Helmi- Leena synnytti ihmisen. Sukupuoli selviää sukulaisillekin vasta ristiäisissä
Kun lapsi saa nimen josta todennäköisesti sukupuolen voi itse päätellä. Voihan olla, että sukulaisille ilmoitetaan vaan että lapselle on annettu nimi, mutta sen vanhemmat haluavat pitää itsellään. Sitä ei tarvitse kenenkään tietää.
Kommentit (105)
Ei mua kyllä edes kiinnosta niitten muksu...rauhassa saavat pitää yksityisyytensä. Kaksi mitäänsanomattoman näköistä ihmistä samanlainen varmasti muksuki. Tylsän näkönen ja oloinen itsekin olen mutta en ole julkkis.
No lapsella oli onnea jos hän syntyi ihmiseksi. Isähän näyttää ihan rotalta.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuossahan näkyy vain käärö. Voihan sen sydämen alla olla vaikka puudeli.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roope-salminen-julkaisi-suloisen-yh…
Suloinen yhteiskuva? Eihän tuossa näy kuin Roope ja Roopen nänni.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettei synnyttänyt koiraa.
Onko sulla jotain koiria vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Pirjo-Petteri se varmaan on.
"Homo-Petteri on tyttö!"
Lapselle saa antaa nimeksi vaikka Kuura Martti Hellevi eikä sukupuolta tarvitse kertoa kenellekään. Lapsi kyllä aikanaan päättää sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Olisi reilua, että lapsi päättäisi itse sukupuolensa vasta täytettyään 18 vuotta. Ei sovi oikein nykyajan yhteiskuntaan tuollainen pakkosukupuoli.
Siis mistä näin ajattelevia tyyppejä sikiää... 😩
Siis viimeinen päivitys tästä aiheesta? Eiköhän niitä päivityksiä ole tulossa vielä tänä vuonna satoja! Tässä kakkavaippa, tässä väsynyt isä, tässä hassunhauska vauvan housut isän päässä...
Vierailija kirjoitti:
Ei kun vartiota pitävältä, seisovalta mangustilta.
Vierailija kirjoitti:
On aika rasistista ja holhoavaa päättää lapsen laji hänen puolestaan.
Täähän se olis. Kun se on nyt muotia olla vaikka leluapina niin pitää kääntää nämäkin asiat aivan päälaelleen.
Toivotaan heidän puolestaan, että lapsi myöhemmin ilmoittaa olevansa aritmagender tai emojigender eikä mikään tylsä cispoika tai cistyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuossahan näkyy vain käärö. Voihan sen sydämen alla olla vaikka puudeli.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roope-salminen-julkaisi-suloisen-yh…Suloinen yhteiskuva? Eihän tuossa näy kuin Roope ja Roopen nänni.
Jos se on toimittajan mielestä suloinen nänni?
Minun perheeseeni syntyneillä ihmisillä on ollut nimi valmiina kun he ovat putkahtaneet maailmaan ja heitä on heti kutsuttu nimellä. Minusta olisi ollut outoa että perheessäni olisi henkilö jolla ei ole nimeä. Minun järjelläni ajateltuna on outoa juhlia nimen antamista. "Tässä tämä ihmispötkylä jolle annamme nimeksi Anni".
Veikkaukseni on, että nimeksi tulee Leon. Se on sitten kätevä muuttaa Leonaksi, kun on sen aika.
Pääseekö ne isät sittenkin synnytykseen mukaan, kellon perusteella kuva kai sairaalasta? Vai onko niillä himassa hospital-style?
Vierailija kirjoitti:
Onnea Helmi-Leenalle ja Roopelle!
Se on Roopella yksinäistä nyt kotona, kun ei pääse sairaalaan perheensä luo.
Elämme vaikeita aikoja, Ropedemus, vai mitä se Isä joku nyt sanoikaan!
On päässyt ainakin katsomaan vauvaa. 🤔
Hölmöä, kyllä on maailma sekaisin. Siis syntyikö täysin sukupuoleton, eli ei sukupuoli elimiä? Eli ei oo tyttö eikä poika vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun vartiota pitävältä, seisovalta mangustilta.
Heh no kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo-Petteri se varmaan on.
"Homo-Petteri on tyttö!"
Saako nykyään käyttää sanaa homo?
On aika rasistista ja holhoavaa päättää lapsen laji hänen puolestaan.