Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä ajattelet naisten seksuaalisuudesta

Vierailija
21.04.2020 |

Millaisena seksuaalisena olentona näet naisen kokemustesi pohjalta?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä foorumia moderoida lainkaan?

Yksi katkera ihminen floodaa katkeria viestejään jokaiseen ketjuun.

Ainakin oma nainen sanoo 22 vuoden jälkeen että ilman aktiivista seksielämää ei ole suhdettakaan. Lapsien jälkeen seksi on vain parantunut!

On muuten aika yleistä että naiset joutuvat elämään puutteessa avioliitossa.

Tämä nainen kirjoittaa miehenä joka otsikon alle. Vaihda kirjoitustyyliä niin et erotu joukosta.

Vierailija
22/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä foorumia moderoida lainkaan?

Yksi katkera ihminen floodaa katkeria viestejään jokaiseen ketjuun.

Ainakin oma nainen sanoo 22 vuoden jälkeen että ilman aktiivista seksielämää ei ole suhdettakaan. Lapsien jälkeen seksi on vain parantunut!

On muuten aika yleistä että naiset joutuvat elämään puutteessa avioliitossa.

Tämä nainen kirjoittaa miehenä joka otsikon alle. Vaihda kirjoitustyyliä niin et erotu joukosta.

Et kyllä tajua naisista mitään, jos tuollaista väität. Ei ihme, jos ei kotona peitto heilu. Kukaan nainen ei tuollaisesta miehestä syty. Ja tämän kirjoitti nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudu taas ensi viikonloppuna todennäköisesti kuuntelemaan naisten härskejä alapääjuttuja, ihan mukavia naisia ja joltakin heistä voi saada pimpsaakin. Joten aika seksuaalisia olentoja naiset ovat vaikka arkipäivisin muuta esittävätkin. 

Vierailija
24/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa vastaajat nyt muistaa, että ap kysyi naisen seksuaalisuudesta kunkin omien kokemusten pohjalta. Ei siis ole oikeaa vastausta, vaan kokonaiskuva muodostuu vastausten kirjosta, eli yksi vastaaja edustaa yhtä kokemuspohjaa. Ei toisella ihmisellä ole oikeutta määrätä miten toisten pitää hänen mielestään asiat kokea, vaikka tuntisikin itsensä loukatuksi.

Vierailija
25/36 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on kahdesta pitkästä (yli 10v) suhteesta. Ensimmäinen 2v naisilta on aktiivista, sitten hiljenee. Ja olen pitänyt huolen että olen jokaisella mittarilla kunnollinen, eli siitä ei ole kiinni naisten itsensäkään mukaan. Eikä rahasta, vapaa-ajasta tai muustakaan.

Vierailija
26/36 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keskimäärin eivät ole kovin monogamisia, eli mielenkiinto samaa seksikumppania kohtaan säilyy yleensä sen 2-3 vuotta jonka jälkeen tarvis uuden.

Jos naisen halujen mukaan mentäisiin ilman mitään kulttuuria ja sivistystä, niin nainen vaihtaisi uuteen aina muutaman vuoden välein.

Ja miehet panisivat ”kaikkia”.

Vierailija
27/36 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on se kokemus, että muutaman vuoden jälkeen helpompi olis saada naapurin rouvalta kuin omalta. Moraali ei vain anna myöten. Tätä kitkutusta päivästä päivään, itse olen pysynyt seurusteluajan mitoissa ja käyn työssä ja hoidan kotitöistäkin vähintään oman osani. Vaimo sanookin, että vika on hänessä ja ei vaan haluta, vaikka aina hyvää kuulemma tekeekin.

Vierailija
28/36 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lukea näitä ketjuja, joissa naiset leimataan epäseksuaalisiksi. Itsellä halut pysynyt pitkässä suhteessa samana. Miehellä välillä vaihdellut. Haluan seksiä useammin ja oon aktiivisempi aloitteiden tekijä. Sen verran oon jutellut naisten kanssa ja tiedän että muitakin miestään halukkaampia on, sekä myös niitä haluttomampia. Jos sulle on sattunut vähemmän haluava nainen, ei tarkoita että kaikki naiset on haluttomia.

Vierailija
29/36 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on kahdesta pitkästä (yli 10v) suhteesta. Ensimmäinen 2v naisilta on aktiivista, sitten hiljenee. Ja olen pitänyt huolen että olen jokaisella mittarilla kunnollinen, eli siitä ei ole kiinni naisten itsensäkään mukaan. Eikä rahasta, vapaa-ajasta tai muustakaan.

Nainen kyllästyy mieheen seksuaalisesti noin kahdessa vuodessa. Näin sanelee biologia. Kahden vuoden jälkeen naisen pitäisi taas hakea parempia geenejä lapsilleen.

Vierailija
30/36 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllästyy mieheen seksuaalisesti noin kahdessa vuodessa. Näin sanelee biologia. Kahden vuoden jälkeen naisen pitäisi taas hakea parempia geenejä lapsilleen.

Jos nainen kyllästyy mieheen kahdessa vuodessa ja pystyy eroamaan, miehen kannattaa katsoa peiliin. Syy löytyy itsestä. Minunkin tyttöystävä yritti irtiottoa 2v seurustelun jälkeen, kun hänen tyttökaverinsa oli viemässä bilettämään. Routa ajoi porsaan kotiin jo kahdessa viikossa ja hän söi mut elävältä. Sitä maagista himoa ja naintia en unohda koskaan. Sen koommin ei ole yrittänyt.

Vierailija
31/36 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa lukea näitä ketjuja, joissa naiset leimataan epäseksuaalisiksi. Itsellä halut pysynyt pitkässä suhteessa samana. Miehellä välillä vaihdellut. Haluan seksiä useammin ja oon aktiivisempi aloitteiden tekijä. Sen verran oon jutellut naisten kanssa ja tiedän että muitakin miestään halukkaampia on, sekä myös niitä haluttomampia. Jos sulle on sattunut vähemmän haluava nainen, ei tarkoita että kaikki naiset on haluttomia.

Ihan sama täällä, halut eivät ole vaihdelleet juurikaan koko elämän mittaan ja pitkässä avioliitossa, mutta miehellä on vaihdellut. Ehkä joillakin naisilla halu häiriintyy helpommin arjen asioista eli eivät osaa ottaa seksiä rentoutumisena. Tai sitten mies ei osaa tarjota sellaista seksiä ja arkielämää, että nainen tuntisi itsensä halutuksi. Huonossa liitossa nainen ei tietenkään halua. 

Vierailija
32/36 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä olevissa monessa vastauksessa on yks ja sama kirjoittaja ja hän on nainen joka yrittää puolustaa miehenä naisia!

Kyllä mulla on ollut ainakin tähän asti kalu ja munat jalkojen välissä. Enkä näe mitään syytä, miksi en puollustaisi naisia. Vaimo ollut aina naisvaltaisella alalla töissä ja koko ikä kuullut hänen kauttaan munattomista miehistä, jotka jättää oman naisensa tyydyttämättä. Ihan jo tästäkin syystä pitänyt huolen ettei mua leimata samasta syystä. Omasta halustani pannut toki koko ikäni.

Itse olen ollut aina miesvaltaisella alalla töissä ja koko ikäni kuullut heidän kauttaan haluttomista naisista. Se todistaa naisten haluista ihan yhtä vähän kuin naisten puheet miehistä. Molemmat kun osaavat myös mustamaalata, valehdella ja jättää kertomatta oman osuutensa ongelmista.

Vierailija
33/36 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudu taas ensi viikonloppuna todennäköisesti kuuntelemaan naisten härskejä alapääjuttuja, ihan mukavia naisia ja joltakin heistä voi saada pimpsaakin. Joten aika seksuaalisia olentoja naiset ovat vaikka arkipäivisin muuta esittävätkin. 

Minusta nimenomaan tuo muun esittäminen kuvaa hyvin naisten seksuaalisuutta. Yleensä esitetään paljon siveämpää kuin mitä kahden kesken tai rajatussa porukassa ollaan. Tähän liittyy myös miesten julkinen moralisointi käytöksestä johon itsekin näissä pienissä porukoissa syyllistytään. Moni nainen myös piilottelee parisuhteessa oikeita halujaan tai jopa esittää pitävänsä jostain muusta. Miehet ovat seksuaalisuutensa kanssa paljon suorempia. Ehkä juuri siksi heitä pidetäänkin yleisesti pervoina tai muuten vaan munillaan ajattelevina.

Vierailija
34/36 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut nousee tasaisesti kun täyttää 30. 50 iässä on jo yhtä kierroksilla kuin teinipoika.

Ja samassa tahdissa miesten into ja kyky vähenee :( ei mene tasan, ikävä kyllä.

Vierailija
35/36 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halut nousee tasaisesti kun täyttää 30. 50 iässä on jo yhtä kierroksilla kuin teinipoika.

Ei kyllä nouse halut yhtään vaikka tulee kuinka pyöreitä kymmeniä täyteen. Ihan paska puhetta

Vierailija
36/36 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä nouse halut yhtään vaikka tulee kuinka pyöreitä kymmeniä täyteen. Ihan paska puhetta

Niin, ei sitten sinulla vissiin. Monella naisella kuitenkin nousee, joillain ihan ongelmaksi asti. Parisuhteet saattaa kariutua kun toinen haluaa yhtäkkiä niin paljon enemmän ja samalla miehillä alkaa se teston lasku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme