Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta
En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.
Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?
Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??
Kommentit (201)
Mikäli ap tarkoittaa yhlla yhteishuoltajaa niin ok. Todella todella harva nainen on oikeasti YKSINhuoltaja. Valitettavasti lähes aina on se yhteishuoltajuussopimus allekirjoitettu ja se isä kuvioissa mukana vaikka se olisi kuinka pska.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella myös ulkomaalaisia naisia. Siellä on nuoremmissakin paljon perhettä haluavia, kauniita naisia. Itsekin päälle kolmekymppisenä löysin aivan upean ulkomaalaisen naisen.
Miesten täytyy sitten muistaa mikä on pelinhenki. Onnellisimmat ja pisimmät avioliitot ovat heillä joissa mies tiedosti heti mitä häneltä odotetaan eli turvaa, resursseja ja perheensä kunnioittamista. Poista yksikin noista edellämainitusta olet yksin
Mikä vika yh:ssa?
Löisin vaikka vetoa että miehelläni ei olisi tämänkaltaista hyvää elämää ilman minua. Hänen elämäntilanteensa oli huono koulutuksesta ja hyvästä työstä huolimatta kun tapasimme. Hänestä riippumattomista syistä rahat meni muualle eikä hänellä ollut enää intoa ja jaksamista päästä siitä suosta ylös.
Itse olin köyhä 3 lapsen äiti jolla oli kuitenkin omaisuutta, työ ja rautainen tahto pärjätä.
Mieheni eteni lopulta urallaan tosi hyvin kun vähän potki persiille. Elimme vuosia tiukoilla hänen tilanteensa vuoksi mutta onnistuimme rakentamaan talon perheemme kodiksi. Koska olin todella tarkka rahoista meillä oli vähitellen rahaa matkustamiseen ja elämästä nauttimiseenkin. Nyt jo 3. talo ja mukava keskituloinen elämä, miehen nimi jo verokalenterissakin.
Minun uralleni oli aikaa myöhemmin mutta selvisin itsekin asiantuntijatehtäviin ja myyntijohtajaksi.
Sanoisin etten ollut ihan huono valinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
Selittäisitkö minulle taas tämän logiikan, kiitos. Käyttääkseni baarivertausta:
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
Psst. Jos naiset eivät sinua lähesty niin se on selkeä merkki siitä, että he eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Aika normaalia on että yli kolmekymppisellä ihmisellä on takana vähintään yksi pitkä ja vakava suhde ja suhteessa usein tehdään lapsia, ei tietenkään kaikki parit tee. Mutta jos ei mitään vakavaa suhdetta ole siihen ikään mennessä ollut, niin kyllä on aina jotain erikoista taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama laulu miesten kanssa, mies luettelee sekä itsestään että naisesta vaan ulkoisia ominaisuuksia. Koittakaa miehet ymmärtää, tollanen mies ei herätä naisessa mitään kiinnostusta.
Minkälainen mies sitten herättää naisissa kiinnostusta?
-utelias-
No nimenomaan sellainen jota naiset aina koittavat selittää ettei muka kiinnostaisi. Eli turha kysellä naisilta näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
Psst. Jos naiset eivät sinua lähesty niin se on selkeä merkki siitä, että he eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Ihan turha tulla minulle näitä selittelemään. Niin monta kertaa olen saanut kuulla mutkien kautta kuinka se ja se ja se nainen oli niin kiinnostunut, mutta koska oli niin passiivinen niin ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta kyllä me naiset lähestymme niitä miehiä, jotka meitä kiinnostavat. Jos mies on riittävän kiinnostava, niin yksikään nainen ei ota sitä riskiä, että menettäisi miehen jollekin toiselle. Se ei tarkoita, että sitä miestä mentäisiin pyytämään treffeille vaan että hänen huomionsa kyllä yritetään saada tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama laulu miesten kanssa, mies luettelee sekä itsestään että naisesta vaan ulkoisia ominaisuuksia. Koittakaa miehet ymmärtää, tollanen mies ei herätä naisessa mitään kiinnostusta.
-utelias-
Ymmärrät kai, että se riippuu naisesta itsestään. Minun kiinnostukseni olisi esim. nettideiteissä herättänyt mies
- jolla ei ole enää kotona asuvia lapsia eikä halua lapsia
- pitää matkustamisesta, on matkustanut paljon
- pitää retkeilystä, patikoinnista, telttailusta
- on eläinrakas
- lukee paljon, seuraa ajankohtaisia asioita, on yhteiskunnallisesti ehkä jopa aktiivinen
- on hauskaa seuraa
Tuollaisen löysin sitten muualta kuin netistä. Mutta pointtini on, että jonkun toisen naisen lista on aivan toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta kyllä me naiset lähestymme niitä miehiä, jotka meitä kiinnostavat. Jos mies on riittävän kiinnostava, niin yksikään nainen ei ota sitä riskiä, että menettäisi miehen jollekin toiselle. Se ei tarkoita, että sitä miestä mentäisiin pyytämään treffeille vaan että hänen huomionsa kyllä yritetään saada tavalla tai toisella.
Kyllä ne teidän naurettavat huomiohuoraukset tiedetään. Itseäni sellaisilla ei saa, ja se on teidän naisten menetys.
:-DDD Naisten pitää olla aktiivisia saadakseen hyvän miehen. Sinua aktiivisuudella ei saa.
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli ap tarkoittaa yhlla yhteishuoltajaa niin ok. Todella todella harva nainen on oikeasti YKSINhuoltaja. Valitettavasti lähes aina on se yhteishuoltajuussopimus allekirjoitettu ja se isä kuvioissa mukana vaikka se olisi kuinka pska.
Niin...lasten lisäksi naisella on vielä kuvioissa pyörivä exä.
Mahdollisesti hyvinkin paljon kuvioissa pyörivä. Hän on aina muistuttamassa etteivät lapset ole miehen. Hän on vain aisuri joka pitää huolta toisen miehen lapsista.
Tuuripeliä on myöskin se, että kuinka vittumainen se exä on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika yh:ssa?
Löisin vaikka vetoa että miehelläni ei olisi tämänkaltaista hyvää elämää ilman minua. Hänen elämäntilanteensa oli huono koulutuksesta ja hyvästä työstä huolimatta kun tapasimme. Hänestä riippumattomista syistä rahat meni muualle eikä hänellä ollut enää intoa ja jaksamista päästä siitä suosta ylös.
Itse olin köyhä 3 lapsen äiti jolla oli kuitenkin omaisuutta, työ ja rautainen tahto pärjätä.
Mieheni eteni lopulta urallaan tosi hyvin kun vähän potki persiille. Elimme vuosia tiukoilla hänen tilanteensa vuoksi mutta onnistuimme rakentamaan talon perheemme kodiksi. Koska olin todella tarkka rahoista meillä oli vähitellen rahaa matkustamiseen ja elämästä nauttimiseenkin. Nyt jo 3. talo ja mukava keskituloinen elämä, miehen nimi jo verokalenterissakin.
Minun uralleni oli aikaa myöhemmin mutta selvisin itsekin asiantuntijatehtäviin ja myyntijohtajaksi.
Sanoisin etten ollut ihan huono valinta
aapeeta syytetään pinnallisista sanoista, mutta viestisi oli pelkkää materiaa
raha raha raha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-utelias-
Älykäs. Jos ei ole älykäs, ei ole mitään. Sitten tietenkin lahjakkuus muilla alueilla. Yliopistokoulutettu. Siitä voi sitten lähteä katsomaan, sovitaanko muilta osin yhteen. Ja jos pyrkii housuihin liian aikaisin, ei ole minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.Et ole ottanut huomioon, ettei suinkaan kaikki lapsettomat ole veloja.
Saati velat lapsiaikuisia. Syy lapsettomuuteen voi olla esimerkiksi se, että on jo lapsena huolehtinut sisaruksista, kun vanhemmat eivät ole siihen kyenneet (mt-ongelmat, päihteet jne...).
Mutta niin, eihän sellaista voi käydä, että lapsen hankkinut olisikin syystä tai toisesta kykenemätön ottamaan edes omia lapsiaan huomioon. Siksi lapsettomuus = kategorisesti itsekkyys ja lapsenomaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa se on ollut itsellänikin ainakin toistaiseksi. Flirtit ja tykkäykset Happy Pancakessa ovat tulleet enimmäkseen yh-naisilta. Sitä odotellessa, että muutkin naiset kiinnostuisivat.
M31
Jos et halua yh-äitiä, niin miksi et ilmaise sitä profiilissasi?
Ymmärrät varmaan, että tällaisen ilmoittaminen profiilissa tulkittaisiin suoraan lapsivihamielisyydeksi, ja et saisi enää matcheja yhtään keneltäkään?
Olen huomannut saman ilmiön tinderissä itsenikin kohdalla ja noin 9/10 minulle annetusta tykkäyksistä on pienten lasten äideiltä (olen gold-tilaaja). Omia lapsia minulla ei ole, ja en ole millään tavoin lapsivastainen, mutta ajatus siitä, että hyppäisin keskelle pahimpia ruuhkavuosia ja pyörittämään arkea jonkun toisten lasten kanssa tuntuu hyvin vieraalta.
Miten voi muutenkin olla niin uskomattoman paljon eronneita pienten lasten äitejä haku päällä, ja missä ovat näiden lasten oikeat isät? Jos he eivät kestäneet arkea omien lastensa kanssa, niin luultavasti minäkään en sitä halua yrittää..
Asun Espoossa, en ole koskaan seurustellut, niin lapsiakaan ei ole.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa se on ollut itsellänikin ainakin toistaiseksi. Flirtit ja tykkäykset Happy Pancakessa ovat tulleet enimmäkseen yh-naisilta. Sitä odotellessa, että muutkin naiset kiinnostuisivat.
M31
Jos et halua yh-äitiä, niin miksi et ilmaise sitä profiilissasi?
Ymmärrät varmaan, että tällaisen ilmoittaminen profiilissa tulkittaisiin suoraan lapsivihamielisyydeksi, ja et saisi enää matcheja yhtään keneltäkään?
Olen huomannut saman ilmiön tinderissä itsenikin kohdalla ja noin 9/10 minulle annetusta tykkäyksistä on pienten lasten äideiltä (olen gold-tilaaja). Omia lapsia minulla ei ole, ja en ole millään tavoin lapsivastainen, mutta ajatus siitä, että hyppäisin keskelle pahimpia ruuhkavuosia ja pyörittämään arkea jonkun toisten lasten kanssa tuntuu hyvin vieraalta.
Miten voi muutenkin olla niin uskomattoman paljon eronneita pienten lasten äitejä haku päällä, ja missä ovat näiden lasten oikeat isät? Jos he eivät kestäneet arkea omien lastensa kanssa, niin luultavasti minäkään en sitä halua yrittää..
"Lapsettomana toivon, että sinullakin on perheen perustaminen vielä edessä päin." Joku tuon kaltainen lause on kaukana lapsivihamielisyydestä. Mutta ehkä on mukavampaa valittaa vääristä tykkääjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...lasten lisäksi naisella on vielä kuvioissa pyörivä exä.
Mahdollisesti hyvinkin paljon kuvioissa pyörivä. Hän on aina muistuttamassa etteivät lapset ole miehen. Hän on vain aisuri joka pitää huolta toisen miehen lapsista.Tuuripeliä on myöskin se, että kuinka vittumainen se exä on.
Et halua vastuuseen muiden lapsista, mutta sekään ei kelpaa että niiden oma isä on mukana kuvioissa kantamassa vastuunsa?
Aika harva “yh” etsii lapsilleen mitään uutta isää, vaan etsitään nimenomaan parisuhdetta, koska sitä lapsivapaata tuppaa olemaan aika helvetin paljon eron jälkeen. Sitten etenkin vielä kun lapset kasvaa ja pyörii kavereilla ja kylillä eikä enää äidin helmoissa, niin on vieläkin enemmän luppoaikaa. Kyllä siihen silloin yksi mies mahtuu enemmän kuin hyvin. Mut kaikki ei halua ja se on toki ok, mutta fakta sekin on että harvoin se “yh”-nainenkaan yksin jää. Eli jos lapseton mies yksin jää toistuvasti niin ehkä peilistä löytyy vastaus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mies voi ajatella noin yksioikoisesti... ei ne erot yleensä siitä johdu ettei mies kestäisi arkea omien lastensa kanssa.
Btw, eronneita äitejä on haku päällä ihan siinä missä lapsettomiakin, ja paljon on eronneita jotka ei hae ketään. Jos et halua pariutua yh-äidin kanssa niin älä pariudu. Jos et saa yhteydenottoja lapsettomilta, niin miten sekin on niiden yh-äitien vika?
Minulla on yksi vaimo, mutta halukkaita naisia riittäisi.... en ole tosin vielä ottanut sitä suurempaa askelta himojen suuntaan...
M50