Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?

Vierailija
16.04.2020 |

Vaihtoehdot

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos äänestämisestä.

Vierailija
2/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, esimerkiksi sivusuhteena, mutta en asua yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, arvomaailmamme, ajankäyttömme, kiinnostuksen kohteemme ja koko elämäntapamme olisivat liian erilaiset. Eikä se elämäntapatyötön haluaisi seurustella minun kanssani, joten asian ei pitäisi olla kenellekään ongelma.

Jos tähän tulee kommentteja joissa länkytetään maksullisuudesta ja miehen tuloista hyötymisestä jne, ilmoitan kaikki asiattomaksi, poistui tai ei. Minä elän omilla tuloillani ja mieheni elää omillaan. Me molemmat hyödymme yhtä paljon siitä, että asumiskulut jakautuvat puoliksi. Asumistaso on lähempänä sitä, mitä mies haluaa kuin mitä itse olisin halunnut.

Vierailija
4/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voisi?

Vierailija
5/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seurustelen tällä hetkellä. Ei kannata.

Ollaan oltu jo muutama vuosi yhdessä, koko tuon ajan olen odottanut että avopuoliso menisi töihin, kun on niin puhunut miten hakee töitä ja selannut työpaikkailmoituksia.

Mutta ei. Ei vaan saa aikaiseksi mennä mihinkään, puhuukin välillä miten hän voisi olla loppuelämän tekemättä mitään. Olen miettinyt eron ottamista tämän koronan jälkeen, olen siis itse lomautettu tämän epidemian yli. Taloudellisesti todella raskasta olla yksinään se elättäjä, etenkin tällaisena aikana.

Vierailija
6/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos hän olisi muuten niin varakas, että maksaisi omat kulunsa.

Vierailija
7/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään, kyllä toisen pitäisi käydä töissä. Eria asia tietty jos on rikas.

Vierailija
8/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi katsella kotona vätystä, kun itse käyn töissä. Oletan että olisi myös varaton, eikä sekään kävisi minulle.

Vierailija
9/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtönkin ihminen voi olla mukava ja rakastettava. Monilla töissäkäyvillä miehillä on työttömät vaimot.

Vierailija
10/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos hänellä olisi joku muu päämäärä jota haluaa toteuttaa kuin työ. Joka hyödyttää yhteiskuntaa / maailmaa jotenkin. Esim.ympäristönsuojelu, taide. Ei pelkästään laiskottelisi kotona.

Vierailija
11/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi raitis ja omaisi kiinnostuksen kohteita elämässään, niin kyllä, jos mukava ihminen osuisi kohdalle.

Vierailija
12/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä käydä töissä, että saan olla välillä rauhassa kotona.

Vierailija
13/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja tavallaan elänkin. Odotan tietenkin, että yhteisistä asioista huolehditaan tasapuolisesti.

Vierailija
14/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sellainen sanoi olevansa omillaan toimeen tuleva(??!)

Vierailija
15/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olisi sama arvomaailma.

Vierailija
16/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut itse työssäkäyvänä. En suosittele. Toinen vain koko ajan vetoaa siihen että minun pitää maksaa kaikki, koska olen rikkaampi osapuoli. Niin ja ei varmaan jää epäselväksi ettei noiden kanssa paljoa matkoja tehdä kun ei niillä ole koskaan rahaa mihinkään. Eikä niiltä saa lahjojakaan. En suosittele. Tuntui että seurusteli lapsen, eikä miehen kanssa.

Vierailija
17/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELUITEN seurustelisin elämämtapatyöttömän kanssa. Työtätekevien ihmisten kanssa minun on vaikea tulla toimeen koska he suuttuvat minulle siitä että minä en tee töitä.

t. Elämämtapatyötön

Vierailija
18/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos olisi rikas. 

Zinc

Kun minä lähtisin ulkomaille laskettelemaan ja purjehtimaan, niin eihän siittä mitään tulisi, jos sillä ei olisi varaa tehdä samoja reissuja.

Vierailija
19/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette voisi?

Elämäntapamme olisi niin kaukana toisistaan.

Vierailija
20/70 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos tyyppi olisi muuten ihana. Kokemukseni mukaan elämäntapatyöttömillä on paljon ongelmia elämänhallinnassa ja mt-ongelmia. Ei kiitos siis kuitenkaan. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän