Mitä mieltä tällaisesta miehestä. Eli nainen ja mies samalla luennolla
ehkäpä huomanneet toisensa. Sitten tapaavat sattumalta yökerhossa ja päätyvät viettämään yhteisen yön. Nainen ihastunut ja luulee että mieskin. He sopivat treffit sunnuntaille naisen luo ja mies nauttii hyvillä mielin naisen tarjoamista herkuista. Sitten mies pudottaa pommin ja kertoo olevansa todella ihastunut johonkin toiseen naiseen!! Onko ok käytöstä vai moukkamaista ja hyväksikäyttämistä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naista kuvataan tässä nyt ikään kuin lapsen tasolle typistettynä viattomana uhrina? Eikö hän ihan omilla arvioillaan, valinnoillaan ja päätöksillään ollut ihan yhtä toimiva subjekti, eikä mikään tahdoton olento vailla vastuuta?
Nainen ihastunut ja olettanut miehenkin olevan. Mies tulee naisen kotiin syömään ja ilmoittaa olevansa ihastunut toiseen naiseen. Jos tämä ei ole junttia tai huonoa käytöstä niin mikä sitten on.
Oliko yhteisesti sovittu, että syödään vai oletteko nainen, että kysessä on treffit eikä esim. kaverillinen tapaaminen, kun samalla luennolla kun ollaan...ihan oma valinta kuvitella liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Huhhu miten kyynisiä nykynaiset ovat.
Naiivin sinisilmäisiä on suurin osa, valitettavasti. Ja miesten on aivan turha sheimata naisia realistisuudesta, koska miehet itse ovat niitä, jotka tekevät törkeitä temppuja naisille jatkuvalla syötöllä.
Jos olet itse aito, toiset huomioon ottava herrasmies, niin hienoa! Todella arvostettavaa.
Olen kai sit vanhanaikainen, kun ajattelen, että olisi ollut kohteliasta kieltäytyä kutsusta, jos kiinnostusta ei kerran ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kuvitella, että yksi yö on joku lupaus ikuisesta elämästä yhdessä :D
Niin mutta jos on ihastunut toiseen miksi pitää hyväksikäyttää toista?
mitä hyväksikäyttöä tässä oli? nainen oli vapaaehtoisesti mukana. vähän hölmö nainen vain.
Jos on toodella ihastunut toiseen naiseen ja menee sänkyyn toisen kanssa, se on äärimmäisen kyynistä ja kylmää hyväksukäyttöä.
Tai sitten ihan vaan humalainen päähän pisto, kun kerran oli tarjolla. Ja eiköhän nainenkin käyttänyt miestä tyydyttämään niitä omia tarpeitaan samassa tilanteessa.
Että tällaista ul_inaa tällä kertaa.
Nämä mielikuvitusjututkin kulkee aina paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naista kuvataan tässä nyt ikään kuin lapsen tasolle typistettynä viattomana uhrina? Eikö hän ihan omilla arvioillaan, valinnoillaan ja päätöksillään ollut ihan yhtä toimiva subjekti, eikä mikään tahdoton olento vailla vastuuta?
Nainen ihastunut ja olettanut miehenkin olevan. Mies tulee naisen kotiin syömään ja ilmoittaa olevansa ihastunut toiseen naiseen. Jos tämä ei ole junttia tai huonoa käytöstä niin mikä sitten on.
Joo, mutta tämä tapahtumaketju olisi vältetty myös sillä, jos nainen ei olisi tehnyt oletuksia, ei olisi antanut itsensä ihastua päätä pahkaa eikä olisi hypännyt sänkyyn parin kivan lauseen jälkeen.
Maailma ei mene niin, että muut ihmiset käyttäytyvät niin kuin ihminen ruusunpunaiset lasit silmillään kuvittelee. Vain omalla käytöksellä ja rajojen asettamisella voi vaikuttaa siihen, mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sit vanhanaikainen, kun ajattelen, että olisi ollut kohteliasta kieltäytyä kutsusta, jos kiinnostusta ei kerran ollut.
Tarina ei kerro missä mielessä kutsu esitettiin. Kylään, kun voi tulla ihan kaverinakin ja motiivina olla ihan se kaveruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on alffamaisuutta ja jännyyttä. Siitähän naiset dikkailee. Mäkkivelli piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta iso osa ihmisistä ei ole kohteliaita tai ajattele muita ihmisiä. Tai jotkut ovat kohteliaita joskus, välillä taas eivät. Ja niin edelleen. Ei voi tietää tai luottaa 100-prosenttisesti siihen, miten muut käyttäytyvät tai mitä muut ajattelevat. Ikäväähän se on, kun huomaa, että muut eivät olekaan niin rehellisiä/luotettavia/avuliaita/kohteliaita kuin itse. Mutta on parempi varautua tähän etukäteen ja tajuta, etteivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei kerro missä mielessä kutsu esitettiin. Kylään, kun voi tulla ihan kaverinakin ja motiivina olla ihan se kaveruus.
Lähes aina nainen olettaa, että seksistä seuraa jotain suurempaa.
En ole harrastanut seksiä seitsemään vuoteen, koska en halua hyväksikäyttäjämiehiä ympärilleni pörräämään.
Kuitenkin tilanne on se, ettei miehiä ole ensinkään.
Yritä nyt tässä sitten tutustua, kun miehet ei halua.
No ei ole kyllä ok. Haluaisin tietää, miten tarina eteni tuosta - lensikö mies ulos vai naurahtiko nainen vain vaivautuneesti ja hiljaa hautasi suhdehaaveet?
Ja riippuu tietysti siitä, mikä miehen suhde oli tuohon ihastumiseen. Jos oli vain kaukorakkautta eli ei mahiksia, toisten naisten tapailu on tietysti ihan normaalia (mutta ihastuksensa julkistaminen silkkaa typeryyttä) mutta jos on aikeissa iskeä tuon ihastuksensa, oli juttu varsin ajattelematonta.
No kyllä itseänikin ihmetyttää että miksi mies sitten suostui treffeille. Olisi voinut sanoa treffikutsuun ettei halunnut muuta yhteisen yön jälkeen ja on kiinnostunut toisesta. Tosi hölmö olohan tossa tulee naiselle jos on laittanut ruokaa ja nähnyt vaivaa treffien eteen. Saattoihan mies ajatella että jatkavat kevyessä suhteessa ja paneskelevat niin kauan kunnes hän saa tämän toisen naisen.
Riippuu täysin miten nainen on treffikutsun esittänyt, jos se on ollut joku ”tuletko illalla minun luo” sen voi tulkita myös kevyenä. Mutta jos nimenomaan kutsusta käy ilmi että nyt on ihan oikeat treffit tiedossa, niin sitten mies on kyllä epäkohtelias. Ei hyväksikäyttäjä, mutta epäkohtelias.
Harmi ettei nainen saanut vastakaikua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta iso osa ihmisistä ei ole kohteliaita tai ajattele muita ihmisiä. Tai jotkut ovat kohteliaita joskus, välillä taas eivät. Ja niin edelleen. Ei voi tietää tai luottaa 100-prosenttisesti siihen, miten muut käyttäytyvät tai mitä muut ajattelevat. Ikäväähän se on, kun huomaa, että muut eivät olekaan niin rehellisiä/luotettavia/avuliaita/kohteliaita kuin itse. Mutta on parempi varautua tähän etukäteen ja tajuta, etteivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä itse.
Osaatko sanoa miksi noilla ihmisillä on kuitenkin ihmissuhteita, siis noilla huonokäytöksisillä ja röyhkeillä?
Pahimmilla päänaukojilla oli jo koulussa tyttöystävät ja mitä olen nähnyt nyt myöhemmin heitä niin edelleen pyörii naisia kainaloissa.
Ei nainen ole mikään tyhmä tai sinisilmäinen, tuossa on selvästi ollut vain kommunikaatio-ongelmia ja eri käsitykset tilanteesta. Noin käy joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kuvitella, että yksi yö on joku lupaus ikuisesta elämästä yhdessä :D
Niin mutta jos on ihastunut toiseen miksi pitää hyväksikäyttää toista?
Se ei pane joka valkkaa. Nainen ajatteli käyttää miestä hyväkseen sitouttamaan tämän itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vietetty yhteinen yö niin normaali ihminen tajuaa kyllä. Jännä kun näistä viesteisä kuultaa ajattelu, että miehiltä ei kannata odottaa edes normaaleja käytöstapoja tai toisem huomioonottamista tai nainen on todella hölmö ja sinisilmäinen. Tuo jos mikä on kyynistä.
Se että menee kännissä suoraan yökerhosta panemaan (tulkitsen "yhteisen yön viettämisen" niin) on ok. Kun virsikirjan kannet ovat auki, on veisattava.
Mielestäni kuitenkin toisen kotiin syömään meneminen ei sitten enää ole ok, jos kerran ei oikeasti ole kiinnostunut hänestä (tai on jopa ihastunut johonkin toiseen). Nuo ovat jo treffit, ja minusta on tökeröä ja huonoa käytöstä mennä sellaisille ilman mitään kiinnostusta.
No kyllähän tuo melkoisen aikaisessa vaiheessa kerrottiin. Ei sentään pyöritä montaa naista samaan aikaan. Rehellinen ja ajatteli luultavasti sinua kun huomasi että sulla tunteita pelissä. Ikävä juttu sinulle.
Huhhu miten kyynisiä nykynaiset ovat.