Exä ei aio esitellä uutta seurustelukumppaniaan, koska olen "liian kaunis"
Erosimme pitkän liiton jälkeen aloitteestani noin kaksi vuotta sitten, meillä on kaksi lasta yhteyshuoltajuudessa ja olemme nelikymppisiä molemmat. Olen monen mielestä "eksoottisen näköinen", mutta kuulemma hyvin kauniilla tavalla. Olen aina pitänyt ulkonäöstäni huolta ja laitan kotonakin ihan arkena kevyen meikin ja hiukset kauniisti. Pukeudun vartalonmyötäisesti ja tyylikkäästi, olen hoikka ja lihaksikas. Kaikki tämä omaksi ilokseni; tässä ei mene aikaa ja lopputulos on kiva omalle silmälle. En kuitenaan palvo itseäni Instagramissa tai kerjää huomiota missään somessa, eli olen mielestäni ihan tavallinen nainen kuitenkin.
Eromme oli exälle kivulias, hän kun piti minua elämänsä rakkautena ja maailman kauneimpana naisena. Nyt hän on tavannut puolisen vuotta sitten uuden seurustelukumppanini, joka on tavannut lapsemmekin usein - joten haluaisin tietysti tavata tämän naisen. Exä ei halua, sillä hänen sanojensa mukaan ei halua esitellä minua, maailman kauneinta naista, tälle uudelleen ettei aiheuttaisi mitään "ongelmia" tuoreeseen suhteeseensa. Olen ihmeissäni. Uskon kyllä, että hän on tosissaan tätä mieltä, mutta millä ihmeellä tästä pääsisi eteenpäin? Vai pitääkö odottaa, että hän tulee suhteessaan varmemmaksi? Koska tämä nainen näkee lapsiani joka toinen viikko, enkä tunne häntä entuudestaan, haluaisin tietysti tavata hänet. Exäni sanoi jo erotessamme, että kukaan nainen ei varmasti halua tavata minua, sillä aiheutan muissa alemmuudentunnetta. En olisi uskonut, että on näin tosissaan. Ei kuulemma kuitenkaan enää rakasta minua, vaan alkanut rakastaa tätä uutta naistaan. Eli en ymmärrä missä mennään. Onko muilla ollut kokemusta jommalta kummalta puolelta; eli naisena jota ei "haluta" tavata - tai naisena jonka ei anneta tavata exää?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksisittekö te muut tällaista omasta päästänne? Kun oletatte ap:n niin tekevän.😄
Hieman sama kun syyttäisitte vierasta naista siitä että miehenne hänet iski.
Jos ko mies on näin ap:ta kuvannut, niin hän on, turha närkästyä.
Ei keksitä. On tuo ihan uskottavaa. Itsekin olen lasteni isän silmissä yhä maailman kaunein nainen yli 10 vuotta eron jälkeen. On ollut naimisissakin tässä välissä ja valittaa kun kaikki on rumia minuun verrattuna. Minusta hän on löyhäpää. Ne naiset mitä on tapaillut on olleet todella kivan oloisia ja nättejä, fiksuja ihmisiä. Hän nyt vain on ääliö ja on outo pakkomielle minusta. Varmaan joku pakkomielle on ap:n exälläkin.
Sama pakkomielle minunkin exällä, mutta tajuan sen verran, ettei sillä ole todellisuudessa mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Kuten ei yleensä muutenkaan kun naisia kehuuvat. Exä haluaisi pitää henkisessä koukussa itseensä, että nainen jossain alitajunnassaan ajattelisi häntä loputtomiin sinä miehenä, jolle on aina se kaunein ja upein. Koska sehän se tuntuu naisille tärkeintä olevan, olla jollekin se kaunein. Eihän sellaista miestä vvoi koskaan unohtaa. Tätä korttia miehet osaavat käyttää kyllä joka käänteessä, koska naiset siihen aina vaan lankeavat.
Tuokin voi jollain olla totta. Minua ei vähääkään kiinnosta exäni mieliteot minua kohtaan. Tunsin kuvotusta häntä kohtaa lähes koko suhteemme. Lasten takia sinnittelin kunnes en enää kestänyt.
Ei minua kiinnosta tavata exiä eikä exien nykyisiä kumppaneita. Mieheni ex on minua 10 vuotta vanhempi, 20 kg painavampi, matalammin koulutettu jne. eli voisi kuvitella, että haluaisin hieroa ”omaa erinomaisuuttani” hänen naamaansa, mutta ei minua kiinnosta nähdä häntä.
Sinun täytyy lopettaa tälläytyminen tai laittaa pussi päähän jos haluatnähdä sen exän uuden naisen.
Minun mielestäni äidillä kyllä olisi oikeus tietää, kenen kanssa hänen lapsensa asuvat osan ajasta.
Minulla oli myös aikoinaan todella kaunis tyttöystävä. Törmäsin nykyisen kanssa tähän exään sattumalta, ja olihan se tilanne nykyiselle kiusallinen, varsinkin tun ex oli sattumalta laitettu ja meikannut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli myöYes s aikoinaan todella kaunis tyttöystävä. Törmäsin nykyisen kanssa tähän exään sattumalta, ja olihan se tilanne nykyiselle kiusallinen, varsinkin tun ex oli sattumalta laitettu ja meikannut.
Vähänkö noloa myös sulle kun nykyisesi on varmaanki joku lyllerö.
Kyllä itsekin olen paljon kauniimpi kuin ex-mieheni uusi vaimo näin yleisillä standardeilla mitattuna.
Heille oli kuulemma tullut jotain riitaa minut tavattuaan kun nainen oli kieltänyt kaiken yhteyden pidon mieheltään minuun.
Miksi se pitäisi sinulle esitellä? Minä exä se semmonen on?
Näin kyllähän kaunis ex koetaan uhkana sanoi naiset mitä sanoi. Ihan ymmärrettevää sinänsä kun miehet nyt kuitenkin ovat suht pinnallisia ja rakastuvat silmillään.
Exäsi on jäätävän typerä. Hän taitaa olla kovin nuori? 18-22v? Ei kypsemmät ihmiset toimi noin.