Onko sinusta oikein, että valtio valvoo sinua?
Ensimmäiseksi tulee mieleen sähköinen resepti ja koko kanta.fi
Suomessa ei ole vaihtoehtoa, ei ole oikeaa yksityistä sektoria.
Kommentit (22)
Kieltämättä en etenkään mielenterveysasioissa haluaisi hakeutua hoitoon ennen kuin siitä ei ole muuta ulospääsyä itsehoidolla kuin kuo*lema. Olin joskus vuoden masentunut, mutta en käynyt lääkärissä, kun vielä välillä tuntui, että siitä selviää. Ja selvisinkin lopulta. Pelkäsin enemmän tulevaisuuteni kuin henkeni puolesta. Olin juuri lukioni päättänyt, ja mietin, missä kaikkialla nuo tiedot vielä kannasta näkyvät, jos annan yhden masennusjakson päätyä sinne. Masennukseni johtui osin suorituspaineista, ja olin siinä pahimman masennuksen keskellä jopa sitä mieltä, että parempi sitten vain kuol*la pois kuin olla joku, jolla on lopun ikäänsä leima mt-ongelmista.
Yliholhous on huono asia ja se että jos joku katsoisi jotain terveystietoja tai reseptejä mutta näkemättä ja tekisi sen mukaan jotain olettamuksia ei kerro minusta itsestäni mitään varsinkin kun sinne on kirjailtu täysin vääriä juttuja eikä ne pidä ollenkaan paikkaansa niin jos joku tekisi sen mukaan niin kyllä menisi ihan suohon tai ojaan