Kehuksi/rohkaisuksi tarkoitettu kommentti, minkä otit loukkauksena?
Itselle tulee mieleen heti se, kun näin pitkästä aikaa eräissä sukujuhlissa tätiäni. Olin laihduttanut viimenäkemästämme n. 25kg. Täti katsoi minua päästä varpaisiin ja sanoi "Vielä toinen mokoma niin alat jo muistuttaa ihmistä"
Ei sillä, jakeli muillekin samankaltaisia omasta mielestään "kehuja"
Kommentit (28)
Kyllä on ihan mahdotonta tietää mitä kehuja loppujen lopuksi tarkoittaa " kehuillaan".
Eli omaan arvoonsa saa jättää
Sulla on tosi söpö nenä. Eksän silmät oli kyllä minusta kauniimmat, mutta sulla on kivempi nenä.. :D
Parin vuoden takainen asiakas (vanhempi nainen) avasi nähdessämme sanaisen arkkunsa;
"Millä sä olet noin saanu laihdutettua, ja tukkakin noin paksuuntunu" Sairastin syöpää, jonka takia mikään ei pysynyt sisällä, ja stytostaattihoidot oli vienyt myös hiukseni, eli mulla oli peruukki.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden takainen asiakas (vanhempi nainen) avasi nähdessämme sanaisen arkkunsa;
"Millä sä olet noin saanu laihdutettua, ja tukkakin noin paksuuntunu" Sairastin syöpää, jonka takia mikään ei pysynyt sisällä, ja stytostaattihoidot oli vienyt myös hiukseni, eli mulla oli peruukki.
Voi naisparka..tai molemmat. No, ainakaan et näyttäny sairauden nujertamalta asiasta tietämättömän silmin. Kiusallinen tilanne kyllä, kerroitko asian todellisen laidan?
Tuttava kommentoi, että olen laihtunut. Jotain sanoakseni jatkoin juttua että juu, ajattelin että on parempi ottaa vähän takaisinpäin. Tuttava kehui, että hienoa kun itse tajusin laihduttaa, ettei kenenkään tarvinnut kehottaa. Lähinnä nauratti. Kyseinen henkilö on kuuluisa siitä, että päästelee sammakoita suustaan. Ei siitä pidä itseensä ottaa, että joku on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Tätini kysyi, että "oletko käynyt plastiikkakirurgilla?" Ja "mitä ihmettä, nenäsi näyttää ihan normaalilta!". Hän samalla lipsautti, että nenäni oli kuulemma ollessani lapsi ollut todella oudon näköinen ja siis liian leveä. Kyseinen kasvonpiirre on ihan tuskallinen häpeän lähde ollut mulle teini-iästä lähtien ja olin siinä päälle kolmekymppisenä avioliitossa ja "vakiintunut", mutta itsetuntoni romahti täysin ja harkitsin vakavasti its aria seuraavana päivänä (menin jo junaradan vierelle jne.). Ääni väristen myönsin käyttäneeni meikkiä ja valokynää kasvoihini, ja kyseinen täti vaikutti epäuskoiselta. Ilmeisesti olin niin paha tapaus, ettei meikki voisi siinä asiassa auttaa.
Aloin myös kyseenalaistaa avioliittoani ja sitä, miksi puolisoni edes oli naimisissa kanssani. Muut olivat hyssytelleet ja vähätelleet aihetta, kun siitä angstasin ja antoivat ymmärtää, että liioittelen. Nyt tuo tätini repikin kommentillaan kaikki arvet auki ja paljasti sen, mitä olin aina angstannut ja pelännyt. En sen jälkeen ole halunnut olla missään yhteydessä kyseiseen tätiini.
T. N35+, säästän edelleen nenäleikkausta varten rahaa
Nenäleikkaustakin enemmän tarvitset kyllä psykologista apua.
Katselin yhden sokean tubettajan videoita. Sanoi, että asiakaspalvelijat alkavat automaattisesti puhua hänen seuralaiselleen ihan kuin se sokea ei ymmärtäisi. Pistää vihaksi.