Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö ja rajat: onko ok jos mies viesteilee työkaverin kanssa myös viikonloppuisin?

Vierailija
19.04.2020 |

Ollaan molemmat etätöissä. Kun ollaan yhdessä jatkuvasti, ei ole rajattua "yhteistä aikaa". Kuitenkin ihmetyttää, miksi viestejä pitää lähettää myös lauantai-iltaisin. Olisiko teillä ok?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan työkaveri olla kaverikin.

Itselläni on useita vastakkaisen sukupuolen kavereita joista osa on työkavereitakin.

Vierailija
2/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvata.. on viehättävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, saan olla hetken rauhassa.

Vierailija
4/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on totuttu aina että työajat ei ole säännölliset ja välillä töitä on myös lauantai iltana joten tuo olisi todennäköisesti ok. Jos taas on sovittu että juuri nyt lauantaina tehdään jotakin yhdessä ei ole ok että toinen käyttää sen töihin jotka ehtii tehdä seuraavana päivänä tai vaikka seuraavana tiistaina.

Vierailija
5/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät?

Vierailija
6/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanlettas, eihän miesten toimintaa saa rajoittaa ettei tule paha mieli.

Vierailija
7/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyllä sekä minä, että mies viestitellään työkavereittemme kanssa vapaa-ajalla. Osa hupia, osa töitä.

Vierailija
8/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
9/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi viestitellä mikä päivä vaan! En itse ainakaan mieti mikä päivä on, jos on jotain asiaa. Kellonaikaa vähän katson, kun itse valvon välillä myöhään. Ja ihan kaverijutut on, ei mitään pettämishommia.

Miten edes tiedät noin tarkkaan viesteistä? Mun mies ainakin viestittelee niin monen kaverin kanssa ja usein että varmaan tulisin hulluksi jos aina pitäisi kysyä kuka viestii. Tämä on vapaa maa.

Vierailija
10/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aikuinen ihminen saa viestitellä milloin haluaa ja kenelle haluaa. 

Vierailija
11/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riipu ihan viestien sisällöstä ja ole muutenkin tapauskohtaista. Jos viestittelystä ei ole mitään haittaa kenellekään niin miksei saisi lähettää. Jos jotenkin häiritsee perhe-elämää, niin sitten asiasta voisi keskustella.

Vierailija
12/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä työkavereiden kanssa viestittelen ajasta ja päivästä riippumatta. Miesten ja naisten kanssa. Ja niin tekee vaimonikin. Jos sulle työpaikalla olevat henkilöt ovat vain niitä joiden kanssa voi olla tekemisissä ma-pe 8-16 niin älä oleta sitä mieheltäsi.

Jos vaimo edes yrittäisi puuttua asiaan jotenkin niin kyllä suhde aika äkkiä olisi ohi. Ja sama pätee toiseenkin suuntaan.

Vierailija
13/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua olla missään tekemisissä jos siitä ei makseta, viestimet kiinni pe klo 17 - ma 09 välillä.

Vierailija
14/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on miehellä vähintään jotain mielessä, jos työkaverinaisen kanssa viestittelee myös viikonloppuisin ja jotain muuta kuin työasioita.

Vierailija
15/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin sattumalta sydänsilmäisen hymiön kun mies näytti minulle valokuvaa puhelimestaan la-iltana.

Vierailija
16/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on miehellä vähintään jotain mielessä, jos työkaverinaisen kanssa viestittelee myös viikonloppuisin ja jotain muuta kuin työasioita.

Niinpä, jostain syystä työkaveri Pera 50v.:n kanssa ei kiinnosta viestitellä, mutta viestit lentelee Tinsku 20v.:n kanssa. :´D

Vierailija
17/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin sattumalta sydänsilmäisen hymiön kun mies näytti minulle valokuvaa puhelimestaan la-iltana.

En lähetä edes oman kumppanin kanssa sydän hymiöitä, saati työkavereiden.

Vierailija
18/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

Vierailija
19/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata.. on viehättävä?

On!

Vierailija
20/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei muita kavereita olekaan, kuin työkaverit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä