Olen nuori nainen ja kannan itseni itsevarmasti. Se tuntuu olevan ongelma monille?
Jopa tuntemattomilta ihmisiltä tulee kommentteja että olen ylimielinen ja leuhka yms. Todella turhauttavaa. Miksi tässä maassa on oikea rikos jos pitää itsestään ja siitä miltä näyttää???
Kommentit (67)
Sekin ärsyttää monia, kun koen itseni niin terveitsetuntoiseksi, ettei ole tarve mollata muita eikä juoruilla ilkeillä seläntakana... Naisvaltaisella alalla töissä, ja tästä syystä työkaverit on karsastaneet mua, kun en suostu jauhamaan muista arvostelevasti! :O
Vierailija kirjoitti:
Sekin ärsyttää monia, kun koen itseni niin terveitsetuntoiseksi, ettei ole tarve mollata muita eikä juoruilla ilkeillä seläntakana... Naisvaltaisella alalla töissä, ja tästä syystä työkaverit on karsastaneet mua, kun en suostu jauhamaan muista arvostelevasti! :O
Hahha, jep tää on joillekin ongelma, kun et suostu lähtemään siihen juorukerholeikkiin mukaan. Jos mulla on sanottavaa jollekulle, joku juttu vaivaa tms, sanon sen hänelle päin naamaa. En ala ilkeillä ja spekuloida muiden kanssa.
En tajua mikä siinä on, että joillain naisilla on tarve tylyttää muita naisia!? Ihanku kaikki naiset ois kilpailijoitaan... Ollaan daamit kivoja ja kannustavia toisillemme mieluummin, jooko?
Olen vanha ukko eikä tulisi mieleenkään pyytää muita kantamaan itseäni.
Miten käytöksessäsi ilmenee itsevarmuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus kävelin kahden penkillä istuvan n 50-60-vuotiaan naisen ohi, olin meikattuna ja laitettuna, en edes katsonut heihin päin muuten kuin katsoakseni keitä siinä istuu eli n sekunnin niin kuin muitakin ihmisiä katson. Kun olin kävellyt ohi, toinen sanoi "siinä taas yksi pissis joka luulee itsestään liikoja". Eli jotkut ihmiset tahallaan provosoituvat siitä, että jotkut laittautuvat tai sitten hän provosoitui siitä, että katsoin vain sekunnin ajan. Anteeksi vain, etten tuijottele muita ihmisiä vaan keskityn musiikin kuunteluun tai omiin ajatuksiini.
Koen saavani pääsääntöisesti normaalia kohtelua, jotkut kyllä katsovat pitkään. Ihan sama mulle mitä muut ajattelevat, miksi sinä ap välität? Jos jollekulle itsevarmuus on ongelma, se ongelma on kyllä heissä itsessään, ei siinä joka on itsevarma.
Ymmärrän sua. Muakin välillä nimenomaan tuon ikäiset naiset töllää kun päällä pn muutakin kuin mustaa ja vaikka jos punaista huulipunaa laittaa.
Missä lestakylässä asustelet ? Lähes kaikki tuntemani 50-60 ikäiset naiset pukeutuvat kivasti ja meikkaavat. Tuskin sinun punaista huulipunaasi ihmetellään, olet varmaan vaan vaivaantuneen ja itsetietoisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä että kannat itsesi itsevarmasti? Yleensä vaaditaan aika paljon, että tuntemattomat lähtevät huomauttelemaan.
Minäkin kannan mielestäni itseni itsevarmasti, mutta en kyllä muista muiden kuin feissareiden ja liittymäkauppiaiden huudelleen perään.
Ehkä kannat omasta mielestäsi itsesi itsevarmasti, Tuksu tyyliin. Todellisuudessa olet kuitenkin samaa tasoa, niin olet vain ilmaa muille paitsi rahanruinaajille.
Sitäpä juuri tarkoitan, että eiköhän suurin os meistä (aikuisista) ihmisistä sekä ajattele, että ”kanna itsensä itsevarmasti”, jos siis tulkitaan se niin kuin itse tulkitsen.
Tiedän kuka olen, omat vahvuuteni ja heikkouteni ja sen että muita ihmisiä ne eivät kiinnosta yhtään. Jos olen hyvällä päällä hymyilen ja jos en, en tee siitä muille ongelmaa. Minulle itsevarmuus tarkoittaa enemmän sisäistä varmuutta kuin ulkokuorta.
Jätit kertomatta, että jaatpillua kaikille, myös varatuille ja tuttujen miehille.