Olen aseksuaali, kysy mitä haluat
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali ei koe tarvetta itsetyydytykseen sen enempää kuin seksiinkään.
Tuo lienee yleinen väärinkäsitys.
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido).
En oikein ymmärrä miten voi olla voimakas sukuvietti, jos ei tunne kuitenkaan seksuaalista vetovoimaa muita ihmisiä kohtaan. Voisiko joku selittää tämän minulle?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole libidoa aseksuaalilla.
Kyllä voi olla.
Aseksuaalisuudella ja libidolla ei ole (välttämättä) mitään tekemistä toistensa kanssa.
T.Ei ap, mutta aseksuaali myös, jolla niin korkea libido, että harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäinen olet ja oletko miettinyt syitä? Tuntuuko, että jäät elämässä vaille jotain?
Olen 36 v, en koe jääväni mitään vaille. Epäilen autismikirjon piirteitä syyksi.
Voiko kysyä,, että miten tämä ilmeni? -Tai siis mistä lopulta mahd päättelit ja tulit siihen johtopääökseen että sinun täytynee olla aseksuaali? Ja vielä minkä ikäinen, noin suunnileen olit tuolloin? - Suunnilleen siksi, että ennakkoluuloisesti oletan, että aseksuaalisuutesi ei tullut sinulle kuin salama kirkkaalta taivaalta yks kaks -yllättäen ja ennalta arvaamattomasti; olenko oikeassa?
Sinkkumies
Kärsitkö siitä, että olet aseksuaali? Haluaisitko olla mieluummin "tavallinen", kuten hetero tai homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido).
En oikein ymmärrä miten voi olla voimakas sukuvietti, jos ei tunne kuitenkaan seksuaalista vetovoimaa muita ihmisiä kohtaan. Voisiko joku selittää tämän minulle?
Muistele sitä tunnetta kun sinua on hiukonut....
Menet jääkaapille, mutta ei siellä ole mitään mitä haluaisit syödä.
Ja huomaat ettei nyt oikeastaan ollutkaan nälkä/ tarvitse syödä.
Sitä, on aseksuaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOO ET OLE SITTEN A-SEKSUAALI!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaapissa vai ulkona?
Oletko myös aromantikko?
Oletko oikeasti aseksuaali vai näitä tyyppejä jotka sanovat olevansa aseksuaaleja, mutta kuitenkin harrastavat seksiä?
Kaapissa? Miksi ketään kiinnostaisi seksuaalinen suuntautumiseni? Eli ilmeisesti olen kaapissa.
Olen harrastanut seksiä viimeeksi n 15 vuotta sitten.
No mihin ap nyt katosi?
Vastaisisi nyt, kerrankin täällä jotain mielenkiintoisempaa asiaa!!
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö siitä, että olet aseksuaali? Haluaisitko olla mieluummin "tavallinen", kuten hetero tai homo?
En kärsi, tämä on pienemmän riesan tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös aromantikko?
Oletko oikeasti aseksuaali vai näitä tyyppejä jotka sanovat olevansa aseksuaaleja, mutta kuitenkin harrastavat seksiä?Kaapissa? Miksi ketään kiinnostaisi seksuaalinen suuntautumiseni? Eli ilmeisesti olen kaapissa.
Olen harrastanut seksiä viimeeksi n 15 vuotta sitten.
Ajattelin vain, jos olisi niin ettet seurustele tai on ollut vaikeaa löytää ketään joka seurustelisi (aseksuaalisen) kanssa, niin kai sitä olisi tullut puhetta.
Tai jos tunnet että sinun pitäisi piilotella itseäsi (sitä aseksuaalista puoltasi)
Mknä ainakin toivon että aseksuaalisuudesta tuli ymmärettympi ja hyväksytympi asia.
Vierailija kirjoitti:
No mihin ap nyt katosi?
Vastaisisi nyt, kerrankin täällä jotain mielenkiintoisempaa asiaa!!
Täällä ollaan, en vain ole käyttänyt ap nimimerkkiä.
Minäkin olen utelias ja mietin oletko myös aromantikko?
Vierailija kirjoitti:
Voiko kysyä,, että miten tämä ilmeni? -Tai siis mistä lopulta mahd päättelit ja tulit siihen johtopääökseen että sinun täytynee olla aseksuaali? Ja vielä minkä ikäinen, noin suunnileen olit tuolloin? - Suunnilleen siksi, että ennakkoluuloisesti oletan, että aseksuaalisuutesi ei tullut sinulle kuin salama kirkkaalta taivaalta yks kaks -yllättäen ja ennalta arvaamattomasti; olenko oikeassa?
Sinkkumies
En kaipaa seksiä. Olen sitä harrastanut nuorena, mutta eron jälkeen huomasin etten tarvitse sitä puolta mihinkään. Olen tiennyt nuoresta, 18-20 v asti olevani aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen utelias ja mietin oletko myös aromantikko?
Luultavasti. En kaipaa romanttisia ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella aseksuaali ei ole normaali? Kyllä mä ainakin pidän itseäni ihan normaalina, mua vaan ei kiinnosta se touhu. On varmaan monta asiaa, joiden tekeminen ei kiinnosta sua, ja olet silti normaali.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi: hei!
Sitten kysymys: haluatko seurustella/ oletko seurustellut?
Miten on mennyt, oli se sitten seurustelu tai sinkkuus?T.Toinen aseksuaali, joka haluaisi parisuhteen, muttei kukaan halua sitä minun kanssani.
Hei hei!
En seurustele, olen seurustellut. Koen että minulla on paljon enemmän energiaa ilman seksuaalista- tai seurustelusuhdetta.
Vaimoni on aseksuaali. Antaa kuitenkin aina kun haluan ja liukkaria kehiin. Ihana naida ilman suorituspaineita joten onhan tässä hyvätkin puolensa. Hän ottaa suihin ja suostuu asentoon kuin asentoo koska rakastaa minua!
What do you want to do ?
New mailCopy
Oletko myös aromantikko?
Oletko oikeasti aseksuaali vai näitä tyyppejä jotka sanovat olevansa aseksuaaleja, mutta kuitenkin harrastavat seksiä?