Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö miehenne entinen elämä?

Vierailija
23.07.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paljon koulutusta, työntekoa, seurustelua, seksikumppaneita ym...

Se hurjin nuoruusaika taisi mennä yhdessä sekin, joten tiedämme aika paljonkin toisistamme. Nyt sitten rauhoitutaan ja odotellaan että lapset kasvaa ;))

Vierailija
2/15 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ihan mukulasta asti tunnettu ja aika nuorina alettu seurustelu.

tiedetään kaikki ex-seksikumppanit ym. toisistamme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön kanssa, joka sitten jätti hänet. Pian tuon jälkeen tapasimme ja aluksi ongelma oli, että tuntui, että tyttö jätti miehen hetken päähänpistosta ja he olivat hyvin onnellisia keskenään. Olisivatko palanneet yhteen, jos en olisi tullut väliin?

Ei ole mitään syytä, mutta joskus häiritsee, kun tiedän, että hän on ollut mukana niin monessa tärkeässä asiassa mieheni elämässä, kaikissa sukujuhlissa jne. Tiedän että tämä on typerää ja yritän antaa asian olla. Tilanne helpottui, kun lopulta tapasin exän ja hän oli juuri niin ihana, kaunis ja mukava kun olin " pelännyt" . Sen jälkeen olen ajatellut asiaa aika harvoin. Nyt olemme naimisissa ja tiedän, että mieheni rakastaa minua.

Vierailija
4/15 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin ajatellen, että perheen perustamista ei ajatellut ja ollut aina varmaan hyvin itsenäinen sekä kunnianhimoinen luonne. Emme puhu menneisyydestään, joten en toisaalta tiedä siitä mitään. En haluaisi tietää myöskään tällä hetkellä liiemmin.

Vierailija
5/15 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä suurin syy on se että " joudun" asumaan samassa talossa kuin exät..

Olen miettinyt eroa.. olen masentunut.. olen tehnyt vaikka mitä.. mutta eiköhän se tästä..

Vierailija
6/15 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan nyt tietääkseni. Hänellä oli pari vakavaa sairautta ennen kun tavattiin - toivottavasti eivät tule takaisin. Ja ne melkeinpä nyt teini-iän ihastuksethan nyt on kaikilla, ja ne on ollutta ja mennyttä, eivätkä ole koskaan kiinnostaneet minua. Minulla meistä kahdesta enemmän on ollut sitä tän ketjun tarkoittamaa menneisyyttä, valitettavasti.

Vierailija
7/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä rikollinen menneisyys, jotkut työpaikat katsoo taustat jne. Tosin mies tällä hetkellä akateeminen, että en tiedä miten tarkkaan kytätään.

Vierailija
8/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saadaan käydä aina UVI:lle kertomassa vuoden välein, minkämerkkinen telkkari meillä on. Vuoden oleskelulupa umpeutuu loppuvuodesta ja kaiketi taas edessä haastattelu. Kun mies on elänyt Suomessa toisen naisen kanssa, niin UVI ei usko miehen vilpittömyyteen, eikä antanut kuin sen vuoden oleskeluluvan...

Vierailija
9/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän ja lapsen muodossa liiankin usein

Vierailija
10/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itsekkin ollut joskus kova bilettämään ja sekoillut kaikenlaista.

Joskus tulee vaan kovin epävarma olo ja tunnen itseni naurunalaiseksi. En edes tiedä miksi välitän siitä mitä muut ajattelevat,mutta en tahdo että ihmiset ajattelevat mun olevan vaan yksi " hoito" .

Ollaan kihloissa ja mies sanoo että on tyytyväinen/onnellinen. Miksi sitten kiusaan itseäni tyhmillä ajatuksilla.

Sekvaa tekstiä,mutta toiv. joku tajusi.

ap

Vierailija
11/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertoilee niistä mielellään vaikka minä en halua tietää. Tulee riitaa, kun tulen masentuneeksi hänen jutuistaan.

Vierailija
12/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmäjuttuja,mutta muuten. Eikä oik. kertoile,mutta piinaan kai joskus itseäni kyselemällä. Sitten mies vastailee rehellisesti,mua masentaa ja alan kaumaan että edes kysyin mitään.

ap

Vierailija
13/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en halua mitään ryhmäjuttuja, joten kahden ollaan. Olen silti sitä mieltä, että luottamus miehen uskollisuuteen on vähän hakusessa menneisyyden takia, mutta aika parantanee ja lisännee luottamusta.

Mieheni mielestä hän aiemmin sekoili kaikkien kanssa, koska hänellä ei ollut hyvää rakkaussuhdetta. Nyt hänellä on ja pitää sitä kuulemma kauneimpana asiana elämässään, eikä kaipaa entisiä seksisekoilujaan.

Vierailija
14/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään, että vähän häiritsee.

Vierailija
15/15 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin on onneksi päässyt jo vähän traumoistaan eroon.

Ja eittämättä se häiritsee, että ex vaimo ei tiedä mitä tarkoittaa " käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi