Lue keskustelun säännöt.
väestörekisterikeskuksen sivulla ei näy tyttäreni nimeä..
02.07.2006 |
eikös siellä pitäisi olla kaikkien nimet? onpa outoa!
Kommentit (3)
(joo hei vaan kaikille tutuille) vuosina 2000-2005 ei löydy yhtään sen nimistä rekisteröityä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vast ikään katoin oman lapsen kaimoja niin yhtäkkiä olikin lisääntynyt useammalla ja ne oli viime vuotisia.
ja koska tytöllä on sosiaaliturvatunnus, on kai ne hänet jonnekin kirjanneet:) Mutta sattuu kai tämmöstäkin joskus.