Suviseurat 2020 on peruttu
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että uskovaisista valhetellen puhutaan kaikkinaista pahaa, on raamatullista. Etsikää tuo vaikka Raamatusta. Se on kristityn osa. Kannattaa olla iloinen, koska sekin kertoo missä on oikea usko.
Ja tuomiopäivänä ihmiset hämmästeleveät, että nuoko ne ovatkin jotka pelastuvat, joita pidimme pilkkana ja naurusananlaskuna?
Hyväksikäyttäjät, pahimmat psykopoliitikot ja huijariyrittäjät? 😳
En perkele usko!
Missä heitä on? Missä sinua on huijattu? Miten sinua on huijattu? Soitan ja puhuttelen häntä tai heitä, jos on useampi. Mennään käymään. Lähde mukaan niin selvitetään asiat.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93474dee-383c-4c26-91a7-5aa58d676457
Voit nyt aloittaa puhuttelumaratonisi vaikka käymällä em. alan kaikki lestadiolaisomisteiset yritykset läpi. Jatketaan, kun olet valmis. Keksitään sinulle sitten uusi puhuttelukierros.Uskovaisista on oikeasti liikkeellä aivan hullunkurisia luuloja ja väitteitä. Ovat ihan hatusta vetäistyjä. Jotkut ihmiset uskovat ne täysin kritiikittömästi. Parasta että sinä ja minä menemme selvittämään asiat suoraan. Niitä ei selvitetä selän takana, vaan naamatusten. Kukaan ei tajua tehdä parannusta noin. Et varmaan sinäkään.
Eipä silti, useimmat eivät koskaan kyseenalaista lukemaansa ja kuulemaansa. Suurin osa ei ajattele omilla aivoillaan.
Juu, huvikseen näitä juttuja löytyy pilvin pimein. Oikeilla nimillä ei kukaan noita tee; on heti lessujen hoitokokouspataljoona paikalla ja eristämisen kosto on kauhea. Olette säälittävää sakkia; ette edes rehellisesti tunnusta tekevänne vääryyksiä.
En tiedä nyt, keistä puhut. Paikkakunnallani nämä asiat selvitetään ihmisten kanssa reilusti. Kerro paikkakunta.
Vierailija kirjoitti:
No sitten pitää mennä Helsinki Prideen
Ei hätää, nämäkin kekkerit ovat siirretty.
Välinpitämättömyys kärsivistä uhreista näkyy jo täällä. Kylmäävää. Kammottavaa. Säälin lapsia ja uhreja.
Ei ketään kyllä pakoteta menemään seuroihin. Ketään ei pakoteta kuuntelemaan Jumalan Sanaa. Se on jokaisen oma valinta.
Jos haluaa kuunnella liberaalia raamatuntulkintaa, voi mennä Suomen kirkkoon. Tosin sinnekään ei nyt pääse. Ehkä netistä löytyy sunnuntaina jumalanpalvelus.
Ei kyllä ketään pakoteta kuuntelemaan mitään ainakaan minun tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys kärsivistä uhreista näkyy jo täällä. Kylmäävää. Kammottavaa. Säälin lapsia ja uhreja.
Missä näkyy? Linkkaa tänne todisteet heti.
Minä ainakin puolustan lapsia ja kaikkia uhreja henkeen ja vereen. Jos näen että joku kohtelee toista huonosti. Oli hän sitten uskovainen tai epäuskoinen. Miksi et uskalla laittaa tänne todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin puolustan lapsia ja kaikkia uhreja henkeen ja vereen. Jos näen että joku kohtelee toista huonosti. Oli hän sitten uskovainen tai epäuskoinen. Miksi et uskalla laittaa tänne todisteita?
Lue ne kirjat. Sen jälkeen voidaan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ne kirjat. Sen jälkeen voidaan keskustella.
En lue. Olen tarkkanäköinen ihminen, olen ollut aina jo ennen kuin sain parannuksen armon. Tyyli on varsin värittynyttä. Se on epätotta joka ei sovi tuon aiheen tyyliin kirjallisesti. Kirjallinen tyylitaju ei nyt vain toimi. Joskus minusta tuntuu että näen ihmisten läpi.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/05/25/lestadiolainen-liike-salasi-la…
Tässäpä luettavaa tälle yhdelle uskovaiselle.
Puhun nyt taiteellisesta tyylitajusta. Se ei noissa tapauksissa toimi edes taiteellisesti. En tuhlaa niihin aikaani koska elämä on lyhyt.
Kuten näemme; uhrit ja heidän kärsimyksensä kielletään. Ja sitten ihmetellään ”vihaa”?
Uskomatonta. Uskomatonta.
Pahuus. Se itse.
Olisi hyvä kun järjestettiin osuisi virus oikeaan porukkaan.
Mitä väliä olisi kuolemantapausten, pääsisivät vaan nopeasti taivaaseen.
Tämä: Alarannan mukaan herätysliikkeessä käytössä olevaa ”maallikkorippiä” on käytetty väärin ja rikoksia on painettu villaisella. On riittänyt, kun saarnamiehet ovat saarnanneet synnit anteeksi ja teot on unohdettu
Ihmiset ei päätä mitä Jumala antaa anteeksi. Tehdään syntiä samalla ajatellen, että kyllä tässä pääsee taivaaseen, kun Jumalalta anoo anteeksiantoa. Olen varma, että eivät pääse. Oletetaan siis, että se on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/05/25/lestadiolainen-liike-salasi-la…
Tässäpä luettavaa tälle yhdelle uskovaiselle.
Hyvä että lasten hyväksikäyttö on selvitetty. Ei muuta kuin linnaan.
Jos asia olisi minun vallassani, hakisin linnaan jokaisen hyväksikäyttäjän jokaiselta maailmankolkalta. Et kai vain luule, että puolustan tuota?
Kun se usko olisi kerrankin voitu laittaa tosi testiin, niin eipä sitä haluttukaan testata.
Tieteeseen uskotaan ja luotetaan. Te vähäuskoiset ryökäleet! Tiedättekö mitä menitte nyt tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Kuten näemme; uhrit ja heidän kärsimyksensä kielletään. Ja sitten ihmetellään ”vihaa”?
Uskomatonta. Uskomatonta.
Pahuus. Se itse.
Minä ainakin olen valmis tukemaan ja auttamaan jokaista uhria vaikka koko loppuelämän.
Täältä tosin en tiedä ketään. Paljon kauempaa tiedän yhden perheen. Toinen sisarukseni tukee heitä.
Jos olisin tiennyt noista, olisin puuttunut siihen heti. Olen tosi vihainen kaikille pedofiileille missä heitä lieneekään. Itse olin niin pumpulissa kasvanut että joskus luulin, että pedofiileja on olemassa vain muutama harva yksilö koko maailmankaikkeudessa.
Mutta tosi ikävä se, että yleistät kaikki uskovaiset pedofiileiksi.
Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on ollut liikkeen piirissä laajaa ja hiljaisesti hyväksyttyä.
Moni pohjoissuomalainen media vaikeni niistä. Vaikenee edelleen. Se on häpeällistä.
Rikollisia ei tule suojella!
Miten ihmeessä voidaan näyttää videoita? Eikö ne olekaan 'kielletty'?
harmi. olisi saanut korona levitä lessujen seassa ihan vapaasti minun puolestani
Itsehän te täällä haukutte synnytyskoneiksi naisia, joilla on paljon lapsia. Aika halventavaa minusta.
Ei kannata olla tuosta kovin huolestunut. Uskovaisilla nuorilla on sydämessään ilo.
Jos sua noin vaivaa, mene kertomaan että olet huolestunut. Huolesi ei ole vilpitöntä. Puhut tahallasi pilkkaa ja tiedät sen tasan tarkkaan itsekin.
Tosi surullista se, että Suviseurat on peruttu. Lopun aikana Jumalan Sana otetaan pois.
Jotkut epäuskoiset ovat jo huolestunteita kun eivät enää pääse enää maallistuneeseen kirkkoonkaan.