Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta
En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.
Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?
Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??
Kommentit (201)
Pistä kuva niin saat vastauksen oletko yhtään sanojesi mittainen
Vierailija kirjoitti:
Pks koulutetuilla on miesten markkinat. Keskivertoa rumempikin löytää kumppanin, jos ei oma rima ole liian korkealla.
Missä ne markkinat ovat? Olen yrittänyt etsiä viimeiset 5 vuotta
M32, FM
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.[/Nyt on kyllä rankkaa yleistystä sekä lapsellisia ja lapsettomia kohtaan. Molemmista ryhmistä löytyy itsekkäitä/ epäitsekkäitä,
empaattisia/epäempaattisia jne.Ihan vaan näin lastensuojelun työntekijän näkökulmasta kommentoin.
Sitä olen itse usein ihmetellyt miksi juuri yh-naisia jotenkin vähätellään. Taustalla on mitä erilaisempia elämänkohtaloita. Jotkut yh:t ovat todellisuudessa yhteishuoltajia, joillain on kumppani ottanut ja lähtenyt, jotkut eronneet fiksusti väkivaltaisesta kumppanista jne. ( Ja näitä elämäntilanteita ovat kohdanneet monet äidit ja monet isät)
Kumppanin lapset totta kai tuovat parisuhteeseen mutkia matkaan ja lasten tilanne/tunteet/ajatukset ym. tulee aikuisten ihmisten osata ottaa huomioon, mutta ei lapset ole este tai vika.
Tästä aiheesta voisi jatkaa kirjoittamista pitkäänkin, mutta pointtina: katso ihmistä, kuule elämäntarina, tutustu persoonaan ja ennen kaikkea: älä luokittele, koska harva, jos kukaan, mihinkään valmiiksi annettuun luokkaan osuu ja uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne yyhoot maksavat siitä ja ruuankin. Lapsettomia ei kiinnosta yli kolmekymppinen sillä olen itsekkin pariutunut jo alle kolmekymppisenä sellaisen kanssa jota ei kiinnosta lapsien tehtaileminen. Yli kolmekymppinen on jo yli ikäinen ja mahdollisuudet ovat vähissä.
Ei ihme että yyhoot vain kiinnostuvat ja vaihtelun haluiset ADHD potevat kakaroita jokaiselle tehtailevat naiset. Hakevat vain elättäjää ja pano seuraa että saisivat uuden kakaran niin että ei väliä vaikka yhteiskunta elättää.
Sormet ja varpaat evät riitä virheiden määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne yyhoot maksavat siitä ja ruuankin. Lapsettomia ei kiinnosta yli kolmekymppinen sillä olen itsekkin pariutunut jo alle kolmekymppisenä sellaisen kanssa jota ei kiinnosta lapsien tehtaileminen. Yli kolmekymppinen on jo yli ikäinen ja mahdollisuudet ovat vähissä.
Ei ihme että yyhoot vain kiinnostuvat ja vaihtelun haluiset ADHD potevat kakaroita jokaiselle tehtailevat naiset. Hakevat vain elättäjää ja pano seuraa että saisivat uuden kakaran niin että ei väliä vaikka yhteiskunta elättää.
Sormet ja varpaat evät riitä virheiden määrään.
Ja nyt nolasin itseni 😁 Mutta oikeasti, keskity kun kirjoittelet näitä arvosteluja.
Kuulostaa niin epätodennäköiseltä, että ainoastaan yksinhuoltajat kiinnostuisivat ap:sta, että epäilen hönen omaa ulkonäköön perustuvaa esikarsintaansa. Eli hän on tykännyt tinderissä tms kauneimmista naisista. Ne kauniit lapsettomat sinkut eivät hänestä kuitenkaan selvästi kiinnostu, koska saavat tasokkaampia miehiä kuin ap. Kauniista kiinnostuvat yh:t.
Jos ap haluaa nimenomaan sinkun, lapsettoman naisen, hänen pitää tinkiä naisen ulkonäöstä. Eli alkaa tykkäillä ja matchsta huomattavasti rumempia naisia kuin millaisena itseään pitää. Ensinnäkin hän selvästi yliarvioi oman tasonsa ja toisekseen pitää muutenkin tinkiä jostain ominaisuudesta (ulkonäkö), jos on hyvin ehdoton ja joustsmaton toisessa (ei lapsia).
Aina sama laulu miesten kanssa, mies luettelee sekä itsestään että naisesta vaan ulkoisia ominaisuuksia. Koittakaa miehet ymmärtää, tollanen mies ei herätä naisessa mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
No niin, siellä oikein valioyksilö arvostelee muita :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin epätodennäköiseltä, että ainoastaan yksinhuoltajat kiinnostuisivat ap:sta, että epäilen hönen omaa ulkonäköön perustuvaa esikarsintaansa. Eli hän on tykännyt tinderissä tms kauneimmista naisista. Ne kauniit lapsettomat sinkut eivät hänestä kuitenkaan selvästi kiinnostu, koska saavat tasokkaampia miehiä kuin ap. Kauniista kiinnostuvat yh:t.
Jos ap haluaa nimenomaan sinkun, lapsettoman naisen, hänen pitää tinkiä naisen ulkonäöstä. Eli alkaa tykkäillä ja matchsta huomattavasti rumempia naisia kuin millaisena itseään pitää. Ensinnäkin hän selvästi yliarvioi oman tasonsa ja toisekseen pitää muutenkin tinkiä jostain ominaisuudesta (ulkonäkö), jos on hyvin ehdoton ja joustsmaton toisessa (ei lapsia).
Tätähän se tasoteoria kertoo. Tasosi määräytyy sen mukaan millaiset ihmiset sinut valitsee. Tämä on se sinun tasosi eikä omat suuret luulosi siihen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aletaan menemään jo sille rajoille etten suosittele ottamaan jotakuta vain siksi ettei löydä ketään muutakaan. Tyytyminen saisi jäädä kaukaiseen menneisyyteen, joskin aloittajan täytyy vakavasti miettiä mitä haluaa elämältään. Sinkkuna oleminen on täysin sallittua eikä sitä pitäisi hävetä.
Jos kuitenkin haluaa kauniin lapsettoman vaimon niin sitten täytyy valitettavasti harkita ulkomaalaisille sivustoille kirjautumista olemalla varovainen verenimijöiden varalta.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
No Ap sinun ikäryhmässäsi on paljon naisia, jotka ovat äitejä. Tosin algorytmihän siellä tinderissäkin on ja se antaa sinulle lisää sitä mistä olet aiemminkin tykkäillyt.
Surullista lukea näitä. Kun ero on selvä olen alemman luokan kansalainen. Rakastan lapsiani ja rakastan puolisoani mutten jaksa elää ihmisen kanssa joka on henkisesti väkivaltainen. Eron jälkeen olen miesten silmissä paineiden purkualusta, en potentiaalinen puoliso. Onneksi tämä on tullut selväksi niin ei tule pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
Selittäisitkö minulle taas tämän logiikan, kiitos. Käyttääkseni baarivertausta:
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
uliuliuliuliuli
Vierailija kirjoitti:
Aina sama laulu miesten kanssa, mies luettelee sekä itsestään että naisesta vaan ulkoisia ominaisuuksia. Koittakaa miehet ymmärtää, tollanen mies ei herätä naisessa mitään kiinnostusta.
Minkälainen mies sitten herättää naisissa kiinnostusta?
-utelias-
Kannattaa katsella myös ulkomaalaisia naisia. Siellä on nuoremmissakin paljon perhettä haluavia, kauniita naisia. Itsekin päälle kolmekymppisenä löysin aivan upean ulkomaalaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella myös ulkomaalaisia naisia. Siellä on nuoremmissakin paljon perhettä haluavia, kauniita naisia. Itsekin päälle kolmekymppisenä löysin aivan upean ulkomaalaisen naisen.
Näin kun useampi ulisija tekisi niin hyvä olisi.
Kaverit aina ihmettelee miksen ole tinderissä tai nettideittipalstoilla, linkkaan aina silloin heille näitä keskusteluja :) ihmettely loppuu siihen. t. yh-äiti