Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin tinderiin tiedon lapsistani, tykkäykset romahti

Vierailija
15.04.2020 |

Vähän kuten arvelinkin, aiemmin olen jättänyt profiilissa mainitsematta lapsistani ja tykkäyksiä suorastaan sadellut . Toki sitten osa mätseistä on ollut, että en halua tapailla miestä jolla lapsia tms. mutta suurin osa ei ole sitä ottanut minään erikoisena juttuna. Mutta selkeästi swaipataan vasemmalle, jos on lapsia, kuin lapseton.
Eli jättäisi profiilit tekstaamatta ja komeilla kuvilla eteenpäin.. Muilla vastaavia havaintoja ja mitä pahaa niissä lapsissa oikein on?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahhaha jooh, kylläpäs on toinen ääni kellossa nyt. Jos joku mies täällä kertoisi ettei kelpuuttaisi yh äitiä ja tuohon vielä päälle että naisen pitäisi olla vähintään 10v nuorempi niin hän olisi palstan suurin piru.

Ikäjuttuun en ota kantaa, mutta miksi lapsettoman miehen pitäisi haluta naista, jolla on lapsia!? Sama pätee toisinkin päin. Mielestäni se on itsestäänselvyys. Lapsellisen ihmisen on vähän vaikeampi alkaa nirsoilla tuossa asiassa.

Vierailija
42/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet Tinderissä? Olin itse aikani eräässä deittipalvelussa, jossa rehellisesti kerroin elämäntilanteestani. En laittanut edes profiilikuvaa, jotta ulkonäön perässä juoksevat karsiutuisivat heti alussa. Karsin kaikki vähänkin epäilyttävät tyypit pois välittömästi, kunnes jäi yksi jäljelle ja hän onkin suunnilleen lottovoittoon verrattava löytö! En siis kerta kaikkiaan ymmärrä itkua, että matcheja tulee "liian vähän". Mitä helvettiä? Haaremiako olette perustamassa?

Ei, mutta on todennäköisempää löytää hyvä puoliso jos voi "valita" 50kpl joukosta, kun jos vaihtoehtoja on 2.

Ehkä tässä onkin se suurin harha johon ihmiset sokeasti uskoo tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haen tinderistä seksiseuraa enkä kerro lapsista. Mitä se satunnaiselle seksikumppanille edes kuuluu, olenko lisääntynyt? N33

Yök. Todellinen laatunainen 🤮

Aina täällä ollaan kiljumassa, että Tinder on panosovellus. Sitten kun jollain on ongelma tindertykkäyksien kanssa, niin päivitellään että eihän sieltä tarvi löytää kuin yksi oikea 🙄 av:n mukaan sinne ei kannata mennä hakemaan parisuhdetta, nyt näköjään ainakaan nainen ei saisi silti hakea edes seksiseuraa.

Ehkä näiden siveyspoliisien mielipiteistä ei tarvitse hiiltyä kuitenkaan. Se on hyväksyttävä myös että aina jotakuta itkettää kun aikuiset ihmiset harrastavat aviotonta seksiä.

En ottanut itseeni niinkään, lähinnä väsyttää, että av:lla aloittaja on aina väärässä oli asia mikä hyvänsä. Lynkkausmentaliteetti.

En piilottele lapsia, jos uskon, että tulevan suhteen kannalta sillä on merkitystä. Mutta jos toisen kanssa on alusta lähtien se meininki, että kanssakäyminen tähtää seksiin, niin tuskin se häntäkään kamalasti edes kiinnostaa, mitä muussa elämässäni teen. Enhän yhden illan baarituttavuudellekaan ala selittämään lapsistani, ellei erikseen kysy tai se tulee jotenkin muuten ilmi luonnollisesti. Toinen ääripää, jossa ihmisillä on jopa kuvia lapsistaan tinderissä, on mielestäni paljon kammottavampi. Minusta paras taktiikka on mainita se joko profiilissa tai keskustelussa aikaisin silloin jos kyse on muusta kuin seksistä. N33

Vierailija
44/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haen tinderistä seksiseuraa enkä kerro lapsista. Mitä se satunnaiselle seksikumppanille edes kuuluu, olenko lisääntynyt? N33

Yök. Todellinen laatunainen 🤮

Aina täällä ollaan kiljumassa, että Tinder on panosovellus. Sitten kun jollain on ongelma tindertykkäyksien kanssa, niin päivitellään että eihän sieltä tarvi löytää kuin yksi oikea 🙄 av:n mukaan sinne ei kannata mennä hakemaan parisuhdetta, nyt näköjään ainakaan nainen ei saisi silti hakea edes seksiseuraa.

Ehkä näiden siveyspoliisien mielipiteistä ei tarvitse hiiltyä kuitenkaan. Se on hyväksyttävä myös että aina jotakuta itkettää kun aikuiset ihmiset harrastavat aviotonta seksiä.

En ottanut itseeni niinkään, lähinnä väsyttää, että av:lla aloittaja on aina väärässä oli asia mikä hyvänsä. Lynkkausmentaliteetti.

En piilottele lapsia, jos uskon, että tulevan suhteen kannalta sillä on merkitystä. Mutta jos toisen kanssa on alusta lähtien se meininki, että kanssakäyminen tähtää seksiin, niin tuskin se häntäkään kamalasti edes kiinnostaa, mitä muussa elämässäni teen. Enhän yhden illan baarituttavuudellekaan ala selittämään lapsistani, ellei erikseen kysy tai se tulee jotenkin muuten ilmi luonnollisesti. Toinen ääripää, jossa ihmisillä on jopa kuvia lapsistaan tinderissä, on mielestäni paljon kammottavampi. Minusta paras taktiikka on mainita se joko profiilissa tai keskustelussa aikaisin silloin jos kyse on muusta kuin seksistä. N33

Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Jos harrastaisin pelkkiä seksisuhteita, toimisin samoin jo lasten turvallisuudenkin takia. Ei kenenkään satunnaisen tarvitsisi tietää heistä yhtikäs mitään.

Eri juttu sitten, jos hakisin parisuhdetta. Totta kai olisin avoimin kortein ja rehellisesti liikkeellä.

N37

Vierailija
45/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen näkee kropasta kuka on porsinut ja kuka ei, ei sitä tarvitse erikseen kertoa.

Vierailija
46/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet Tinderissä? Olin itse aikani eräässä deittipalvelussa, jossa rehellisesti kerroin elämäntilanteestani. En laittanut edes profiilikuvaa, jotta ulkonäön perässä juoksevat karsiutuisivat heti alussa. Karsin kaikki vähänkin epäilyttävät tyypit pois välittömästi, kunnes jäi yksi jäljelle ja hän onkin suunnilleen lottovoittoon verrattava löytö! En siis kerta kaikkiaan ymmärrä itkua, että matcheja tulee "liian vähän". Mitä helvettiä? Haaremiako olette perustamassa?

Ei, mutta on todennäköisempää löytää hyvä puoliso jos voi "valita" 50kpl joukosta, kun jos vaihtoehtoja on 2.

Ehkä tässä onkin se suurin harha johon ihmiset sokeasti uskoo tinderissä.

Usein myös unohdetaan se, että ne 48 kiinnostunutta eivät ole niin vain otettavissa, vaikka olisivatkin kerran tykänneet. Normaaleilla miehillä on omat kriteerinsä naiselle ja matkalla "omistamiseen" on todella monta mutkaa ja valtavia kuoppia, joihin kaikki voi tyssätä.

Eli rautalangasta: ne 48 tykkäävät miestä eivät ole mitään syöntikypsiä hedelmiä, jotka tahdottomana ovat odottamassa ottajaansa, vaan myös he päättävät tulevaisuudestaan. 🙂

Vierailija
47/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko tinderistä vain ja ainoastaan seksiseuraa? Etkö ole siellä yhtään sillä ajatuksella, että sieltä voisi löytyä joku oikeasti upea ihminen? Minkälainen ilmoituksesi on?

Vierailija
48/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä lapsissa mitään pahaa olekaan vaan siinä mahdollisessa uusperhekuviossa. Ja koska minulla ei ole lapsia niin en lähtökohtaisesti etsi miestä joka on jo kokenut kaiken jonkun toisen kanssa. Itse pidän valehteluna jos la osia ei ole mainittu profiilissa eikä juttu etene mihinkään koska en lähde rakentamaan suhdetta joka on alkanut valehtelulla/ tahallisella harhaanjohtamisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi