" itselleni

Ap

Vierailija
16/31 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain jännää, mikä on hauskaa pienellä porukalla. Kokeile vaikka escape roomia. 

Vierailija
17/31 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävia ei omisteta.

Pidä kunnon introverttipolttarit. Pakkaa eväät, pari kuohuviinipulloa yms. laukkuun ja mene vaikka jonnekin kivalle luodolle vetämään perseet olalle yksinään.

Vierailija
18/31 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun media,tv-ohjelmat ym antavat sen käsityksen, että asiat täytyy tehdä tietyllä tavalla ja vain tietyllä tavalla tehdyt asiat on hauskoja tai kivoja. Ihan vain teet sitä mikä sinusta tuntuu kivalta tai olet tekemättä mitään, älä tunne huonoa omaatuntoa tms. Onnea hääpäivään !

Vierailija
19/31 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

extro- ja introvertti :D

Kirjoitatko myös tarvittaessa myös musti- ja mansikoita?

Vierailija
20/31 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä perinteikkäästi suvun naisten kesken morsiussauna :)

Itse olen samanlainen introvetti ja en haluaisikaan bilettää vieraiden kanssa, mutta luonnon helmassa tehdyt kauneushoidot läheisten kanssa olisi aika huippua, hyvää ruokaa ja hyvät juomat. Voitte harkita vaikka varaavanne erikseen mökkiä tai luonnonhoitohin erikoustunutta vuokrasaunaa tätä varten jos ei omaa paikkaa löydy valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi