Helmi- Leena synnytti ihmisen. Sukupuoli selviää sukulaisillekin vasta ristiäisissä
Kun lapsi saa nimen josta todennäköisesti sukupuolen voi itse päätellä. Voihan olla, että sukulaisille ilmoitetaan vaan että lapselle on annettu nimi, mutta sen vanhemmat haluavat pitää itsellään. Sitä ei tarvitse kenenkään tietää.
Kommentit (105)
Minä en ymmärrä tätä Roope Salminen vihaa?
Ai siis koska sukupuolta ei huudettu instassa, teki ap päätelmän, että sukupuolta pimitetään sukulaisilta? Oliko aloitus siis ap:n pöyristymisfantasia vai jonkin sorttista huumoria?
On vain nainen tai mies 2 sukupuolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo-Petteri se varmaan on.
"Homo-Petteri on tyttö!"
Saako nykyään käyttää sanaa homo?
Ei kai. Pitää varmaan käyttää sanaa gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuossahan näkyy vain käärö. Voihan sen sydämen alla olla vaikka puudeli.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roope-salminen-julkaisi-suloisen-yh…Suloinen yhteiskuva? Eihän tuossa näy kuin Roope ja Roopen nänni.
Ois nyt edes Helmi-Leenan nänni...
Vierailija kirjoitti:
On vain nainen tai mies 2 sukupuolta!
On myös pilkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis koska sukupuolta ei huudettu instassa, teki ap päätelmän, että sukupuolta pimitetään sukulaisilta? Oliko aloitus siis ap:n pöyristymisfantasia vai jonkin sorttista huumoria?
Tämä. Udelkaa lähipiiristä sukupuolta, jos niin kovasti kiinnostaa. He tietävät, te ette ja sekös teitä ärsyttää.
Mietin vain, että mitä sillä tiedolla teette.
Tulee mullekin fyysisesti huono olo tällaisia ketjuja lukiessa, kun pitää haukkua toista näin julmin sanakääntein. Itse olen iloinen heidän vauvauutisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun perheeseeni syntyneillä ihmisillä on ollut nimi valmiina kun he ovat putkahtaneet maailmaan ja heitä on heti kutsuttu nimellä. Minusta olisi ollut outoa että perheessäni olisi henkilö jolla ei ole nimeä. Minun järjelläni ajateltuna on outoa juhlia nimen antamista. "Tässä tämä ihmispötkylä jolle annamme nimeksi Anni".
Onneksi sinä ja sinun perheesi = sääntö minkä mukaan kaikkien pitäisi elää. Not. Itsekkyys taas huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ne isät sittenkin synnytykseen mukaan, kellon perusteella kuva kai sairaalasta? Vai onko niillä himassa hospital-style?
Salmiset pääsee mihin vaan.
Onnea vauvan vanhemmille!
Miksi isä on kuvassa ilman paitaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Udelkaa lähipiiristä sukupuolta, jos niin kovasti kiinnostaa. He tietävät, te ette ja sekös teitä ärsyttää.
Mietin vain, että mitä sillä tiedolla teette.
Tosikko
Tämä ketju on oksettava. Täällä haukutaan pientä vastasyntynyttä ja sen vanhempia. Ylläpito voisi poistaa ennen kuin lapsi oppii lukemaan.
Helmi on aika symppis 👍 Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvan vanhemmille!
Miksi isä on kuvassa ilman paitaa??
Huoh. Koska ihokontakti! Synnytyssairaalassa käsketään pitämään vauva äidin ja isän paljasta ihoa vasten. Lue vauvan ihokontaktista ja sen tärkeydestä, jos et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sille annetaankin nimeksi tyyliin Rauni?
Tai Covid
Kuinkahan monta tikkiä on alapäässä? Yääk
Onnea vauvasta, mutta olen kai auttamattoman vanhanaikainen, mutta miksi sitä vauvan sukupuolta ei voi kysyä tai kertoa? Kai se itse voi sitten sen suuntautumisensa myöhemmin päättää?
"Nyt alkaa kuitenkin uuden ihmisen oma elämä, johon mulla ei oo oikeutta, Salminen kirjoittaa."
Helmi-Leena ei ole tainnut koskaan omin sanoin kertoa sukupuoltaan, joten eiköhän hän ole surprisegender ja, jos puhut hänestä englanniksi, käytät pronomineja they/them tai it/its