Exä ei aio esitellä uutta seurustelukumppaniaan, koska olen "liian kaunis"
Erosimme pitkän liiton jälkeen aloitteestani noin kaksi vuotta sitten, meillä on kaksi lasta yhteyshuoltajuudessa ja olemme nelikymppisiä molemmat. Olen monen mielestä "eksoottisen näköinen", mutta kuulemma hyvin kauniilla tavalla. Olen aina pitänyt ulkonäöstäni huolta ja laitan kotonakin ihan arkena kevyen meikin ja hiukset kauniisti. Pukeudun vartalonmyötäisesti ja tyylikkäästi, olen hoikka ja lihaksikas. Kaikki tämä omaksi ilokseni; tässä ei mene aikaa ja lopputulos on kiva omalle silmälle. En kuitenaan palvo itseäni Instagramissa tai kerjää huomiota missään somessa, eli olen mielestäni ihan tavallinen nainen kuitenkin.
Eromme oli exälle kivulias, hän kun piti minua elämänsä rakkautena ja maailman kauneimpana naisena. Nyt hän on tavannut puolisen vuotta sitten uuden seurustelukumppanini, joka on tavannut lapsemmekin usein - joten haluaisin tietysti tavata tämän naisen. Exä ei halua, sillä hänen sanojensa mukaan ei halua esitellä minua, maailman kauneinta naista, tälle uudelleen ettei aiheuttaisi mitään "ongelmia" tuoreeseen suhteeseensa. Olen ihmeissäni. Uskon kyllä, että hän on tosissaan tätä mieltä, mutta millä ihmeellä tästä pääsisi eteenpäin? Vai pitääkö odottaa, että hän tulee suhteessaan varmemmaksi? Koska tämä nainen näkee lapsiani joka toinen viikko, enkä tunne häntä entuudestaan, haluaisin tietysti tavata hänet. Exäni sanoi jo erotessamme, että kukaan nainen ei varmasti halua tavata minua, sillä aiheutan muissa alemmuudentunnetta. En olisi uskonut, että on näin tosissaan. Ei kuulemma kuitenkaan enää rakasta minua, vaan alkanut rakastaa tätä uutta naistaan. Eli en ymmärrä missä mennään. Onko muilla ollut kokemusta jommalta kummalta puolelta; eli naisena jota ei "haluta" tavata - tai naisena jonka ei anneta tavata exää?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan järkevää,ei halua nykyisen puolison mieltä turhaan pahoittaa..siitä tulee vaa jotenki ihmeellinen olo,esim.mä en ole kaunis eikä mun vartalo ole hyvä mutta mä tiedän että miehen ex on tosi kaunis,kyllä mä oon miettinyt mikä sai ton miehen minut valitsemaan,en oikeesti ymmärrä..Ja teen koko aika töitä että saisin vartaloa hyvään kuntoon..mutta ei siitä mitään tuu,välillä naurankin täällä että läski mikä läski:)huumorin tajua on mutta eikai se nyt voi olla ainut syy olla munkaa..
Huumorintaju ja rentous voi olla isoja asioita. Huumorintajuisilla on myös älyä. Rennoilla ihmisillä on hyvä itsetunto.
Ei kai kukaan AP: n tekstistä nyt närkästynyt ole, minusta se on lähinnä huolestuttava jos on siis totta. Tuollaisella ihmisellä on ongelmia itsetunnon kanssa, sekä täysin absurdeja mielikuvia siitä, miltä hän näyttää muiden silmissä . Ulkonäkökeskeinen ihminen kärsii monista eri mielentilan häiriöistä kun se on mennyt jo noin vakavaksi mitä AP tässä itseään kuvailee, oman itsensä esille tuonti joka lauseessa on epävarman ihmisen tekstiä .
Tosin tämä AP : juttu on Provo, mutta silti.
Ette kai te nyt oikeasti usko tähän provoon?
Tämähän on ihan selvästi suunnattu naisille, jotka ovat aloittaneet suhteen eronneen miehen kanssa ja nyt ap toivoo, että naiset alkaisivat ajatella, että heidänkin miehensä pitää exäänsä niin paljon korkeammalla tasolla kuin heitä. Eli tavoitteena kylvää pahaa mieltä muihin.
Tällä palstalla on nykyään sairasta porukkaa. 🙈
Ettekö te halua tavata eksän uutta kumppania, jonka kanssa lapset ovat viikonloput?
Ilman lapsia ei tietenkään tartteisi tavata eikä edes ajatella eksää.
Vierailija kirjoitti:
Keksisittekö te muut tällaista omasta päästänne? Kun oletatte ap:n niin tekevän.😄
Hieman sama kun syyttäisitte vierasta naista siitä että miehenne hänet iski.
Jos ko mies on näin ap:ta kuvannut, niin hän on, turha närkästyä.
Ap:han tässä itseään ihanaksi ja maailman kauneimmaksi kuvaili.
Perinteinen olen liian kaunis trolli ja alapeukut viuhuvat. Toimii joka kerta kun Suomessa ei saa olla kaunis, eikä varsinkaan sanoa sitä ääneen itse, omakehu haisee ja rumat ne vaatteilla koreilevat jne.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt oikeasti usko tähän provoon?
Tämähän on ihan selvästi suunnattu naisille, jotka ovat aloittaneet suhteen eronneen miehen kanssa ja nyt ap toivoo, että naiset alkaisivat ajatella, että heidänkin miehensä pitää exäänsä niin paljon korkeammalla tasolla kuin heitä. Eli tavoitteena kylvää pahaa mieltä muihin.
Tällä palstalla on nykyään sairasta porukkaa. 🙈
Mitä ihmettä juuri luin. Sairasta kuten sinä?
On tosiaan henkilön itsensä vika ja ylpeys, jos joku muu kehuu ulkonäköä?
Ei ole ihmekkään että olette aina niiin happamia jos on kauneudesta kyse 😂 Jos logiikka on tätä luokkaa.
"liian kaunis" on yleensä henkisesti todella ruma .
Hauska juttu, kiitos hyvistä nauruista. 🤣
Miksi exiä pitäisi esitellä, minua ei kiinnostanut miehen uudet naiset ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitatko useinkin tämän oletuksesi ihmisille kasvotusten?
Ulkonäöllä ei oli mitään tekemistä persoonan kanssa.
Olen niin kaunis ja ihana ja kaunis ja maailman kaunein ja exmiehen unelmien kumppani...
Ap:n exä varmaan tuntee hyvin ap:n ja tietää ettei ap jättäisi kertomatta näitä myös uudelle kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Keksisittekö te muut tällaista omasta päästänne? Kun oletatte ap:n niin tekevän.😄
Ei keksitä. On tuo ihan uskottavaa. Itsekin olen lasteni isän silmissä yhä maailman kaunein nainen yli 10 vuotta eron jälkeen. On ollut naimisissakin tässä välissä ja valittaa kun kaikki on rumia minuun verrattuna. Minusta hän on löyhäpää. Ne naiset mitä on tapaillut on olleet todella kivan oloisia ja nättejä, fiksuja ihmisiä. Hän nyt vain on ääliö ja on outo pakkomielle minusta. Varmaan joku pakkomielle on ap:n exälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet henkisesti todella ruma.🤮
Elämä porvoossa kuulostaa huonolta sadulta.
Niin yhtään et palvo itteäs? Et toki. Ihan samanlainen rupsu oot ku muutki keski-ikäset naiset. "Ei ole kaunis kenkään, vaan on toinen rumempi toistaan."
naapurinsinikka kirjoitti:
Niin yhtään et palvo itteäs? Et toki. Ihan samanlainen rupsu oot ku muutki keski-ikäset naiset. "Ei ole kaunis kenkään, vaan on toinen rumempi toistaan."
Pakko nyt kommentoida että kauniita naisia on ihan oikeasti olemassa vaikket sitä uskoisikaan. Kaunis on kaunis myös keski-iässä ja vanhempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keksitä. On tuo ihan uskottavaa. Itsekin olen lasteni isän silmissä yhä maailman kaunein nainen yli 10 vuotta eron jälkeen. On ollut naimisissakin tässä välissä ja valittaa kun kaikki on rumia minuun verrattuna. Minusta hän on löyhäpää. Ne naiset mitä on tapaillut on olleet todella kivan oloisia ja nättejä, fiksuja ihmisiä. Hän nyt vain on ääliö ja on outo pakkomielle minusta. Varmaan joku pakkomielle on ap:n exälläkin.
Sama pakkomielle minunkin exällä, mutta tajuan sen verran, ettei sillä ole todellisuudessa mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Kuten ei yleensä muutenkaan kun naisia kehuuvat. Exä haluaisi pitää henkisessä koukussa itseensä, että nainen jossain alitajunnassaan ajattelisi häntä loputtomiin sinä miehenä, jolle on aina se kaunein ja upein. Koska sehän se tuntuu naisille tärkeintä olevan, olla jollekin se kaunein. Eihän sellaista miestä vvoi koskaan unohtaa. Tätä korttia miehet osaavat käyttää kyllä joka käänteessä, koska naiset siihen aina vaan lankeavat.
En minäkään halua tavata nyksän exiä.
Nyksä saisi hoitaa exänsä kanssa lapsiasiat, mitäpä minulla siihen osaa.