Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta
En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.
Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?
Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta ensimmäisenä tulee mieleeni, että suurin osa ikäisistäsi on jo varattu. Joten eronneet, lapsia hankkineet ottavat yhteyttä.
Joku toinen jo mainitsi saman mikä itsellekin tuli mieleen, että lähes kaikki miehet väittävät olevansa komeita. Ja joku 185 cm voi väittää olevansa pitkä, vaikka on keskipituinen.
185cm on aika lailla täydellisen pituinen miehen pituus.
On pitkä, mutta ei mikään liian pitkä honkkeli kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta ensimmäisenä tulee mieleeni, että suurin osa ikäisistäsi on jo varattu. Joten eronneet, lapsia hankkineet ottavat yhteyttä.
Joku toinen jo mainitsi saman mikä itsellekin tuli mieleen, että lähes kaikki miehet väittävät olevansa komeita. Ja joku 185 cm voi väittää olevansa pitkä, vaikka on keskipituinen.
180-185 senttisillä on vielä yleensä mittasuhteetkin hyvät. Jos mennään 190 yli, niin saattaa olla vaikka pitkät jalat suhteessa torsoon, se tekee vähän erikoisen olemuksen etenkin ilman vaatteita. Roope Salminen nyt yhtenä esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Ap kuitenkin sanoi olevansa pitkä, mitä alle 190 cm ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Komea ei tarkoita mitää, etenkään jos itsensä sellaiseksi nimittää. Toinen pitää nallekarhumaista körilästä komeana, toinen treenattua rantaleijonaa ja kolmas pitkätukkaista rokkarityyppiä. Edes Brad Pitt ei ole kaikkien mielestä komea.
Miesten puolustukseksi on sanottava, että ihan sama koskee naisia. Tinderissäkin on kyllästymiseen näitä kauniina itseään pitäviä naisia, mutta niin... eivät ne ole.
Aivan. Ei kannattaisi kuvailla itseään tuollaisilla ollenkaan, vaan kertoa pituus, paino ja laittaa kuva yms konkreettista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 186cm
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika yh:ssa?
Löisin vaikka vetoa että miehelläni ei olisi tämänkaltaista hyvää elämää ilman minua. Hänen elämäntilanteensa oli huono koulutuksesta ja hyvästä työstä huolimatta kun tapasimme. Hänestä riippumattomista syistä rahat meni muualle eikä hänellä ollut enää intoa ja jaksamista päästä siitä suosta ylös.
Itse olin köyhä 3 lapsen äiti jolla oli kuitenkin omaisuutta, työ ja rautainen tahto pärjätä.
Mieheni eteni lopulta urallaan tosi hyvin kun vähän potki persiille. Elimme vuosia tiukoilla hänen tilanteensa vuoksi mutta onnistuimme rakentamaan talon perheemme kodiksi. Koska olin todella tarkka rahoista meillä oli vähitellen rahaa matkustamiseen ja elämästä nauttimiseenkin. Nyt jo 3. talo ja mukava keskituloinen elämä, miehen nimi jo verokalenterissakin.
Minun uralleni oli aikaa myöhemmin mutta selvisin itsekin asiantuntijatehtäviin ja myyntijohtajaksi.
Sanoisin etten ollut ihan huono valinta
aapeeta syytetään pinnallisista sanoista, mutta viestisi oli pelkkää materiaa
raha raha raha
Ehkä siksi koska yh:ta aina syytetään siipeilystä.
Jätit nyt lukematta seuraavat asiat:
- autoin miestäni maksamaan velkansa
- tuin urakehityksessä
- rakensin omin pikku kätösin hänen rinnallaan meille kodin
Em lisäksi huolehdin hänen vanhemmistaan ja annoin hänelle ihanan oman lapsen.
Moniin asioihin valitettavasti tarvitsee rahaa.
Sitten et ole kiinnostava muiden kuin yyhoiden mielestä, ei auta omakehu (aiheellista tai ei). Joko tyydyt tarjontaan tai olet ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180-185 senttisillä on vielä yleensä mittasuhteetkin hyvät. Jos mennään 190 yli, niin saattaa olla vaikka pitkät jalat suhteessa torsoon, se tekee vähän erikoisen olemuksen etenkin ilman vaatteita. Roope Salminen nyt yhtenä esimerkkinä.
Ihan päinvastoin. Harvemmin näkee pitkää miestä, jolla olisi pullohartiat, ihan kuin luonto haluaisi suosia pituuden lisäksi vielä muutenkin ja löytyy pituuden lisäksi pitkät jalat (mikä on siis hyvä asia eikä huono), leveät hartiat.
Yh:t etsivät ravintoloista tavallisesti uutta miestä itselleen, joten kannattaa miettiä kaksi kertaa, lähteäkö mukaan, koska naisen mukana tulevat lapset ja tavallisesti iso kasa ongelmia, jotka eivät liity sinuun mitenkään, mutta joiden kanssa joudut elämään. Minä jättäisin väliin. Tarjokkaille olenkin sanonut, että seksisuhde käy, mutta muunlainen ei. Tavallisesti nämä uutta isukkia etsivät häipyvät siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas 😂 vai oletko itse joku amazoni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 186cm
ap
Eli et olekaan pitkä. En oikeasti tajua miksi miesten pitää liioitella pituuttaan, kun se tavatessa kuitenkin paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan pitkistä miehistä pitävä nainen ei pidä 186 cm miestä pitkänä. Siinäkin voi olla viisi senttiä liioittelua, ärsyttävää tuollainen.
En jaksanut lukea vastauksia läpi. Mutta olisiko Tinderin algoritmi? Joskus oli jossain puhetta siitä että miehille ei näytetä kaikki profiileja, JOLLEI ole hankkinut sitä maksullista versiota! Jos jollakin on kokemusta tästä niin kerro ihmeessä! Toinen asia tuli mieleen että jollet ole isosta kaupungista niin kenties tarjontaa ei ole kovin paljoa? Tähän voi vaikuttaa sillä että lisää välimatkaa, mutta monikaaan ainakaan isommassa kaupungissa asuvat ei ole kiinnostuneita +50km ulkopuolisista profiileista. Jos kumminkin haluat kiertää tätä ongelmaa niin sen voi kiertää VPN:llä (hommaat osoitteen jostain kaupungista) ja "leikit" asuvasi siellä vaikka asuisitkin maalla ja näin tarjonta lisääntyy (tämä toimi pari vuotta sitten ainakin). Lisäksi olethan kirjoittanut jotain profiilisi? Tekstiä pitää olla, jotta oikeat henkilöt tykästyvät profiilisi, pelkällä kuvalla ei välttämättä pääse pitkälle. Olet nuori ja sinulle on varmasti vientiä Tinderissä. Pitkä, urheilullinen, siisti ja koulutettu mies kun olet. Jotain kummallista kun saat yhteydenottoja vain Yh:ltä. Kun saat matchin niin muista laitaa naiselle viestiä (monet naiset eivät aloitetta tee). Viestin ei tarvitse olla kummoinen. Kiinnostuneet kyllä vastaavat, ehkä ne prinsessat eivät mutta parempi niin. N37 (olin Tinderissä pari vuotta sitten enkä tosin löytänyt sieltä mitään sopivaa).
Vierailija kirjoitti:
Yh:t etsivät ravintoloista tavallisesti uutta miestä itselleen, joten kannattaa miettiä kaksi kertaa, lähteäkö mukaan, koska naisen mukana tulevat lapset ja tavallisesti iso kasa ongelmia, jotka eivät liity sinuun mitenkään, mutta joiden kanssa joudut elämään. Minä jättäisin väliin. Tarjokkaille olenkin sanonut, että seksisuhde käy, mutta muunlainen ei. Tavallisesti nämä uutta isukkia etsivät häipyvät siinä vaiheessa.
Voi luoja kun voi taas ihmisellä olla mustavalkoinen käsitys yksinhuoltajista.
Yleensäkin ottaen tässä ketjussa on omituisia stereotyyppisiä käsityksiä yksinhuoltajista. Meitä on moneen lähtöön. Valtaosaan miehistä mä en edes vilkaise kahta kertaa, saati ottaisi sänkyyni, puhumattakaan siitä ajatuksesta, että lapsilleni tutustuttaisin. Kyllä teillä on suuret luulot itsestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kun voi taas ihmisellä olla mustavalkoinen käsitys yksinhuoltajista.
Yleensäkin ottaen tässä ketjussa on omituisia stereotyyppisiä käsityksiä yksinhuoltajista. Meitä on moneen lähtöön. Valtaosaan miehistä mä en edes vilkaise kahta kertaa, saati ottaisi sänkyyni, puhumattakaan siitä ajatuksesta, että lapsilleni tutustuttaisin. Kyllä teillä on suuret luulot itsestänne.
Naureskelen täällä ihan samaa 😂 Ainakaan minun lapsien lähelle ei ole yhdelläkään ukolla asiaa ilman pitkää tutustumista, meidän pitäisi olla sitäpaitsi tosi rakastuneita ja miehen about 100% varma että on niin kypsä miehenä ja ihmisenä, että PYSTYY ja haluaa ryhtyä minun lapsille jonkinlaiseksi bonusisäksi (koska isukkihan niillä on jo).
Minulle riittää vallan hyvin parisuhde mihin lapsia ei sotketa, ja siihen on saatavilla hyvin miehiä. Ei kaikki eronneet edes todellakaan halua mitään kotileikkejä toisen kanssa, kun on jo kerran sitäkin elämää kokeillut (ja siitä osittain tavallaan luopunut eron myötä).
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.
Yleensä lapsettomat naiset ovat niitä empaattisimpia. Olet itse paras esimerkki tyypillisestä itsekkäästä ja töykeästä naisesta, jolla on lapsia. Toivottavasti lapsistasi ei tule yhtä ilkeää kuin sinusta. Ilkeyden takia moni mies vaihtaakin naista kun lapset on tehty.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.Yleensä lapsettomat naiset ovat niitä empaattisimpia. Olet itse paras esimerkki tyypillisestä itsekkäästä ja töykeästä naisesta, jolla on lapsia. Toivottavasti lapsistasi ei tule yhtä ilkeää kuin sinusta. Ilkeyden takia moni mies vaihtaakin naista kun lapset on tehty.
M38
Niin totta. Kukaan ei ole julmempi kuin jätetty, raskauskiloihin jäänyt yh-mama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan pitkistä miehistä pitävä nainen ei pidä 186 cm miestä pitkänä. Siinäkin voi olla viisi senttiä liioittelua, ärsyttävää tuollainen.
Häh :DDD Oletko joku 190 cm muija jolla ärsyttää miesten lyhyys? Minä olen 155 cm nainen, pidän pitkistä miehistä, mutta minusta 186 on jo todellakin pitkä :'D
Akateemisuus ei ole mikään meriitti. Päinvastoin, sen korostaminen on turhaa.