Mitä mieltä tällaisesta miehestä. Eli nainen ja mies samalla luennolla
ehkäpä huomanneet toisensa. Sitten tapaavat sattumalta yökerhossa ja päätyvät viettämään yhteisen yön. Nainen ihastunut ja luulee että mieskin. He sopivat treffit sunnuntaille naisen luo ja mies nauttii hyvillä mielin naisen tarjoamista herkuista. Sitten mies pudottaa pommin ja kertoo olevansa todella ihastunut johonkin toiseen naiseen!! Onko ok käytöstä vai moukkamaista ja hyväksikäyttämistä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä minulle, miksi se mies lähtee treffeille tämän naisen kanssa. Koska tuohon saakkahan kaikki on ihan ok (olettaen, ettei mies ole sanonut mitään, mikä antaisi naiselle vääriä käsityksiä miehen tunteista). Mutta miksi treffeille? —
Kuten moni muukin on jo todennut, tässä tarvittaisiin lisätietoa siitä, kuinka tuo treffikutsu oli esitetty.
”Tulisitko luokseni syömään sunnuntaina?” kääntyy miehen mielessä muotoon ”Tulisitko luokseni syömään (ja panemaan) sunnuntaina?”
Ei mies välttämättä edes tajua niiden olevan treffit, ellei nainen suunnilleen tavuta ”lähtisitkö kanssani TREF-FEIL-LE?”
Tämä ja nyt on pakko todeta, että onneksi en ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on kyllä tosi ikävä asenne tuota naista kohtaan. Ei ole mun mielestä tarpeen tuollainen ”hhööhöh kuvittelitko että joku olisi muka kiinnostunut sinusta!???” ”Kuvittelet liikoja itsestäsi!!!” ”Naiset on kyllä niin typeriä höhöhö!!!” ”Mitäs teit oletuksia!!!”
Kyllä tuo jos treffikutsuun on vastattu on ihan hyvä syy ajatella että toinen on kiinnostunut. Mutta tässä on nyt luultavasti ollut eri käsitys millaisista treffeistä on kyse. Kyllä virhearvioita sattuu kaikille.
Ei tässä ketjussa mielestäni ole hirveästi ollut mitään "mitään oikein luulet itsestäsi, ei susta kukaan voi tykätä" -viestejä. Taidat nyt vähän liioitella.
Olen itse kirjoittanut useamman viestin, eikä tarkoituksenani ole ollut häpäistä ap:ta tai nauraa hänelle. Olen halunnut tuoda esiin, että tässä on tapahtunut virhearvioita, jotka ovat ihan inhimillisiä ja tosi yleisiäkin. Tämä oli ap:lle elämän oppitunti, ja jos hän ottaa opikseen, hän voi jatkossa välttää virheet ja säästyä sydänsuruilta.
Oppitunti, mitä tästä nimenomaan piti oppia? Että pessimisti ei pety vai? Ei tässä ole tehty mitään muuta väärää tai virheitä, kuin se että jatkotreffeille ei ollut tarpeeksi selvää määritelmää. Ihastuminen ja tunteet ovat ok. Samoin ne tällä kertaa tunnetut sydänsurut ja että on paha mieli, mutta niistä ei kannata lannistua.
Virhehän oli harrastaa seksiä. Kannattaa ensin selvittää toisen osapuolen ( ja omat myös) motiivit ennenkuin hyppää sänkyyn, jos mielii jotain muuta.
Tämä ja nyt on pakko todeta, että onneksi en ole mies.