Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoiset ihmiset, paljonko pystytte syömään näitä esimerkkejä

Vierailija
21.04.2020 |

Tai paljonko normaalisti syötte, jos syötte näitä:

-karkit
-sipsit/juustonaksut
-patonki
-pastaa
-pullaa
-keksejä
-suklaata
-pizzaa

Nämä ovat siis suurimpia herkkujani ja haluan tietää, paljonko KERRALLA pystytte syömään tai ylipäätään syötte? Mulla siis syöminen iso ongelma, syön aivan liikaa. Kukaan tuntemani naishenkilö lisäkseni ei pysty samoihin määriin syömisten suhteen, ei vaikka painaisi jopa enemmän kuin minä. Joten nyt haluan kuulla, mikä määrä tyydyttää teidät? (saa tähän muutkin vastata, normaalipainoisten vastaukset kiinnostaa kuitenkin eniten)

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g suklaata menee milloin tahansa, muista karkeista en välitä. Ison pizzan pystyn myös syömään tosta vaan ja juustonaksuja söisin vaikka kuinka paljon.

Vierailija
102/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karkit: riippuu karkeista, mutta sanotaan nyt vaikka 500g

-sipsit/juustonaksut: juustonaksut ovat pahoja, joten varmaan 1kpl, mutta sipsejä sellainen 200g

-patonki: kokonainen menee, yrttivoilla tietysti

-pastaa: pelkkää makaroniako? arvataan 200g

-pullaa: riippuu pullasta, mutta jos ihan perushiivapullaa ilman mitään täytteitä, niin ei kyllä montaa mene, ehkä 2 - jotain donitseja voisin vedellä montakin

-keksejä: riippuu kekseistä, jotain oikein herkullisia voin vedellä paketin

-suklaata: joku 200g

-pizzaa: harvoin syön ja jos syön, niin ilman juustoa ja pestolla, niin kyllä sitä sellaisen kokonaisen ison lätyn syö

Painoni on 43kg ja olen reilu 150-senttinen, joten nämä ovat järkyttäviä määriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsipussi (megapussi) menee kerralla kokonaan, pizzerian pitsaa kokonainen, karkkia ehkä puoli pussillista tai suklaalevystä puolikas, keksejä lähes paketillinen. Pullia jaksaisin syödä koosta riippuen 2-4. Makean kanssa tekee tiukkaa nopeammin, suolaista taas voin syödä paljon enemmän. Ja olen normaalipainoinen nainen.

Vierailija
104/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karkit puoli pussia...? en tykkää

-sipsit/juustonaksut max 75 g mini sipsipussi, yleensä syön siitä 1/3

-patonki yksi sellainen uuniin laitettava ilman täytteitä

-pastaa vajaa lautasellinen

-pullaa yksi iso tai 2 pientä

-keksejä en juuri syö/osta, ehkä 4? cream crackerit on hyviä, niitä ehkä 10-15?

-suklaata ihan max on pätkispussi kokonaan, rakastan kyllä suklaata mutta tulee huono olo jos liikaa syö

-pizzaa jos on kova nälkä menee puolikas sellaisesta isosta

Mutta voisin kyllä syödä lauantai iltana 1/4 pitsan, salaattia, tölkin kokista vähän sipsejä ja esim 4-5 riviä suklaata.

Vierailija
105/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän napostelija kuin mässäilijä. Kun vatsa liian täysi, tuntuu että ruoka pursuaa kurkusta takaisin ulos. Tässä kuinka paljon pystyn syömään:

-karkkia n. 100-200 grammaa, eli pieni karkkipussi tai puolikas iso pussi

-sipsejä puoli pussia jos oikein mässäilen

-patonkia syön harvemmin, Subwayssa otan aina puolikkaan patongin

-pastaa lautasellinen, Vapianon annoksia en jaksa syödä kokonaan

-pullaa 1 kpl

-keksejä ei viitsi syödä kolmea enempää

-suklaata - valkosuklaata puoli levyä, muuta suklaata pari riviä

-pizzaa - Pizzerian pizzoja 3/4 jos on kova nälkä, riippuu toki pizzan koosta

Vierailija
106/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karkit

En syö koska en oikein tykkää mistään, kotiin en osta koskaan

-sipsit/juustonaksut

Sipsejä kourallinen muutaman kerran vuodessa

-patonki

2 palaa, tätäkin tosi harvoin

-pastaa

2 dl, ehkä 1-2 kertaa/kk

-pullaa

En syö

-keksejä

En syö

-suklaata

2 palaa kerrallaan, yleensä vaan joulun aikaan

-pizzaa

Max. 1/2 pizza kerran viikossa

N40, BMI 24

Vierailija
107/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen superhuono esimerkki, koska mulla on teini-ikäisen aineenvaihdunta (olen 35) ja harrastan pitkänmatkanjuoksua eli normaalikulutuskin on keskimääräistä korkeampi. Mitat 175/57 ja vaatekoko n. 34-36.

Levy suklaata menee helposti. Sellainen kotipizzan peruspizza kokonaisena, kiitos. Subwayn 30 cm:n patonki. Karkeista en ihan hirveästi välitä, mutta keksejä voin syödä paketillisen. Pullaa.. no, paljon. Keho valittaa kyllä yleensä seuraavana päivänä, jos ruokavalio on ollut edellisenä päivänä persiillään, mutta varsinaisen kerta-annoksen suhteen mulla ei ole ihan hirveitä rajoitteita.

Vierailija
108/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon. 

Suklaata menee 150g helposti. 200g tulee jo ähky, ei hyvä. 

Isosta sipsipussista voin syödä puolet kerralla. 

Ohuen italialaistyyppisen pizzan syön kokonaan paitsi reunat jos ne ei nappaa. 

Croissanteja ja viinereitä voin syödä kolmekin, mutta on se vähän liikaa. 

Karkkia en onneksi pysty vetämään ihan kauheasti, tulee huono olo. Syön tosi harvoin karkkia.

Olen ihan normaalipainoinen nainen, mutten hoikka. Mulla on ollut jonkinmoisia ahmimishäiriön oireita joskus. Olisin varmaan hoikka, jos söisin vähän vähemmän. Hmmm...

Vierailija
109/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ravintolapitsa ei enää uppoa kokonaan. Nuorempana kyllä.

Sellaisia vehnäkeksejä tai vohveleita ei tee mieli syödä montaa putkeen. Leivoskeksejä menee kevyesti enemmän.

Puolikkaan sipsiussin syön helposti tai kokonaisen suklaalevyn.

Tosiasiassa kuitenkin ostan hyvin harvoin näitä ruokia.

Vierailija
110/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikas patonki päivässä.

Karkkia noin 20 kpl 

pastaa olen syönyt vain nyt korona-aikana. ennen koronaa en syönyt yli 10 vuoteen.

sipsejä puoli pussia (ei väliä minkä kokoinen pussi)

zuklaata 4 palaa (pitää olla parillinen luku)

pitsaa 1/3 tai 1/4 . Pitsa riittää mulla kolmeksi päiväksi.

Ei näitä kaikkia samana päivänä ellei ole joku ihme mässypäivä joita on noin kolme kertaa vuodessa.

171/56

Vierailija
111/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sipsit: en syö juurikaan, yleensä syön ranskalaisia ja niitä ehkä max kerran viikkoon

- patonki. En syö juurikaan

- pastaa: Joskus teen pasta-annoksia, ehkä n. kerran kahdessa viikossa. Joskus mulla on pastaa ruoan lisukkeena

- pullaa: joskus melkein joka päivä yhden

- keksit: joka päivä pari digestiveä tai kaurakeksiä. Tykkään myös suklaariisikakuista

- suklaata: aika harvoin. joskus kahvin kanssa pari palaa, joskus karkkisäkin mukana suklaata

- pitsaa: en muista edes milloin viimeksi. Ehkä kerran parissa kk?

bmi21

Vierailija
112/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karkit

50-100g

-sipsit/juustonaksut

Muutaman kourallisen

-patonki

Yhden pienen pakasteesta paistetun valkosipulipatongin

-pastaa

Lautasellisen

-pullaa

1-2, jos on tuoretta

-keksejä

Max 5

-suklaata

Yhden patukan

-pizzaa

3/4osa pizzaa, jos pizzerian. Kotona teemme pienempiä.

Vierailija
113/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis... kyllähän mä pystyn syömään varmaan vaikka kilon tällaisia mättöjä, mutta en vaan syö:

-karkit (paitsi suklaa):

Ostan pari kertaa vuodessa jonkun 100-200g pussin salmiakkia ja syön sen 1-3 päivässä.

-sipsit/juustonaksut - en syö*

-patonki - en syö*

-pastaa:

Syön oikeastaan aika usein, mutta vain pieninä annoksina.

-pullaa (tms leivoksia) - en syö*

-keksejä - en syö*

-suklaata:

Syön aika usein yhden suklaapatukan päivässä. Ja jouluna vedän ihan liikaa lahjasuklaata.

-pizzaa:

Syön harvoin. Viime vuonna taisin syödä peräti 4 kertaa pizzaa (3 kokonaista pakastepizzaa kotona ja 2 palaa pizzaa pippaloissa), tänä vuonna en ole vielä syönyt lainkaan. 

Ja siis: en syö* = en osta näitä ikinä itse, syön näitä (kohtuullisesti) vain jos olen kylässä tms.

BMI 19

Vierailija
114/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön vain yhtä kerrallaan luettelemistasi herkuista, niin:

Karkkia jonkun 400g

Pastaa lautasellisen

Suklaata puoli levyä

Pizzaa n. puolikkaan

Pullaa/keksijä/patonkia en syö, kun en tykkää. Makea on selvästi heikkouteni, syön karkkia useamman kerran viikossa. Suklaata meni ihan hulluna, kun aloin imettää vauvaa, nyt onneksi on meno vähän rauhoittunut.

Vierailija
115/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karkit: normaalisti 50-100g kerrallaan, maksimissaan menee 250g 

-sipsit/juustonaksut: normaalisti juhlissa syön kourallisen tai kaksi, maksimissaan menee ehkä kolmasosa isosta sipsipussista (100g?)

-patonki: subista 30cm patonki on vakio! tai muualta myös ostettuna syön kokonaisen. mahtuisi enemmänkin jos oikein kova nälkä. 

-pastaa: iso syvä lautasellinen kastikkeella on ihan normi jos on esim. pasta carbonaraa tai muuta pastavoittoista ruokaa. voisin syödä ehkä 1,5 lautasellista ennen ähkyä. 

-pullaa: 5 pullaa menee jos on nälkä päässyt yllättämään 

-keksejä: syön yleensä n. 5-10 kerrallaan, joitain merkkejä pystyy syömään paketillisen (esim. koko dominopötkön) jos on nälkä eikä muuta käsillä

-suklaata: max 3 riviä. yleensä syön rivin tai kaksi 

-pizzaa: kokonainen kotipizza. kotona tehdessä puolikas iso uunipelti.

N28/BMI19.5

Vierailija
116/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ja melkoisen lihavana olisin pystynyt illan mittaan syömään vaikka koko pizzan tai paketillisen keksejä, en ehkä kerralla, mutta tunnin päästä edellisestä satsista.

Nykyisin aika normaaleja ruoka-annoksia syön, en oikeastan koskaan noista muuta kuin pastaa ja sitäkin kohtuullisen annoksen. Suklaata joskus ostetaan puoliksi miehen kanssa pieni patukka.

Vierailija
117/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut. Ennen BMI oli 28-29, nyt olen ensimmäisen kerran alle 25. Alla olevat määrät ovat nykytottumuksia.

-karkit: vain omia lemppareitani joku 100g max.

-sipsit/juustonaksut: 200g menee puoliväkisin, perusannos on 75-150g (ennen olisi mennyt jättipussikin ilman ongelmia)

-patonki: joku valkosipuli-/yrttipatonki menisi nälkäisenä helposti kokonaan, ranskalaisesta tavallisesta patongista ehkä 1/3

-pastaa: yksinään en kyllä oikein ikinä syö. Nälkäisenä menisi varmaan joku 4dl kypsennettyä jonkun peston tms. kanssa

-pullaa: en oikein välitä, mutta esim. pieniä laskiaispullia voisin syödä 2-3 kpl

-keksejä: en välitä oikein kekseistäkään, mutta esim. Doris-keksejä söisin ihan max. 5 kpl putkeen, vaikka pakotettuna voisin syödä enemmän

-suklaata: joku pieni patukka/suklaalevy. Annoskokona varmaan joku 25-60g

-pizzaa: helposti menisi normaalikokoinen pizza kerralla oikein nälkäisenä, mutta yleensä syön 1/2 tai 3/4 kerralla yhdestä pizzasta

Vierailija
118/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse pystymisestä, vaan siitä että alkaa pelottaa että saa diabeteksen tai sydärin ja muutenkin aika huono olo tulee jos sipsipussia söisi enemmän kuin 30% kerralla, tai puolet suklaalevystä. Joten pakkohan se on rajoittaa. Eli yleensä pyrin jakamaan suklaalevyn 2- 3 päivälle, ja sipsipussin 3: lle.

Vierailija
119/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätykseni on kahdeksan laskiaispullaa putkeen. Ne olivat aika pieniä, mutta täytettä oli kyllä reilusti. Luulen, että kaksi isoa ja viisi pientä pullaa olisi nykyään maksimi.

Karkkia menee leffan aikana normaalisti noin 200 g, mutta jos olen ostanut lemppareita irtokarkkeja, niin ihan hyvin uppoaa 400-500 g kerralla.

Hyvää pastaa menee aika rajuja annoksia. En osaa arvioida määrää. Pizza hutin pieni pizza menee helposti, usein otan mieheltä vielä yhden palan. L-kokoinen mulla jää kesken.

Olen aina ollut isoruokainen. Syön töissäkin monesti enemmän kuin miehet. Olen normaalipainoinen, mutta bmi on korkeampi kuin toivoisin, 23,5. Olen pitkä, ehkä se selittää syömiskykyäni osittain. Mutta olen kyllä myös herkkujen perään ja herkästi esim väsymystä saatan "hoitaa" syömällä.

Vierailija
120/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkit - ehkä kourallinen, en pidä karkkikarkista

sipsit/juustonaksut - joskus kerran vuodessa jonkun kaverin juhlissa tms.

patonki - puoli pötköä

pasta- syvä lautasellinen

pullaa 2-3 nisua maidolla

keksejä - Dominoita 5, Jaffakeksejä koko pötkö

suklaata - ennätys 3 Fasun levyä päivässä (suurin pahe)

pizzaa - 3/4

N170/65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän