Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinsessan Sofia näyttää nuoremmalta kuin Ohisalo tai Marin.

Vierailija
17.04.2020 |

Siis ihan 10v nuoremmalta. Miksi näin, koska on ruotsalainen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mahtavaa! Juuri tätä minä päivät mietin ja käytän vajavaisen aivokapasiteettini, miten joku ihminen on nuorempi. On se kyllä kumma, miten kaikki ei olekaan täysin samanlaisia ja näköisiä. Kuinkahan vanhalta minä näytän ja röyh montako juustonaksua tuossa kourallisessa menikään....

Menikö mummolla tunteisiin, kun nuori 19v kouluttamaton nainen on Kaikinpuolin arvokkaampi, kuin 34v pääministeri nainen?

Vierailija
22/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ja Marin viettivät äärettömän kuluttavaa elämää opiskeluaikoinaan. Sellainen elämäntyyli kuluttaa ja saa hehkeimmänkin naisen näyttämään ikäistään vanhemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Ohisalo ja Marin viettivät äärettömän kuluttavaa elämää opiskeluaikoinaan. Sellainen elämäntyyli kuluttaa ja saa hehkeimmänkin naisen näyttämään ikäistään vanhemmalta.

Rankkaa biletystä

Vierailija
24/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Rankkaa biletystä

Sanna Marin ei edes tunne sanaa "biletys". Ei varmasti ole koskaan irrotellut. Lapsensakin on pannut alulle kalenteriin rakennetun 15min aikataulun mukaan.

Vierailija
25/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a olsiiko asialla jotain sen kanssa teemistä, että aika moni meistä on nähnyt (ja/ ai kuullut) tahtomattaan muutaman viime viikon aikana päivittäin joko Ohisaloa tai Marinia, monesti molemmat kertomassaa asiaa, joka on kuullostanut välillä loppumattomalta painajaiselta.. - Sen sijaan Prinsessa Sofia, Värmlannin herttuatar on kuin kaukainen ja raikas tuulahdus, joka on päivän politiikan ulkopuolella ja voi mennä toienkin viikko ettei näe hänen kasvojaan kertaakaan, ellei ota erikseen asiakseen etsia. 

Sinkkumies   

Vierailija
26/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mahtavaa! Juuri tätä minä päivät mietin ja käytän vajavaisen aivokapasiteettini, miten joku ihminen on nuorempi. On se kyllä kumma, miten kaikki ei olekaan täysin samanlaisia ja näköisiä. Kuinkahan vanhalta minä näytän ja röyh montako juustonaksua tuossa kourallisessa menikään....

Menikö mummolla tunteisiin, kun nuori 19v kouluttamaton nainen on Kaikinpuolin arvokkaampi, kuin 34v pääministeri nainen?

Meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi