Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aseksuaali, kysy mitä haluat

Vierailija
18.04.2020 |

Vastaan parhaimpiin

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko vielä paikalle?

Vierailija
42/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut runkkari teini-iästä asti ja olen vieläkin, kun täytän kohta 70 v.  Avioiduin yli 40 v. sitten, koska en hyväksy avioliiton ulkopuolista seksiä ja koska halusin runkkaamisesta pois.  Vaimokseni sattui kuitenkin aseksuaalinen ihminen, minkä nimityksen vasta viime viikolla kuulin.  Nyt minun ei tarvitse enää epäillä häntä sairaaksi tai vammaiseksi sen vuoksi, koska seksi ei häntä kiinnosta.  Se näyttää hänellä olevan peritty ominaisuus: äitinsä ollut ilman seksiä yli 30 v., toinen sisko viettää vapaa-aikansa ilman miestä, toinen lukee kirjaa miehen maatessa/nukkuessa vieressä ja veli ei ole koska tyttöä edes taluttanut.  Kiitos tiedosta koskien aseksuaalisuutta!  Tässä tapauksessa tieto vähensi tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet täällä?

Vierailija
44/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun ex? Salasana crd.

Vierailija
45/46 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kysyä,, että miten tämä ilmeni? -Tai siis mistä lopulta mahd päättelit ja tulit siihen johtopääökseen että sinun täytynee olla aseksuaali? Ja vielä minkä ikäinen, noin suunnileen olit tuolloin?  - Suunnilleen siksi, että ennakkoluuloisesti oletan, että aseksuaalisuutesi ei tullut sinulle kuin salama kirkkaalta taivaalta yks kaks -yllättäen ja ennalta arvaamattomasti; olenko oikeassa?

Sinkkumies

En kaipaa seksiä. Olen sitä harrastanut nuorena, mutta eron jälkeen huomasin etten tarvitse sitä puolta mihinkään. Olen tiennyt nuoresta, 18-20 v asti olevani aseksuaali.

Miltä seksin harrastaminen sinusta tuntui, saitko siitä nautintoa?

Vierailija
46/46 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin täällä saadakseni voimia ja ymmärrystä elää aseksuaalin vaimon kanssa loppuun saakka.  Minulla masturbointi näyttää harvenevan niihin hetkiin, kun vaimo on poissa eli n 1t/vko.  Se on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi