Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö ja rajat: onko ok jos mies viesteilee työkaverin kanssa myös viikonloppuisin?

Vierailija
19.04.2020 |

Ollaan molemmat etätöissä. Kun ollaan yhdessä jatkuvasti, ei ole rajattua "yhteistä aikaa". Kuitenkin ihmetyttää, miksi viestejä pitää lähettää myös lauantai-iltaisin. Olisiko teillä ok?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viestitellyt työkaverini kanssa nyt kun ollaan etätöissä. Ihan vaan kuulumisia kysellyt. 

Eikö ne kuule työajalla kokouksissa?

Minä laitan työkavereille yksityisviestejä, että miten menee. Ei meillä tuommoisista kysellä kokouksissa vaan puhutaan vaan asiaa. Työkaverit laittaneet myös yksityisviestejä minulle kuulumisista. 

Vierailija
82/113 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sulta pois?

Kuulostaa olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss!

Vierailija
84/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouda viesteilemään kun oma kumppani antaa seksiä vapaa-ajalla.

Vierailija
85/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on kaveri työn ulkopuolellakin. Ainakin useimmilla.

Vierailija
86/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai asia sinulle kuulu? 

Vierailija
87/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät työasioista viestittele niin sama se minulle on. Pidän hyvin tarkasti kiinni siitä, ettei palkatta tehdä töitä. Työaika on mikä on, se on sovittu, ja sitä ei venytetä palkatta vapaa-ajalle. Siitä olen tarkka.

Vierailija
88/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan eivät työasioista viestittele niin sama se minulle on. Pidän hyvin tarkasti kiinni siitä, ettei palkatta tehdä töitä. Työaika on mikä on, se on sovittu, ja sitä ei venytetä palkatta vapaa-ajalle. Siitä olen tarkka.

Ihme justiina olet jos määräät kumppanisi työnteosta myös. 

Vierailija
89/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiina? Pitää rakkaansa hyvinvoinnista huolta.

-Ohis

Vierailija
90/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaveri on nuori ja kaunis, niin häytyskellojen kuuluisi soida.

t.Mies

Vierailija
91/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Justiina tekee palveluksen kaikille. Jos jengi ei tekisi ilmaista työtä, ei sitä myöskään edellytettäisi. Ja niin, kumppanilleni tämä on ok. Kiittelee, kun muistutan, että työaika loppuu, kun ei itse siitä huomaa huolehtia. Mutta sehän on toki sula mahdottomuus, että näin tapahtuisi :)

Vierailija
92/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ohis

Minä jättäisin ukkoni samantien jos puuttuisi minun työntekooni. Jännä jos se puoliso tietää että toinen luhistuu yhdestä vapaa-ajan viestistä.. Huomaa että täällä pyörii aika alhaisessa asemassa olevaa porukkaa. 

Vierailija
93/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Justiina tekee palveluksen kaikille. Jos jengi ei tekisi ilmaista työtä, ei sitä myöskään edellytettäisi. Ja niin, kumppanilleni tämä on ok. Kiittelee, kun muistutan, että työaika loppuu, kun ei itse siitä huomaa huolehtia. Mutta sehän on toki sula mahdottomuus, että näin tapahtuisi :)

Jep, varmaan teidän frman toimitusjotajakin toteuttaa tätä. Eikun sehän onkin rikas sika joka ei tee mitään, niinhän se meni. 

Vierailija
94/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ohis

Minä jättäisin ukkoni samantien jos puuttuisi minun työntekooni. Jännä jos se puoliso tietää että toinen luhistuu yhdestä vapaa-ajan viestistä.. Huomaa että täällä pyörii aika alhaisessa asemassa olevaa porukkaa. 

Yhdestä?

Entä jos jatkuvasti on enemmän puhelimella kuin puhuu kumppanin kanssa?

Vierailija
95/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään viestitellä työkavereiden kanssa vapaa-ajalla.

Miesvaltainen työpaikka ja sekä minä että miehet lapsiperheellisiä, vapaa-aika kuluu ihan muuhun kuin viestittelyyn.

Vierailija
96/113 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epäilyttävää jos 45v mies viestittelee 26v naiskollegan kanssa myös vapaa-ajalla?

Vierailija
97/113 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tiedän, että mies kirjoittaa työasioissa naispuolisen kollegan kanssa. Luotan, ettei mitään muuta ole meneillään. Silti tietty tuntuu kurjalta kun toinen kirjoittelee samalla kun olisi "meidän aikaa" ja voitaisiin jutella ihan kahdestaan.

No, olisiko teillä oikeesti jotain mielekästä yhdessäoloa, vai vaan tylsää sohvalla istumista? Ja juttelua?

Itse ainakin huomaan puolisostani, että vaikka me ei tehtäis yhtään mitään, ja hän ei huomioisi millään tavalla minua, niin jos teen jotain yksin, lähden käymään jossain tms, niin silloin minä syyllistyn laiminlyömiseen. Mutta jos nökötämme sohvan eri nurkissa puhumatta, se on ihan ok.

Eli häiritseekö se viesteily nyt oikeasti teidän suhdettanne, vai nurisetko vain periaatteen vuoksi? Että koko ilta on pilalla, jos viestejä tulee? Heität siltä osin hanskat tiskiin, että mikään ei nyt onnistu MIEHEN takia?

Vierailija
98/113 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tiedän, että mies kirjoittaa työasioissa naispuolisen kollegan kanssa. Luotan, ettei mitään muuta ole meneillään. Silti tietty tuntuu kurjalta kun toinen kirjoittelee samalla kun olisi "meidän aikaa" ja voitaisiin jutella ihan kahdestaan.

No, olisiko teillä oikeesti jotain mielekästä yhdessäoloa, vai vaan tylsää sohvalla istumista? Ja juttelua?

Itse ainakin huomaan puolisostani, että vaikka me ei tehtäis yhtään mitään, ja hän ei huomioisi millään tavalla minua, niin jos teen jotain yksin, lähden käymään jossain tms, niin silloin minä syyllistyn laiminlyömiseen. Mutta jos nökötämme sohvan eri nurkissa puhumatta, se on ihan ok.

Eli häiritseekö se viesteily nyt oikeasti teidän suhdettanne, vai nurisetko vain periaatteen vuoksi? Että koko ilta on pilalla, jos viestejä tulee? Heität siltä osin hanskat tiskiin, että mikään ei nyt onnistu MIEHEN takia?

Tässä on totuutta. Mutta on vaikeaa, lähes mahdotonta luoda yhteyttä jos toisen mieli on jo muualla.

Nyt viikonloppuna mies on tehnyt töitä. Eilen kävin pitkällä vaelluksella ja oli hyvä päivä itsekseni. Aamulla selvisi, että töitä pitää tehdä tänäänkin. Sopii minulle, mutta tuntuu että laitan yhdessäolon tarpeitani sivuun viikolla jotten häiritse miehen työ-flowta. Nyt pitää olla koko viikonloppu ilman seuraa ja tiedän ensi viikon olevan kiireinen. Eli en tiedä milloin voi olla yhdessä kunnolla. Ja olen selvinnyt hyvin yksin, ei ole siitä kyse. Kyseenalaistan, mikä tämän suhteen tarkoitus on ja mitä tästä saan ja milloin.

Vierailija
99/113 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on totuutta. Mutta on vaikeaa, lähes mahdotonta luoda yhteyttä jos toisen mieli on jo muualla.

Nyt viikonloppuna mies on tehnyt töitä. Eilen kävin pitkällä vaelluksella ja oli hyvä päivä itsekseni. Aamulla selvisi, että töitä pitää tehdä tänäänkin. Sopii minulle, mutta tuntuu että laitan yhdessäolon tarpeitani sivuun viikolla jotten häiritse miehen työ-flowta. Nyt pitää olla koko viikonloppu ilman seuraa ja tiedän ensi viikon olevan kiireinen. Eli en tiedä milloin voi olla yhdessä kunnolla. Ja olen selvinnyt hyvin yksin, ei ole siitä kyse. Kyseenalaistan, mikä tämän suhteen tarkoitus on ja mitä tästä saan ja milloin.

No kyllä minua v-tuttaisi että kertoisi vasta aamulla. Muutoin olisin voinut suunnitella itselleni viikonloppumatkan jonnekin ja virkistää itseäni sen sijaan että kökkisin kotona.

Vierailija
100/113 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu viestien sisällöstä onko ok. Kyllä itse ainakin saatan laittaa viestin työkaverille, jos vaikka menen hänen kotikaupunkiin ja pohdin ravintolaa tai jos törmään netissä teatteriesitykseen tms. jota ollaan pohdittu. Kyllä työkaverit ainakin minulle ovat ihan kavereita muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän