Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö ja rajat: onko ok jos mies viesteilee työkaverin kanssa myös viikonloppuisin?

Vierailija
19.04.2020 |

Ollaan molemmat etätöissä. Kun ollaan yhdessä jatkuvasti, ei ole rajattua "yhteistä aikaa". Kuitenkin ihmetyttää, miksi viestejä pitää lähettää myös lauantai-iltaisin. Olisiko teillä ok?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei riitä puhuttavaa kun on oltu koko viikko Zoomissa.

Vierailija
22/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä vaikka flirttailisi. Ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vakoillut miehen viestejä?

Vierailija
24/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yhdessä ollessa roikuta luurissa kenenkään kanssa. Sitä en tiedä, mitä mies tekee kun on omissa hommissaan ihan kuten hänkään ei tiedä, että minä esimerkiksi tuhlaan aikaani tällä palstalla. Mutta eipä siis kumpikaan edes tietäisi, jos toinen jonkun kanssa viestittelisi.

Vierailija
25/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa

Vierailija
26/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minuun suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
27/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ukko viettämään karanteenia työkaverin luo.

Vierailija
28/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain menee, ettei sille kaikkein lähimpänä olevalle ole sanottavaa ja ruoho on vihreämpää muualla.

Vierailija
29/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin sattumalta sydänsilmäisen hymiön kun mies näytti minulle valokuvaa puhelimestaan la-iltana.

Oliko tämä AP?

Vierailija
30/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän raati sanonut, että töitä saa tehdä kellon ja viikon ympäri.

Vierailija
31/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muna maistunut viime aikoina oudolle kun olet imaissut  pillistä kuumaa, voi olla salasuhde

Vierailija
32/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muoto on tämä "viesteillä"? Se on viestiä tai viestittää!

Vierailija
33/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muoto on tämä "viesteillä"? Se on viestiä tai viestittää!

Kyllä meilläpäin viesteillään.

Vierailija
34/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, että kenen kanssa.

Mulla on outo työ ja työyhteisöllä whatsspp, jossa viestitellään viikonloppuisinkin iltaisin. Mutta kaikki yhdessä siis. Olisi oudompaa viestitellä kahden jonkun kanssa ja varsinkin, jos se toinen olisi viehättävä ja vastakkaista sukupuolta.

Mitä se mies on viestitellyt sen kollegan kanssa ja onko se toinen nainen ja hyvännäköinen? Ylipäänsä naiset vaistoavat pettämisjutut herästi, joten se jos sellaista epäilet, merkitsee jotain.

Vierailija
35/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan!

Vierailija
36/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, että kenen kanssa.

Mulla on outo työ ja työyhteisöllä whatsspp, jossa viestitellään viikonloppuisinkin iltaisin. Mutta kaikki yhdessä siis. Olisi oudompaa viestitellä kahden jonkun kanssa ja varsinkin, jos se toinen olisi viehättävä ja vastakkaista sukupuolta.

Mitä se mies on viestitellyt sen kollegan kanssa ja onko se toinen nainen ja hyvännäköinen? Ylipäänsä naiset vaistoavat pettämisjutut herästi, joten se jos sellaista epäilet, merkitsee jotain.

Mistäpä noita tietää tutkimatta toisen yksityisiä keskusteluja. Se taas on rikos..

Vierailija
37/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin äänensävyyn puhuu ko. työkaverista?

Vierailija
38/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (nyt jo ex) mieheni viesteili ahkeraan työkaverinsa kanssa esim. molempien lemmikkieläimistä. Tämä työkaveri, nainen, oli about saman ikäinen ja oikein viehättävä. Tajusin kyllä missä mennään ja mies sitten lähtikin suhteestamme, mutta koko ajan kielsi, että tämän työkaverin ja hänen välillä olisi mitään muuta kuin kaveruutta. No myöhemmin selvisi, että alle kuukausi siitä, kun hän oli muuttanut pois yhteisestä asunnostamme, hän oli jo yötä tämän kollegan luona ("ihan kaverina vaan") ja muka sitten vasta myöhemmin tämä syventyi suhteeksi. Mies piti minua tyhmänä mutta minä tajusin jo hänen seurustellessa vielä minun kanssani, että hän oli ihastunut tähän työkaveriinsa. Vaikka hän koko ajan vannoi, että mitään juttua ei ole.

Paska juttu minulle, mutta minkäs teet. Hyvän miehen sai tuo toinen :(

Vierailija
39/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleeni kytätä mieheni viestittelyjä. Keksi itsellesi jotain muuta puuhaa.

Vierailija
40/113 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä nyt tässä on oletteko etätöissä vai ette? En minä pidä lukua kenen kanssa mies viestittelee mihinkin aikaan. Kyllä se työkavereillekin taitaa vapaa-ajalla viestitellä, ei mitään työasioita vaan jotain mitä sattuu. Ja minäkin just laitoin miespuoliselle kollegalle (ei olla samassa työpaikassa kyllä, opiskelukavereita) sydänsilmähymiön, kun se laittoi kuvan vanhempiensa kissanpennusta. Meidän välillä ei todellakaan ole mitään muuta kuin kaveruutta. Ihan normaalia minusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä