Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet/olette raskaana: luuletteko että olen raskaana ja oliko teillä samoja oireita alkuraskaudessa?

Vierailija
18.04.2020 |

Eli siis kp 13 ja 14 oli vihlaisukipuja kohdussa. Sen jälkeen alkoi nännien kipeys joka jatkuu edelleen, nyt kp 25. Myös turvotusta ollut niin että housut eivät mene kiinni, sekä ummetusta. Eilen alkoi menkkamaiset mutta lievemmät kivut ja on tullut vähän vaalean oranssia vuotoa. Lämpö tänään hiukan koholla ja paleltaa. Suklaa ei maistu vaikka yleensä rakastan sitä! Eilen aamulla testi näytti negaa mutta toisaalta menkkojen pitäisi alkaa vasta neljän päivän päästä. Tänään en jaksa muuta kuin maata sohvalla. Jokin tunne on että ei nää voi olla ku merkki raskaudesta mutta samalla mietin että eikö olisi hyvin pieni todennäköisyys siihen kun vain viikko keskeytettyjä yhdyntöjä takana...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi nännien kipuilu ja kutina aika pian ovulaation jälkeen. Väsymys astui kuvioihin jossain neljännen tai viidennen viikon paikkeilla. Kuudennella viikolla hajuaisti muuttui ja terävöityi.

Raskausoireet ovat eri naisilla hyvin erilaisia ja jotkut eivät saa mitään oireita. Itse on oman kehonsa asiantuntija. Jos vaisto sanoo, että nyt on kroppa erilainen, niin siihen voi luottaa. Minä tiesin raskaudestani jo viikkoa ennen menkkojen poisjääntiä. Tein kuitenkin testin vasta kierron lopussa. Älä sinäkään turhaan tee vielä testejä. Piinaat vain itseäsi.

Vierailija
2/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olet raskaana, voi olla, että et ole. Jos toivot kovasti raskautta, kehosi saattaa kehittää oireita, tai sitten huomaat sellaisia kuukautisoireita, joita et ole aikaisemmin huomannut. Me yritettiin esikoista yli vuosi, ja mullekin tuli kaikenlaisia oireita, just tuota nännikipua esim. jota mulla ei ollut koskaan aiemmin ollut. 

Keskeytetyissä yhdynnöissä on se juttu, että osalla miehistä on siittiöitä touhutipoissa, mutta suurimmalla osalla ei. Jos vauvaa haluatte, niin ei kannata käyttää keskeytettyä metodina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoissa väitetään, että raskausoireet eivät ala läheskään noin aikaisin.

Mulla ei ollut raskauksissani oireita noin aikaisin.

Alkoivat vasta silloin, kun oli jotain yli 2 viikkoa kulunut kuukautisten poisjäännistä.

Raskaustestin tein aina heti, kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Tee sinäkin.

Vierailija
4/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi nännien kipuilu ja kutina aika pian ovulaation jälkeen. Väsymys astui kuvioihin jossain neljännen tai viidennen viikon paikkeilla. Kuudennella viikolla hajuaisti muuttui ja terävöityi.

Raskausoireet ovat eri naisilla hyvin erilaisia ja jotkut eivät saa mitään oireita. Itse on oman kehonsa asiantuntija. Jos vaisto sanoo, että nyt on kroppa erilainen, niin siihen voi luottaa. Minä tiesin raskaudestani jo viikkoa ennen menkkojen poisjääntiä. Tein kuitenkin testin vasta kierron lopussa. Älä sinäkään turhaan tee vielä testejä. Piinaat vain itseäsi.

Kiitos vastauksesta! Niinhän se on että parempi odottaa kunnolla ennen testailuja. Mutta olen ihan hermorauniona niin ei malttaisi...

Vierailija
5/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoivat vasta silloin, kun oli jotain yli 2 viikkoa kulunut kuukautisten poisjäännistä.

Raskaustestin tein aina heti, kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Tee sinäkin.

Silti ne joillain alkaa aikaisin. Tiede muuttuu jatkuvasti ja aina saadaan uutta tietoa. Etenkin naisen keho on lääketieteelle vieläkin aika suuri mysteeri.

Vierailija
6/6 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ovulaationi on siis tapahtunut oletettua aiemmin eli oireet alkoivat ehkä 4-5 päivää ovulaatiosta, silloin kun ovulaation olisi vasta pitänyt tapahtua. Ovulaatiotestit näyttivät kuitenkin niihin aikoihin negatiivista kun nuo vihlaisukivut ilmestyivät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän