Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tajuaa liian myöhään

Vierailija
17.04.2020 |

Että toinen olikin kiinnostunut, kaikki ne pienet vihjeet pamahtaa mieleen ja vaikuttavatkin yhtäkkiä niin selviltä, vaikkei niitä silloin muka tajunnut. Sitten se mahtava loppufiilis, kun tajuaa tunaroineensa koko homman lopullisesti.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin on liian myöhäistä?

Vierailija
2/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tunaroit? Onko myöhäistä tehdä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se vaan on, ei toisella enää tule se fiilis takaisin, kun tuskastui odottelemaan yksipuolisesti. Näin se käy joka kerta.

Vierailija
4/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunarointiraporttia kehiin!

Vierailija
5/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se vaan on, ei toisella enää tule se fiilis takaisin, kun tuskastui odottelemaan yksipuolisesti. Näin se käy joka kerta.

Älä hyvä ihminen päätä asioita toisen ihmisen puolesta! Ota häneen yhteyttä ja kysy kuulumisia, pyydä kahville. Sillähän se selviää. 

Vierailija
6/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunarointiraporttia kehiin!

Mitäpä siinä muuta kertomista, kuin etten vain tajunnut merkkejä. Pidin sitä kaikkea vain normaalina ystävällisyytenä. Lopulta tajusin, kun toisen käytös muuttui niin dramaattisesti, ei enää hakeutunut lähelle ja vältteli yms. Ja itsekin olin ihastunut, tosin estoisesti ja pähkäilin kai vaan sitä ja miten tuoda asia esille tajuamatta toisen eleitä.

Vierailija
7/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta!!

Vierailija
8/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttely johtui koronapelosta?

Vierailija
9/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Itse tajuan yleensä vasta vuosien jälkeen, että hitto, sehän oli kiinnostunut musta, jollei peräti ihastunut. Sitä tuntee itsensä jotenkin tyhmäksi siinä vaiheessa, mutta toisaalta sitä ihmettelee, miksi ei se toinen ilmaissut itseään selkeästi? Tosiaan, olen mies.

Vierailija
10/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on varattu?

Vierailija
11/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ja tuo parikin kertaa, enkä ole tajunnut omin neuvoin vaan kuullut asian suoraan tai kiertoteitse vuosien tai vuosikymmenten kuluttua. Mies olen myös. Ilmeisen sokea hienovaraisille vihjeille. Rautalanka on minimi mutta varmiten mulle asian vääntää perille esim rautakangella.

Vierailija
12/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Itse tajuan yleensä vasta vuosien jälkeen, että hitto, sehän oli kiinnostunut musta, jollei peräti ihastunut. Sitä tuntee itsensä jotenkin tyhmäksi siinä vaiheessa, mutta toisaalta sitä ihmettelee, miksi ei se toinen ilmaissut itseään selkeästi? Tosiaan, olen mies.

Koska se toinen on nainen ja naiset eivät tuo näitä asioita selkeästi esille pelätessään saavansa rukkaset. Joten yritetään viestitellä hienoin elein ja odotellaan että mies tekisi jotain.

Vierailija
13/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nainen vai mies?

Vierailija
14/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ilmaisi asiansa varmasti niin selvästi kuin ikinä uskalsi, mutta jos sinä vain vedit pelleroolia, niin varmasti ihastus haihtuu. Huomasithan jälkeenpäinkin, että hän oli ihastunut, niin miten hän olisi voinut esittää asian selkeämmin? Syyttäisin asiasta siis vain ja ainoastaan sinua, mutta luulen, että nainen löysi paljon paremman ja vastaanottavaisemman ystävän itselleen. Teitä ei ollut tarkoitettu yhteen.

Vierailija
15/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se toinen on nainen ja naiset eivät tuo näitä asioita selkeästi esille pelätessään saavansa rukkaset. Joten yritetään viestitellä hienoin elein ja odotellaan että mies tekisi jotain.

Miten ihmeessä tuo äijä sitten tajusi myöhemmin ne eleet?

Vierailija
16/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan todella ihastunut yhteen naiseen. Yritin viedä tuttavuutta parisuhteen suuntaan, mutta nainen roikotti minua löysässä hirressä. Hakeutui seuraani, tanssi kanssani slovareita ja vähän paijasikin. Hommaa kesti noin vuoden, mutta maaliin ei päästy.

Muutin sitten ulkomaille ja löysin reissusta nykyisen vaimoni. Tämä edellinen ihastukseni oli asiasta hyvin näreissään. Miksi hän ei sitten tarttunut tilaisuuteen, kun se oli ajankohtainen?

Vierailija
17/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ilmaisi asiansa varmasti niin selvästi kuin ikinä uskalsi, mutta jos sinä vain vedit pelleroolia, niin varmasti ihastus haihtuu. Huomasithan jälkeenpäinkin, että hän oli ihastunut, niin miten hän olisi voinut esittää asian selkeämmin? Syyttäisin asiasta siis vain ja ainoastaan sinua, mutta luulen, että nainen löysi paljon paremman ja vastaanottavaisemman ystävän itselleen. Teitä ei ollut tarkoitettu yhteen.

Niin selvästi kuin uskalsi, no eipä ole tainnut kuulua kahvittelupyyntöjä yms. näillekään pellemiehille. Oikeesti naiset, teidän merkit on niin ohuita ettei niitä erota normaalista ystävällisyydestä. Miksi odotatte, että aina se mies pyytäisi kahville?

Vierailija
18/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelleroolia? Mistä sen toisen ihastuksen voi tietää, jos ei se kerro sitä? Mitä, jos mies on ujo, sosiaalisesti taidoton, kokematon naisten iskemisessä, kiltti tai muuten vain aspergeeniin viittaava olio? Jokaikistä mukavan oloista naistako pitäisi iskeä, ettei olisi "pelle"? Naisella ei mitään roolia, paitsi passiivinen ihastuja, jonka Mies vie?

Vierailija
19/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap nainen vai mies?

Mitä sillä on merkitystä? Pitääkö aina kertoa sukupuoli, että osataan asennoitua oikein syyttelyssä yms.? Nyt raastaa, kun ei tiedä aapeen sukupuolta ja niin tekisi mieli sanoa muutama valittu sana jos sattuisikin olemaan mies...

Vierailija
20/85 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin kirjoitti:

Olin aikoinaan todella ihastunut yhteen naiseen. Yritin viedä tuttavuutta parisuhteen suuntaan, mutta nainen roikotti minua löysässä hirressä. Hakeutui seuraani, tanssi kanssani slovareita ja vähän paijasikin. Hommaa kesti noin vuoden, mutta maaliin ei päästy.

Muutin sitten ulkomaille ja löysin reissusta nykyisen vaimoni. Tämä edellinen ihastukseni oli asiasta hyvin näreissään. Miksi hän ei sitten tarttunut tilaisuuteen, kun se oli ajankohtainen?

Mä olisin ainakin siirtänyt katseeni muualle viikon jälkeen, jos sitä ei kiinnosta.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän