Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?

Vierailija
16.04.2020 |

Vaihtoehdot

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä niiltä saa lahjojakaan. En suosittele. Tuntui että seurusteli lapsen, eikä miehen kanssa.

Voi että, et saanut lahjoja! Kuulostat itse aika lapsekkaalta.

Vierailija
22/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Voisin, jos hän olisi muuten niin varakas, että maksaisi omat kulunsa.

Ai elämäntapatyötön on varakas ja maksaa itse kulunsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette voisi?

Kuten selitin jo, arvomaailmamme, ajankäyttömme, kiinnostuksen kohteemme ja elämäntapamme olisivat aivan liian erilaiset. Mitä muuta tekisimme yhdessä kuin satunnaisesti sekstailisimme? Minä olisin päivät ja välillä illatkin töissä, matkustaisin työn puolesta kotimaassa ja joskus ulkomaillakin, tekisin normitilanteessa välillä töitä myös viikonloppuina. Vapaa-ajalla harrastaisin paljon kodin ulkopuolella, kävisin keikoilla ja konserteissa, elokuvissa ja näyttelyissä. Saldovapailla ja lomilla matkustelisin.

Minulle on myös tärkeää, että elämänkumppanini on kiinnostunut työstäni ja tukee minua siinä. Haluan voida puhua työasioista, onhan työ iso osa elämääni. Minulla on myös tavoitteita, joita kohti vielä työelämässä pyrin.

Vierailija
24/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en mielelläni seurustelisi niin köyhän kanssa, että joutuu käymään töissä.

Vierailija
25/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, ellei mies olisi rikas. Olen tottunut siihen, että mieheltä saa lahjoja ja lomamatkoja. Köyhä elämäntapatyötön ei voi minulle muuta antaa kuin nojatuolimatkan joten ei kiitos.

Vierailija
26/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Kuvottaa loiset.

Vierailija
27/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Voiko ison lottovoiton saanut olla elämäntapatyötön vai muuten vaan työtön?

Vierailija
28/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut itse työssäkäyvänä. En suosittele. Toinen vain koko ajan vetoaa siihen että minun pitää maksaa kaikki, koska olen rikkaampi osapuoli. Niin ja ei varmaan jää epäselväksi ettei noiden kanssa paljoa matkoja tehdä kun ei niillä ole koskaan rahaa mihinkään. Eikä niiltä saa lahjojakaan. En suosittele. Tuntui että seurusteli lapsen, eikä miehen kanssa.

Tämä.

Vierailija
29/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos maksetaan itse omat menomme. Kiinnostaisi tietää miksi hän on elämäntapatyötön.

Vierailija
30/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut itse työssäkäyvänä. En suosittele. Toinen vain koko ajan vetoaa siihen että minun pitää maksaa kaikki, koska olen rikkaampi osapuoli. Niin ja ei varmaan jää epäselväksi ettei noiden kanssa paljoa matkoja tehdä kun ei niillä ole koskaan rahaa mihinkään. Eikä niiltä saa lahjojakaan. En suosittele. Tuntui että seurusteli lapsen, eikä miehen kanssa.

Oikea helmi, laittaa naisen maksamaan kaiken :D

Vierailija
31/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä lahjahomma on? Monet vastaajat valittavat kun köyhältä/työttömältä mieheltä ei saa lahjoja. Siis mitä ihmettä? Ei kai puolison tehtävä ole olla mikään lahjakone.

Vierailija
32/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen sen verta pinnallinen, että minulle luksuselämä on tärkeää. Olen vauraasta perheestä ja aina käyttänyt merkkivaatteita, käynyt kaukomatkoilla ja ajanut kalliilla autoilla. Elämäntapatyöttömällä ei olisi varaa elämäntapaani, enkä myöskään naisena koe velvollisuudekseni alkaa elättämään miestä.

Vierailija
33/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Hän on varmaan sijoittaja silloin eikä työtön. 

Vierailija
34/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä lahjahomma on? Monet vastaajat valittavat kun köyhältä/työttömältä mieheltä ei saa lahjoja. Siis mitä ihmettä? Ei kai puolison tehtävä ole olla mikään lahjakone.

Palstamiehen trollausta. Kun ei saa tarpeeksi sellaisia vastauksia, joiden perusteella voisi vihata naisia entisestään, niin hän esiintyy itse naisena ja kirjoittaa sellaisia.

Vierailija
35/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteeseen kuuluu lahjat puolin ja toisin merkkipäivinä.

Vierailija
36/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Normaali-ihminen ymmärtää, että kun puhutaan elämäntapatyöttömästä niin tarkoitetaan ihmistä, jolle nimenomaan se oma työttömyys on keskeinen elämäntapa. Lottovoittaja on lottovoittaja, sijoittaja on sijoittaja. Työtön tarkoittaa yleensä ihmistä, joka hakee töitä eikä lottovoittajaa, jolla ei ole tarvetta eikä aikomustakaan hakeutua töihin. Sen takia kommentit, "voisitko olla elämäntapatyöttömän kanssa, jolla on viisi miljoonaa euroa tilillä" ovat vain ja ainoastaan lapsellisia.

Vierailija
37/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koska työ on minulle elämän suola.

Vierailija
38/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Hän on varmaan sijoittaja silloin eikä työtön. 

Kuinka niin? En minä jaksaisi mitään sijoitella, jos tilille lävähtäisi vaikka 2M, vaan olisin työtön.

Vierailija
39/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäntapatyötön hoitaisi oman taloutensa esimerkiksi sijoittamalla niin sitten voisin, mutta persaukista en alkaisi elättää. Kausityöttömyys on ihan ok, ei koko ajan tarvitse jaksaa juosta töissä ja aina ei pystykään. 

Vierailija
40/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mikäli eläisi ilman yhteiskunnan tukia jne. Jos taas niillä elää niin on velvoitettu myös antamaan yhteiskunnalle jotain kuten työpanoksen. Ehkä jos tämä työpanos olisi hyväntekeväisyystyötä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi