Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin tinderiin tiedon lapsistani, tykkäykset romahti

Vierailija
15.04.2020 |

Vähän kuten arvelinkin, aiemmin olen jättänyt profiilissa mainitsematta lapsistani ja tykkäyksiä suorastaan sadellut . Toki sitten osa mätseistä on ollut, että en halua tapailla miestä jolla lapsia tms. mutta suurin osa ei ole sitä ottanut minään erikoisena juttuna. Mutta selkeästi swaipataan vasemmalle, jos on lapsia, kuin lapseton.
Eli jättäisi profiilit tekstaamatta ja komeilla kuvilla eteenpäin.. Muilla vastaavia havaintoja ja mitä pahaa niissä lapsissa oikein on?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla laittamaan kuumaa mutsia ihan mielelläni:)

Vierailija
2/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse lapseton, ei sitä halua tuntemattomia lapsia nurkkiin pyörimään.

Vierailija
4/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooopajooo, 90% miehistä vetää ihan kaikki oikealle. Jos ap olisi nainen, hän tietäisi tämän.

Vierailija
5/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä.

Vierailija
6/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitään ei kannata paljastaa etukäteen?

Vierailija
7/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään ei kannata paljastaa etukäteen?

Liikaa mitä tahansa tietoa kaventaa kohderyhmää.

Vain hieman tylsä käy mahdollisimman monelle.

Vierailija
8/48 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan juttu toimii hyvin, eli sinusta kiinnostuneet ovat oikeasti kiinnostuneita vaikka lapset mukana kuvioissa ovatkin ja ne muut kaikkoavat. Ei kukaan tarvitse vain valtavaa tykkäämismäärää, vaan eikö se ajatus ole löytää joukosta yksi ainoa ihana?

Vierailija
9/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko siis vain tykkäämisiä? Sekä sinulle on tärkein juttu? Lapsiparat, on heillä outo vanhempi...

Vierailija
10/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Varmaan makuasia. Itse kierrän lapselliset naiset kaukaa, vaikka muuten mätsäis.

Vierailija
11/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole enää sitä kuuminta panoseuraa.

Vierailija
12/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset kannattaa kertoa heti. Minä lakkaan heti vastaamasta kun asia paljastuu joka tapauksessa. En vain pidä lapsista enkä halua niitä elämääni. 

Vierailija
13/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi elättää jonkun toisen lapsia? Normaaliahan sellainen ei ole ja täysin biologian ja evoluution vastaista.

Vierailija
14/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsettomana tapailen 10v vanhempaa miestä jolla lapsia. Lapset ei kuitenkaan asu kokoaikaa miehen luona. En näe lapsissa mitään ongelmaa,mutta kannattaa heti alkuunsa kertoa, että lapsia on.

Vierailija
15/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lapsettomana tapailen 10v vanhempaa miestä jolla lapsia. Lapset ei kuitenkaan asu kokoaikaa miehen luona. En näe lapsissa mitään ongelmaa,mutta kannattaa heti alkuunsa kertoa, että lapsia on.

ei kai niissä lapsissa ole ongelmaa, jos ne ei ole aina nurkissa ja jos ovat nurkissa niin miehen nurkissa ei omissa.

Vierailija
16/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinä Tinderistä haet?

Satunnaista seuraa vai suhdetta? Jos suhdetta, niin tottakai annat tiedon lapsista olla. Mitä väliä tykkäysten määrällä, jos etsii yhtä kumppsnia?

Minulle kävisi hyvin mies, jolla on lapsiakin (jos hoitaa asiat hyvin eikä ole mitään draamoja exän kanssa).

Isompi kynnys olisi Tinderin käyttö. Näin me olemme erilaisia kaikki.

Vierailija
17/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Kaikki eivät halua kumppanikseen ihmistä, jolla on lapsia. Pieni osa lapsettomista haluaa lapsellisen kumppanin ja tietysti sellaiset ihmiset, joilla on itselläänkin lapsia.

Vierailija
18/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi elättää jonkun toisen lapsia? Normaaliahan sellainen ei ole ja täysin biologian ja evoluution vastaista.

On myös ihmisiä, jotka tykkäävät lapsista ja ihmisistä yleensä.

Lapset kasvaa.

Vierailija
19/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voinut olla yllätys?

Vierailija
20/48 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet Tinderissä? Olin itse aikani eräässä deittipalvelussa, jossa rehellisesti kerroin elämäntilanteestani. En laittanut edes profiilikuvaa, jotta ulkonäön perässä juoksevat karsiutuisivat heti alussa. Karsin kaikki vähänkin epäilyttävät tyypit pois välittömästi, kunnes jäi yksi jäljelle ja hän onkin suunnilleen lottovoittoon verrattava löytö! En siis kerta kaikkiaan ymmärrä itkua, että matcheja tulee "liian vähän". Mitä helvettiä? Haaremiako olette perustamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi