Jos te ette tykkää mihin suuntaan nykyinen yhteiskunta menee, tehkää tekoja, mitkä edesauttaa terveellisempää suuntaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MItä te kitisette aina, alkakaa itse vaikuttamaan
Mitä mä oon monesti sanonu täällä palstallakin?????????
Ei pahaa vastaan taistella pahalla, vaan sitä vastaan taistellaan LISÄÄMÄLLÄ HYVÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos te ette tykkää asioista, tehkää päinvastoin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En mäkään ole somessa tai jossain TikTokissa itkemässä kuinka TikTok ja some pilaa meidän yhteiskunnan :D Mä oon tuolla luonnossa vapaa-ajalla, mä kehitän itseäni ja treenaan, koitan jakaa välillä täälläkin jotain muutosta
SÄ OOT SE MUUTOSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3
Kommentit (12)
Samat ajatukset täällä! Kaikki suurempi hyvä lähtee yksilötasolta.
Mikäli pahaan vastaa pahalla, silloin paha on voittanut.
Hyvällä pahaan vastaaminen on suoranaista myrkkyä pahalle.
Silloin paha menettää oikeuden syyttää sinua.
Teko voi olla myös olla tietoisesti osallistumatta johonkin massahypeen.
Maailmanparantamisen nimissä voidaan tehdä loputtomasti pahaa, on ennenkin tehty. Tuo on juuri se avain millä saadaan hölmöläiset sankoin joukoin ajamaan omaa orjuuttamistaan ja pienen hullun roskasakin täydelliseen mielikontrolliin tähtävää tarkkailuparatiisia. Kuka tosissaan uneksii olevansa valvottu orja? Onko tälläisiä ihmisiä oikeasti olemassa?.
Mikään ei estä luomasta näitä hahmoja vaikkapa mielipidevaikuttajiksi nykyisillä keinoilla. Eivät luultavasti ymmärrä millaisten pyrkimysten edistäjiä ovat, koska pintakerros huutaa vapautta ja yksilöllisyyttä.
Meillä on nyt marionetti hallitus joka totuttaa yrittäjien ja sijoittajien tahtoa niin ei ole mitään mahdollisuutta että yhteiskunta muuttuisi paremmaksi kaikille eikä näin pelkästään rikkaille
Årligen gör 15.000 - 20.000 finländare det du önskar och förbättrar avsevärt sina liv.
Aktiivisesti miettii kaikkea sitä järjettömyyden esittelyä mitä näkee nimenomaan median työntämänä ja pohtii, mihin tuo sisäisesti jopa hyvin ristiriitainen hajotus pyrkii.
Ja vielä kun samaan hengenvetoon nämä itsetyytyväiset vallankäyttäjät korostavat omaa auktoriteettiaan, suunnatonta perinteisiin perustuvaa arvovaltaisuuttaan voi myös harkita luottamuksensa antamista näin räikeän julkeasti politisoituneelle ja kansalaisia toisistaan erilleen luokittelevalle/avoimesti kouluttavalle taholle.
Lähtekää Suomesta. Suomella ei ole tulevaisuutta.
Dl
jep