Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoiset ihmiset, paljonko pystytte syömään näitä esimerkkejä

Vierailija
21.04.2020 |

Tai paljonko normaalisti syötte, jos syötte näitä:

-karkit
-sipsit/juustonaksut
-patonki
-pastaa
-pullaa
-keksejä
-suklaata
-pizzaa

Nämä ovat siis suurimpia herkkujani ja haluan tietää, paljonko KERRALLA pystytte syömään tai ylipäätään syötte? Mulla siis syöminen iso ongelma, syön aivan liikaa. Kukaan tuntemani naishenkilö lisäkseni ei pysty samoihin määriin syömisten suhteen, ei vaikka painaisi jopa enemmän kuin minä. Joten nyt haluan kuulla, mikä määrä tyydyttää teidät? (saa tähän muutkin vastata, normaalipainoisten vastaukset kiinnostaa kuitenkin eniten)

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata menee levy ihan kevyesti.

Vierailija
2/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillisen/patongin//pitkon/levyn/kokonaisen Örröyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn syömään kerralla (siis jos syön vain yhtä mainittua ainesta kerralla).

Karkkia 300 g.

Suklaata 8 palaa.

Pari pullaa.

Sipsejä 200g.

Kotipizzan normaalipizzan.

Mies, painoindeksi 24,6.

Vierailija
4/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin syödä ison karkkipussin lähes kerralla, ja niin teenkin silloin kun melko harvoin syön, mutta aina tulee lopulta älyttömän huono olo koska maha jotenkin "täyttyy" karkista helposti, ja tällöin en sitten syökään enää juuri mitään muuta sinä päivänä kun maha on niin turvonnut karkista.

Vierailija
5/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun vetää paljon niin ei ole enää normaalipainoinen. Omalla kohdalla vain tummaa pastaa kerran pari viikossa, pizzaa ja suklaata / karkkia kerran viikossa, valkoista leipää ei ollenkaan, ja treenikertoja noin kolme viikossa 1,5 tuntia kerrallaan.

Vierailija
6/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia voin syödä 10-15 kpl kerralla.

Pullaa yhden.

Keksejä ehkä 5 kpl.

Tyypillisestä kebabbilan pizzasta syön kerralla kolmasosan.

Suklaata muutaman palan silloin harvoin kun sitä syön.

Vatsaan mahtuisi enemmänkin, mutta minulle tulee helposti huono olo. Sipsejä en esim. syö lainkaan, koska vähästäkin tulee niin karmea olo.

Vierailija
7/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena PALJON, vanhempana huomattavasti vähemmän, varmaan 1/3 muutenkin menee ruokaa nuoruuden päiviin verrattuna.

Vierailija
8/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso karkkipussi melkein kokonaan, 4-5 riviä suklaata, puolet sipsipussista, melkein koko pizza...

Vierailija
9/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikimmillani olin bulimikko ja ahmin paljon isompii määrii mitä nyt (yleinen häiriö). Nyt oon ylipainonen puoliks (ala kroppa) ja esim 1 suklaalevystä jää tyhjä olo. 2 niin olis sellanen olo ettei tarvi lisää, ja noi syön helposti 15 minuutissa. Ruualla juon litran, ja syön 600g. Kalorimäärät pvässä silti ei mee yli, mut en laihdu helposti. Eli ruualla menee mieluiten 1,6 kg nestettä ja ruokaa. Keijun annoxet ei oo mua varten.

Vierailija
10/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti pystyisin syömään kokonaan kaikki mainitut (no en ehkä pussia sipsejä koska liian suolaisia), vaikka 5 pullaa ja puoli kattilallista pastaa mutta en henkisesti pysty :D Tulisi ihan läski olo

Nainen, 170cm/60kg

Vierailija
11/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskoha bulimikko aikoina ennätys varmaa 5 kiloo ruokaa 20 minuutissa, ehkä.

12/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkit - kourallinen

sipsit/juustonaksut - nippanappa se pienin pussi, oliko 75g. Saattaa olla, et pohjat menee koiralle

patonki - puolet siitä valkosioulivoipatongista, joita saa pakasteena.

pastaa - yksi annos

pullaa - yksi pulla

keksejä - 3-4

suklaata - yksi patukka/rivi levystä

pizzaa - vähän reilu puolet pizzerian normaalipizzasta.

Vierailija
13/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä minkä verran "pystyisin" syömään (en ole kokeillut) mutta tässä määrät joita syön:

-karkit - en syö kuin aivan satunnaisesti jos joku tarjoaa  

-sipsit/juustonaksut - kerran viikossa 100 g

-patonki - en syö

-pastaa - 1-2 krt viikossa yhdellä ruoalla

-pullaa -en syö kuin aivan satunnaisesti jos joku tarjoaa

-keksejä - en syö kuin aivan satunnaisesti jos joku tarjoaa

-suklaata - 50-150 g viikossa

-pizzaa - kerran viikossa 1 pizza

Vierailija
14/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi hoikka, välillä on vaikea pitää painoa riittävän ylhäällä, laihdun helposti liikaakin. Esim jos oon viikon kipeenä ni sit pitää ottaa tietoinen lihotuskuuri. Ja paljonko voin syödä kerralla about:

-karkit 2/3 pussista jos katsoo vaikka leffaa. Paljonko sellasessa normipussissa nyt on, joku tv-mix esim. Ei voi syödä kokonaan tai tulee tosi huono olo

-sipsit/juustonaksut Puoli pussia voi mennä jos ottaa illalla sohvalle, se menee ikäänku iltapalana ja syö nälkäänsä niitä. Jos oon jo syönyt ruuan niin ehkä kolmasosapussin voin nassuttaa ja sit oon ähkyssä

-patonki. Lounaaksi voi mennä cafe picnikin kokonainen patonki. Subwaysta en oo ikinä jaksanut kuin puolikkaan, ne on niin muhkuja.

-pastaa. Normaali pieni annos pastaruokaa, pasta on täyttävää. Syön usein ruuat pienemmältä lautaselta, sellaselta muumilautasen kokoiselta.

-pullaa. Pienempiä itsetehtyjä korvapuusteja voin syödä vaikka neljä kerralla

-keksejä. En osaa rajottaa... voin syödä melkein kokonaisen pötkön dominoa tai jaffakeksiä kerralla. Varmaan on nälkä silloim, pitäs syödä oikeeta ruokaa mut joskus puputankim keksiä. Mun pahe.

-suklaata. Fazerin sinistä ehkä aivan maksimissaan neljä riviä ja sit tulis jo huono olo. Jouluna tulee joskus syötyä konvehtirasian puolikas kerralla ja sit kaduttaa. Suklaasta tulee vähän ällömolo, ehkä kroppa ei kestä sitä sokerin määrää.

-pizzaa. Aivan max puolikas pizza, tuskin ikinä sitäkään

Vierailija
15/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeista en hirveästi tykkää, ehkä 10 kpl.

Sipsit sama homma, alkaa ällöttää aika pian. Pienen kulhollisen, sellaiset 2 dl.

Suklaasta tykkään, 6-8 palaa.

Kahvi ja pulla ihan lempparia, yksi pulla tai mieluiten korvapuusti.

Pizzerian pizzasta max puolikas.

Keksit on jotenkin ihan turhia, yhden? En syö niitä koskaan.

Pastaa voisin syödä vaikka joka päivä. Normilautasellinen.

Patonkia 10 cm pitkä pala.

Nainen, painoindeksi 21,5.

Vierailija
16/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit: 500g

Sipsit: 4/5 pussillinen tai jopa koko pussi

Suklaata: vähintään levyllinen

Pastaa: ehkä 300g

Pulla: varmaan viisi pullaa

Keksejä: paketillisen

Pizzaa: sellaisen yhden hengen ravintolapizzan ja vähän päälle

Nainen, bmi 19

Vierailija
17/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi hoikka, välillä on vaikea pitää painoa riittävän ylhäällä, laihdun helposti liikaakin. Esim jos oon viikon kipeenä ni sit pitää ottaa tietoinen lihotuskuuri. Ja paljonko voin syödä kerralla about:

-karkit 2/3 pussista jos katsoo vaikka leffaa. Paljonko sellasessa normipussissa nyt on, joku tv-mix esim. Ei voi syödä kokonaan tai tulee tosi huono olo

-sipsit/juustonaksut Puoli pussia voi mennä jos ottaa illalla sohvalle, se menee ikäänku iltapalana ja syö nälkäänsä niitä. Jos oon jo syönyt ruuan niin ehkä kolmasosapussin voin nassuttaa ja sit oon ähkyssä

-patonki. Lounaaksi voi mennä cafe picnikin kokonainen patonki. Subwaysta en oo ikinä jaksanut kuin puolikkaan, ne on niin muhkuja.

-pastaa. Normaali pieni annos pastaruokaa, pasta on täyttävää. Syön usein ruuat pienemmältä lautaselta, sellaselta muumilautasen kokoiselta.

-pullaa. Pienempiä itsetehtyjä korvapuusteja voin syödä vaikka neljä kerralla

-keksejä. En osaa rajottaa... voin syödä melkein kokonaisen pötkön dominoa tai jaffakeksiä kerralla. Varmaan on nälkä silloim, pitäs syödä oikeeta ruokaa mut joskus puputankim keksiä. Mun pahe.

-suklaata. Fazerin sinistä ehkä aivan maksimissaan neljä riviä ja sit tulis jo huono olo. Jouluna tulee joskus syötyä konvehtirasian puolikas kerralla ja sit kaduttaa. Suklaasta tulee vähän ällömolo, ehkä kroppa ei kestä sitä sokerin määrää.

-pizzaa. Aivan max puolikas pizza, tuskin ikinä sitäkään

Ja tosiaan vastasin sillä idealla mitä PYSTYN syömään kerralla. Tosta nyt sais kuvaa että vetelen jotain keksipötköjä jatkuvasti. En vedä, mutta tunnen kroppani ja oon yli 30, tiedän vuosien varrelta minkä verran mitäki on pystynyt syömään että tulee ähky.

Vierailija
18/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkit: 500g

Sipsit: 4/5 pussillinen tai jopa koko pussi

Suklaata: vähintään levyllinen

Pastaa: ehkä 300g

Pulla: varmaan viisi pullaa

Keksejä: paketillisen

Pizzaa: sellaisen yhden hengen ravintolapizzan ja vähän päälle

Nainen, bmi 19

Oho patonki unohtui, sitä menee ne kaksi mitä siinä pakastepussissa on, mut sit jos on tuore patonki kunnon täytteillä niin yksi iso

T: sama

Vierailija
19/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkit -> En tykkää suurimmasta osasta karkkeja, joten muutama korkeintaan.

-sipsit/juustonaksut -> Tykkään vain maustamattomista sipseistä, ehkä pieni kulhollinen n. 50 gr.

-patonki -> Pari palaa

-pastaa -> Jos on hirveä nälkä menee pari lautasellista, riippu toki minkälaista pastaa, jos kerma/juustokastikkeessa, niin yksi lautasellinen riittää

-pullaa -> En tykkää, yksi jos on tilanteen vuoksi pakko. Tai no laskiaspullista tykkään, niitä voin syödä kaksi, mutta vaankerran vuodessa. 

-keksejä -> En tykkää, yksi jos on tilanteen vuoksi pakko.

-suklaata -> Joo, tiedän olen nirso, tykkään vaan tummasta suklaasta, sitä rivi tai kaksi enintään. Fazerin Sinistä pari palaa. 

-pizzaa -> Rakastan pizzaa, puoli peltiä jos on mun tai äidin tekemää tai tosi hyvän pizzerian. 

N42

Vierailija
20/133 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karkit: pieni kourallinen

-sipsit/juustonaksut: pari, muutama kourallista

-patonki: Subin puolikas

-pastaa: raakana desi, en tiedä mitä se on kypsänä

-pullaa: 1 kpl (kotitekoisia uunituoreena 2)

-keksejä: 1-2 kahvin kera

-suklaata: 4 palaa levystä

-pizzaa: puolikas, joskus 3/4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän