Auttaako kuivaharjaus pakaroiden selluliittiin vai mikä ihme avuksi?
Mulle on yhtäkkiä tullut hirveesti selluliittia pakaroihin, en ymmärrä mistä se nyt yhtäkkiä on tullut kun ei ole painossa muutoksia.
Onko kukaan saanut kuivaharjaamalla vähemmäksi? Tai millään?
Kommentit (25)
Kuivaharjaus on todella tehokasta kun tekee sen oikein ja säännöllisesti vähintään 2x vrk.
Tietääkseni ääreisverenkierto vilkastuu, tuntuu hyvälle, kiinteyttää ja piristää. Aloitus aina jalkapohjista ja siitä ylöspäin.
Ei siihen käytännössä mikään auta, kuin ehkä laihtuminen jos on ylipainoa, ja hormonaaliset seikat kuten epillerien aloitus tai lopetus voi vaikuttaa. Joskus myös hyvät asiat kuten lihasten saaminen pakaroihin voi lisätä selluliitin näkyvyyttä. Se ei oikeastaan ole edes mikään ongelma, harmi vaan että julkisuudessa olevista kuvista selluliitit yleensä filtteröidään pois, jolloin ihmiset kuvittelee että se on jotain epänormaalia ja rumaa.
No oon kyllä aloittanut lajin jossa perse on kovilla, jestas enpä olisi arvannut että näin käy! Ihan hirveät muhkurat 😳
Ap
Ne muhkurat kuuluu ihmisvartaloon. Olet varmasti sporttisen ja hyvän näköinen muhkuroinesikin. Ollakseen kaunis ei tarvitse olla täydellinen. Nykyäänhän näkee alusvaatemainoksissa hoikillakin malleilla raskausarpia ja muuta, mielestäni hyvä suuntaus. Täydellisyys on oikeasti äärimmäisen harvinaista ja turhaakin.
Sehän on muotia tuo iso takapuli. Sen saamiseksi pitää tehdä töitä. Sekö on luonnollista ja tavoittelun arvoista?
Pyydä miestäsi piiskaamaan peppusi punaiseksi ja kuumottavaksi, menee huomio muuhun kuin muhkuroihin 😛
Mulla lähti selluliitit kun aloin lenkkeileen
Vierailija kirjoitti:
Selluliittiperse🤢
Sinä olet 13-vuotias poika, tai mies joka pitää miehistä, tai molempia.
Lähti vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Siitä vaan, alapeukuttakaa koska niin teette kumminkin:D Ei muuta sitä tosiasiaa että selluliitti lähtee kun lopettaa p*skan syömisen.
Vierailija kirjoitti:
Lähti vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Siitä vaan, alapeukuttakaa koska niin teette kumminkin:D Ei muuta sitä tosiasiaa että selluliitti lähtee kun lopettaa p*skan syömisen.
Hormonaalisen selluliittiin ei kyllä auta vähähiilihydraattinen yhtään. Kokeiltu on.
Olen pohtinut, auttaisiko lihashuoltovasara? Kuonat liikkeelle?
Voin pamputtaa sellupersettäsi. Kiihotun rumista ja löysistä naisista, kyllä olen pervo, muttei se panemista haittaa vaan edistää.
Mika 55
Auttaa kun ei esittele sitä muhkuraa kellekään. Pimeässä peiton alla jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormonaalisen selluliittiin ei kyllä auta vähähiilihydraattinen yhtään. Kokeiltu on.
Mitä tarkoittaa hormonaalinen selluliitti? Millainen selluliitti on ei hormonaalinen?
Olen joskus jostain lukenut, että se ei lähde millään. Kävin nyt vilkaisemassa uudestaan, ja tässä pari nopeaa lainausta:
Selluliitin aiheutumisesta on useita teorioita. Selluliitin on esitetty olevan verinahan ja ihonalaisen kudoksen rakenteellinen häiriö.
-wiki-
Eli mitkään kauneusrasvat ei toimi.
"ihon bakteeri-infektio, jossa tulehdus on ihossa syvemmällä kuin ruusussa.
Ruusun ja selluliitin aiheuttajat ja hoito ovat samat. Selluliitilla on samat riskitekijät kuin ruusulla ja sillä on samanlainen uusiutumistaipumus"
-terveyskylä.fi-
"
Selluliitti johtuu ihon aineenvaihdunnan heikkenemisestä, liiallisesta rasvasta ja jäykästä sidekudoksesta, joiden seurauksena iholle muodostuu näkyvää kertymää.
Selluliitti on rasvaa, joka on pakkautunut ihon sidekudokseen. Sidekudosseinämät eivät veny, vaan vetävät ihoa sisäänpäin samalla kun rasvaryppäät työntävät ihoa ulospäin. Tämän seurauksena ihon pinta vetäytyy kuopalle, jolloin iho näyttää epätasaiselta ja muhkuraiselta"
-iltalehti-
Vhh, piikkimatto, liikunta, foam roller.
Vierailija kirjoitti:
Tällainenko?
https://i2-prod.dailyrecord.co.uk/incoming/article26807363.ece/ALTERNAT…
About joo mut puolet pienempi ja pyöreämpi.
Ap
Rasva korostuu kun perse kasvaa lihaksista. Onko sulle käynyt niin?