Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu maksamaan vuokraa

Vierailija
18.04.2020 |

Minulla on oma asunto ja olen alkanut tapailemaan miehen kanssa vakavasti. Olemme puhunut yhteen muutosta. Nyt ongelmana on että mies sanoi että jos hän asuisi kanssani hän ei suostuisi maksamaan vuokraa minulle koska kerryttäisi silloin minun omaisuutta. Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt juuri tätä, että onko aivan normaalia että mies ajattelee noin. Ehkä olisi kohtuullista että mies maksaisi vain vastikkeesta ja ruoat. Mutta ruoista puolet muuten minä elättöisin miestä.

Ap

Vierailija
22/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä sanoa että miehen tulot ovat isommat kuin minulla mutta mies ei ole vakituisessa työssä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kämppis, kuuluu hänen maksaa vuokraa.

Jos kyseessäon parisuhde, niin riittää, että mies maksaa puolet vastikkeesta ja puolet sähköstä, vedestä ja kotivakuutuksesta.

Vierailija
24/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiininen "mies". Jätä se.

Vierailija
25/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä maksamaan kuluja. Minä maksoin vastikkeen ja puolet juoksevista kuluista. Sain asua tosi edullisesti isossa asunnossa 

Vierailija
26/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkäs omaisuutta se sit kerryttää, jos äijä asuu ilmaiseksi sinun kämpässä?

Mieti sitä...

Vierailija
27/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummi

Vastike ja sähkö ja vesi ja korot kuuluu maksaa puoliksi

Vierailija
28/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota voi enää suoremmin sanoa, että tulee siivelle asumaan.

Vierailija
29/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessäon parisuhde, niin riittää, että mies maksaa puolet vastikkeesta ja puolet sähköstä, vedestä ja kotivakuutuksesta.

No ei tuokaan ole reilua, että maksetaan vaan puolet kuluista ja samalla kuitenkin kulutetaan sitä asuntoa. Kyllä satasen tai pari voi kulumiskustannuksia. Jos ollaan valmiita maksamaan satoja euroja vieraalle vuokraisännelle, miten 100-200 on niin vaikeaa maksaa sille läheiselle ihmisille. 

Vierailija
30/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että syö 2/3 ruuista ja maksaa. Ain puolet?

Vierailija
31/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että fiksu mies. Entisaikaan oltaisiin ensin etsitty mies ja sitten alettu yhdessä lyhentämään vuokraa. Mikä ei tässä hå -rå kulttuurissa enää toimi.

Zinc

Nyt jos mies maksaa sinulle vuokraa 20 vuotta, ei sen jälkeen omista mitään. Jos lyhentäisitte lainaa yhdessä, mies omistaisi 50% asunnosta.

Vierailija
32/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies pihalle.

-mies

Vierailija
33/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että fiksu mies. Entisaikaan oltaisiin ensin etsitty mies ja sitten alettu yhdessä lyhentämään vuokraa. Mikä ei tässä hå -rå kulttuurissa enää toimi.

Zinc

Nyt jos mies maksaa sinulle vuokraa 20 vuotta, ei sen jälkeen omista mitään. Jos lyhentäisitte lainaa yhdessä, mies omistaisi 50% asunnosta.

Miten niin mies ei omista mitään. Nyt hän voi säästää ja sijoittaa, kun voi niin edullisesti asua. 

Vierailija
34/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkää sun kämppä vuokralle ja muutat miehen asuntoon mistä maksat puolet vuokrasta.

Tämä. Tai jos ei miehen asuntoon niin vuokraatte yhteisen.

Miehelle muuten tulee asumisoikeus, jos otat asuntoosi asumaan. Sen jälkeen sinun on irtisanottava hänet 3 tai 6kk irtisanomisajalla, jos eroatte tai haluat myydä asunnon...

Vierailija
35/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla pistää koko palkkansa sijoituksiin? 

Vierailija
36/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sukupuolet olisivat aloituksessa toisinpäin niin ketju olisi täynnä viestejä missä mies olisi sika kun ilkeääkin pyytää vuokraa maksamaan...

Vierailija
37/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä omistan asunnon ja maksan lainan. Mies maksaa koko vastikkeen, vesimaksut ja sähköt. Ollaan lapsiperhe, ja molemmat tyytyväisiä tähän.

Vierailija
38/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ruuasta. Mies kuitenkin syö luultavasti enemmän kuin nainen.

Vierailija
39/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun täällä on sama aihe toisin päin niin aina vastaus on ehdottomasti ei pidä maksaa vuokraa. Yleensä puolet vastikkeesta, sähköstä ja vedestä on se vastaus mitä asumisesta kuuluu maksaa. Jos mies jotain pyytää niin on riistäjä, joka haluaa hyötyä ja kartuttaa omaisuuttaan naisen kustannuksella.

Mut ilmeisesti kun naisen asunto kyseessä niin markkinavuokra on varmaan ihan hyvä taso.

Vierailija
40/219 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi hankkia asunto josta joutuu maksamaa vielä vastikkeita. Miten se eroaa vuokra-asumisesta paitsi että omistusasunnosta on hankalampi päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä