Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori nainen ja kannan itseni itsevarmasti. Se tuntuu olevan ongelma monille?

Vierailija
17.04.2020 |

Jopa tuntemattomilta ihmisiltä tulee kommentteja että olen ylimielinen ja leuhka yms. Todella turhauttavaa. Miksi tässä maassa on oikea rikos jos pitää itsestään ja siitä miltä näyttää???

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat täällä huutelemassa:)

Vierailija
22/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ja olen keski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen aloitus...onkohan sinulla itsetunto-ongelmia?!

Ei todellakaan ole.

Miksi sitten otat muiden käytöksesta hikeä? Se, että tälläinen aloitus pitää tehdä kertoo juukin omasta epävarmuudestasi.

Kuullostat lampaalta, joka vaan toistelee opittuja mantroja

Zinc

Esim. moni menestyvä urheilija on räväkkä suustaan. Tuommoisen pellen mielestä ne sitten varmaan ei menesty ;)

Ei kaikista ole tehty suomalaisia lampaita.

Vierailija
24/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v. nainen ja viimeisen n. viiden vuoden aikana olen saanut aina välillä sellaista kommenttia (lähinnä muutaman vuoden nuoremmilta seksikumppaneilta), että onkin kiva kun naisella on tähän mennessä jo itsevarmuutta, tietää mitä haluaa, hyväksyy itsensä... Olen tästä ollut ymmälläni, koska olen aina ollut tällainen enkä mitenkään iän mukana tottunut väen väkisin hyväksymään itseäni. Ei minulla parikymppisenäkään ollut mitään ongelmia ilmaista itseäni seksuaalisesti enkä hävennyt itseäni.

Vierailija
25/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuile takaisin tuntemattomille ja niille, joiden loukkaantumisesta ei voi seurata mitään.

Ei tälläisiin ihmisiin kannata aikaansa käyttää vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
26/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tässä:

Zinc

;)

Vierailija
27/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis kannat itsesi? Käsillä vai reppuselässä? Jäi vaivaamaan...

Vierailija
28/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kävelin kahden penkillä istuvan n 50-60-vuotiaan naisen ohi, olin meikattuna ja laitettuna, en edes katsonut heihin päin muuten kuin katsoakseni keitä siinä istuu eli n sekunnin niin kuin muitakin ihmisiä katson. Kun olin kävellyt ohi, toinen sanoi "siinä taas yksi pissis joka luulee itsestään liikoja". Eli jotkut ihmiset tahallaan provosoituvat siitä, että jotkut laittautuvat tai sitten hän provosoitui siitä, että katsoin vain sekunnin ajan. Anteeksi vain, etten tuijottele muita ihmisiä vaan keskityn musiikin kuunteluun tai omiin ajatuksiini.

Koen saavani pääsääntöisesti normaalia kohtelua, jotkut kyllä katsovat pitkään. Ihan sama mulle mitä muut ajattelevat, miksi sinä ap välität? Jos jollekulle itsevarmuus on ongelma, se ongelma on kyllä heissä itsessään, ei siinä joka on itsevarma.

Vierailija
29/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tässä ;)

Zinc

Vierailija
30/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan itsevarmana kulkemista, mikä se tekisi kateellisia onnettomammiksi :)

Vierailija
31/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarman ei tarvitse tälläistä kysyä vaan hän tuntee oman arvonsa ja osaa laittaa muiden epäasiallisen käytöksen heidän puutteellisuuden piikkiin.

Itsevarman ”arvo” ei ole tipn vertaa enemmän kuin kenenkään muunkaan, esim heikkoitsetuntoisen.

Vierailija
32/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuile takaisin tuntemattomille ja niille, joiden loukkaantumisesta ei voi seurata mitään.

Ei tälläisiin ihmisiin kannata aikaansa käyttää vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Ei vaan sekopäiseen käytökseen pitää puuttua. Mutta ei silloin, kun sekopäistä voi tulla isompi riesa.

Vierailija
33/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako yötä olet valvonut ja näitä asioita miettinyt ennen aloituksen tekemistä? Muiden käytösken sijaan kannattaa miettiä miten kehittää sitä omaa itsetuntoaan. Muiden käytökseen, kun ei voi vaikuttaa mutta omaan suhtautumiseen voi.

Vierailija
34/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus kävelin kahden penkillä istuvan n 50-60-vuotiaan naisen ohi, olin meikattuna ja laitettuna, en edes katsonut heihin päin muuten kuin katsoakseni keitä siinä istuu eli n sekunnin niin kuin muitakin ihmisiä katson. Kun olin kävellyt ohi, toinen sanoi "siinä taas yksi pissis joka luulee itsestään liikoja". Eli jotkut ihmiset tahallaan provosoituvat siitä, että jotkut laittautuvat tai sitten hän provosoitui siitä, että katsoin vain sekunnin ajan. Anteeksi vain, etten tuijottele muita ihmisiä vaan keskityn musiikin kuunteluun tai omiin ajatuksiini.

Koen saavani pääsääntöisesti normaalia kohtelua, jotkut kyllä katsovat pitkään. Ihan sama mulle mitä muut ajattelevat, miksi sinä ap välität? Jos jollekulle itsevarmuus on ongelma, se ongelma on kyllä heissä itsessään, ei siinä joka on itsevarma.

Ymmärrän sua. Muakin välillä nimenomaan tuon ikäiset naiset töllää kun päällä pn muutakin kuin mustaa ja vaikka jos punaista huulipunaa laittaa.

Vierailija
35/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuudessa ei ole pahaa jos se on tervettä omanarvon tuntoa. Mutta jos on itsevarma ja katselee muita hieman ylhäältä päin niin se on koppavuutta. 

Itse olen keski-ikäinen ja aina ollut epävarma itsestäni. Mielummin väistän ja välttelen kun teen itseäni mitenkään julki. Arvostan tervettä itsetuntoa mutta sellaista ylimielistä koppavuutta juoksen karkuun ja muiden ylenkatsomista.

Olen mielestäni aito, herkkä ja empaattinen ihminen mutta vartalomallini on aina ollut huono ja esim. vaatteet eivät istu ja näytän aina jotenkin resupekalta niin en vain voi tuntea itseäni mitenkään itsevarmaksi ainakaan ulkoisten avujen suhteen. 

Olen ihan tavallinen pulliainen.

Vierailija
36/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarman ei tarvitse angstata muiden mielipiteistä.

Vierailija
37/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan itseni itsevarmasti enkä ole koskaan kokenut mitään tuollaista.

Vierailija
38/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo. Ja mulle valitetaan että olen pelottava. Johtuu siitä että mulla on rajat ja jos ne ylitetään, palaute on suora ja välitön. Se sitten pelottaa kaikenlaisia vässyköitä jotka haluais että akat on vaan hiljaa nurkassa kunnes ne käsketään hakemaan kaljaa.

Vierailija
39/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Ja mulle valitetaan että olen pelottava. Johtuu siitä että mulla on rajat ja jos ne ylitetään, palaute on suora ja välitön. Se sitten pelottaa kaikenlaisia vässyköitä jotka haluais että akat on vaan hiljaa nurkassa kunnes ne käsketään hakemaan kaljaa.

Arvaan että olet sinkku?

Vierailija
40/67 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan että olet sinkku?

En. 17 vuotta mieheni kanssa yhdessä, aviossa 13. Mies ei olekaan pelokas vässykkä, vaan ihminen joka kunnioittaa toisia ihmisiä sukupuolesta riippumatta ja kohtelee heitä sen mukaan. Ei ole hänelle ollut tarvetta palautetta pahemmin antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi