Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään tilannetta, jossa ghostaaminen on ok?

Vierailija
15.04.2020 |

Vai onko se aina ja joka tilanteessa tuomittavaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käyty yksillä-kaksilla treffeillä tai juteltu vähän netissä ghostaus on okei. Deittailu ja ihmissuhteet on muutenkin raskasta eikä kukaan jaksa alkaa setvimään jotain lyhyttä tapailua joka ei koskaan ottanut tuulta siipien alle.

Vierailija
42/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epätoivoinen joku on, jos roikkuu pitkään ihmisessä, joka ei vastaa? Itse katsoisin, että jos ei päivän sisällä kuulu, niin soromnoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut erään epätoivotun, rajoja ymmärtämättömän sukulaisen, enkä tunne siitä mitään tunnontuskia.

Vierailija
44/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on ymmärrettävää, jos toinen käyttäytyy älyvapaasti. Ghostattu voi etsiä syitä hylkäämiselle peiliin katsomalla.

Itse en turvaudu ghostaamiseen muuten kuin jos keskusteleminen ei auta.

Vierailija
45/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyvän urpon saa ghostata. 

En myöskään pidä kovin pahana jos nettituttavuuden ghostaa ennen kuin on kertaakaan tavattu tai heti ekojen treffien jälkeen. Ei siinä minusta ole mitään epäselvää. Jokainen normaali ihminen ymmärtää ghostaamisesta ettei toista (enää) kiinnosta. Ne, jotka ei ymmärrä, eivät halua ymmärtää vaikka miten selittäisit.

Vierailija
46/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on väkivaltainen, se on ok. Jopa suotavaa. Oman turvallisuuden kannalta. Tai jos tietää että toinen yrittää manipuloida jäämään. Mut on kerran ghostattu, oli tosin vain yhdet treffit. Mies kuulemma halusi uudestaan nähdä ja laitoin sitten viestiä pari päivää myöhemmin. Ei ikinä vastannut, poisti matchin viikon päästä. Eipä tuo jäänyt haittaamaan. Toisen kanssa käytiin kerran kahvilla ja oli puhetta uudestaan näkemisestä. No, kumpikaan ei enää viestiä laittanut, eli tavallaan molemmat ghostasi toisensa. Olisin kyllä vastannut jos viestiä olisi laittanut. Mutta ei kolahtanut niin, että itse olisin laittanut ensin.

Vierailija
47/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi jos keskusteleminen ei auta. Itse olen joutunut ghostaamaan erotilanteessa parikin kertaa kun toinen vain väkisin ehdottelee yhteistä tekemistä tai tivaa että sano oikea syy mikset halua nähdä enää, sulla on joku toinen vaikka olen sanonut etten vaan halua nähdä enää.

48/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ghostattu kaksi kertaa usean kuukauden seurustelun jälkeen, kun kuulemma miesystävä ei ollut kokenut tarpeelliseksi ilmoittaa suhteen päättämisestä minulle.

Vierailija
49/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just toi jos keskusteleminen ei auta. Itse olen joutunut ghostaamaan erotilanteessa parikin kertaa kun toinen vain väkisin ehdottelee yhteistä tekemistä tai tivaa että sano oikea syy mikset halua nähdä enää, sulla on joku toinen vaikka olen sanonut etten vaan halua nähdä enää.

No mutta kun tuo ei ole mitään ghostaamista.