Laitoin tinderiin tiedon lapsistani, tykkäykset romahti
Vähän kuten arvelinkin, aiemmin olen jättänyt profiilissa mainitsematta lapsistani ja tykkäyksiä suorastaan sadellut . Toki sitten osa mätseistä on ollut, että en halua tapailla miestä jolla lapsia tms. mutta suurin osa ei ole sitä ottanut minään erikoisena juttuna. Mutta selkeästi swaipataan vasemmalle, jos on lapsia, kuin lapseton.
Eli jättäisi profiilit tekstaamatta ja komeilla kuvilla eteenpäin.. Muilla vastaavia havaintoja ja mitä pahaa niissä lapsissa oikein on?
Kommentit (48)
Mä haen tinderistä seksiseuraa enkä kerro lapsista. Mitä se satunnaiselle seksikumppanille edes kuuluu, olenko lisääntynyt? N33
Oletko tinderissä vain tykkäysten vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi elättää jonkun toisen lapsia? Normaaliahan sellainen ei ole ja täysin biologian ja evoluution vastaista.
On myös ihmisiä, jotka tykkäävät lapsista ja ihmisistä yleensä.
Lapset kasvaa.
Miksi tätä pitää alapeukuttaa? Tottahan tämä on. Seurustelen lapsettoman miehen kanssa, joka pitää lapsistani ja tulee hyvin toimeen heidän kanssaan. Lapset kasvaa, joten koko ajan enemmän meillä on myös "lapsetonta aikaa", kunnes muuttavat kokonaan pois kotoa. Mutta tämä ei olekaan pelkkä panosuhde, vaan tarkoituksena on ihan loppuelämä olla yhdessä. Siihen nähden muutama vuosi lapseperhearkea on pieni siivu yhteisestä loppuelämästä. Ei kenenkään ole pakko olla yhdessä lapsellisen/ lapsettoman kanssa, jos se ei sovi itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet Tinderissä? Olin itse aikani eräässä deittipalvelussa, jossa rehellisesti kerroin elämäntilanteestani. En laittanut edes profiilikuvaa, jotta ulkonäön perässä juoksevat karsiutuisivat heti alussa. Karsin kaikki vähänkin epäilyttävät tyypit pois välittömästi, kunnes jäi yksi jäljelle ja hän onkin suunnilleen lottovoittoon verrattava löytö! En siis kerta kaikkiaan ymmärrä itkua, että matcheja tulee "liian vähän". Mitä helvettiä? Haaremiako olette perustamassa?
Ei, mutta on todennäköisempää löytää hyvä puoliso jos voi "valita" 50kpl joukosta, kun jos vaihtoehtoja on 2.
Vaihtaisin toiselle sivustolle missä todennäköisesti liikkuu perhekeskeisiä ehdokkaita.
Mulla sama juttu kun lisäsin parisuhdetiedon.
Teit oikein kun laitpit tiedon ja säästät kaikkien aikaa. Ärsyttää ihan hitosti epärehelliset miehet jotka vasta sitten paljastavat lapsiasian kun ollaan jo jutteluvaiheessa. Eivät ne jatkoon pääse kuitenkaan ja noin ison asian peittely kertoo kyllä miten epärehellinen tyyppi on kyseessä. Et voi kuin hyväksyä sen ettei sinkkumarkkinoilla isät ja äidit ole niin haluttua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi elättää jonkun toisen lapsia? Normaaliahan sellainen ei ole ja täysin biologian ja evoluution vastaista.
En minä ainakaan ole joutunut elättämään mieheni lapsia, eikä hänkään minun lapsiani. Kummallakin on oma koti ja oma talous ja suhteemme kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet Tinderissä? Olin itse aikani eräässä deittipalvelussa, jossa rehellisesti kerroin elämäntilanteestani. En laittanut edes profiilikuvaa, jotta ulkonäön perässä juoksevat karsiutuisivat heti alussa. Karsin kaikki vähänkin epäilyttävät tyypit pois välittömästi, kunnes jäi yksi jäljelle ja hän onkin suunnilleen lottovoittoon verrattava löytö! En siis kerta kaikkiaan ymmärrä itkua, että matcheja tulee "liian vähän". Mitä helvettiä? Haaremiako olette perustamassa?
Ei, mutta on todennäköisempää löytää hyvä puoliso jos voi "valita" 50kpl joukosta, kun jos vaihtoehtoja on 2.
Mutta jos 48 kpl ei kelpuuta sinua tietyn ominaisuuden takia, niin sulloin on typerää tuhlata kaikkien aikaa, koska se ominaisuutesi paljastuu kuitenkin ennen pitkää. Parempi siis keskittyä niihin kahteen potentiaaliseen kumppaniehdokkaaseen.
Ei työnantajakaan tee mitään sadalla huonolla ei-motivoituneella työntekijällä. Riittä, että löytyy yksi oikeasti kiinnostunut ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitään ei kannata paljastaa etukäteen?
Näin, jos haluat tuhlata omaa aikaasi, etkä löytää sitä oikeasti sinulle sopivaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti ymmärrä, että niitä on vain 2 sen takia, että siitä 50:stä on karsittu 48 epäkelpoa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole joutunut elättämään mieheni lapsia, eikä hänkään minun lapsiani. Kummallakin on oma koti ja oma talous ja suhteemme kukoistaa.
Juu, miehen lapsia ei nainen joudu elättämään. En tiedä miten toisinpäin.
Pelkäävät ettet osaa käyttää ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuntuuhan se kivalta kun tietää että tuhansista profiileista kelpaan 50kpl eikä vaan kahdelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haen tinderistä seksiseuraa enkä kerro lapsista. Mitä se satunnaiselle seksikumppanille edes kuuluu, olenko lisääntynyt? N33
Yök. Todellinen laatunainen 🤮
Aina täällä ollaan kiljumassa, että Tinder on panosovellus. Sitten kun jollain on ongelma tindertykkäyksien kanssa, niin päivitellään että eihän sieltä tarvi löytää kuin yksi oikea 🙄 av:n mukaan sinne ei kannata mennä hakemaan parisuhdetta, nyt näköjään ainakaan nainen ei saisi silti hakea edes seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuntuuhan se kivalta kun tietää että tuhansista profiileista kelpaan 50kpl eikä vaan kahdelle..
Ei se että on lisääntynyt tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa tai ettet muuten kelpaisi, mutta me kaikki vaan ei haluta lapsia elämäämme. Se on vaan hyväksyttävä, ja asian peittely tekee sinusta epäkelvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök. Todellinen laatunainen 🤮
Aina täällä ollaan kiljumassa, että Tinder on panosovellus. Sitten kun jollain on ongelma tindertykkäyksien kanssa, niin päivitellään että eihän sieltä tarvi löytää kuin yksi oikea 🙄 av:n mukaan sinne ei kannata mennä hakemaan parisuhdetta, nyt näköjään ainakaan nainen ei saisi silti hakea edes seksiseuraa.
Ehkä näiden siveyspoliisien mielipiteistä ei tarvitse hiiltyä kuitenkaan. Se on hyväksyttävä myös että aina jotakuta itkettää kun aikuiset ihmiset harrastavat aviotonta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin toiselle sivustolle missä todennäköisesti liikkuu perhekeskeisiä ehdokkaita.
Näin. Menin lapsettomana tänne (date24.ee), koska pystyin tuolla täyttämään maksuttomasti taustatietoni missä kysyttiin perhestatuksesta, onko työtön, opiskelija vai töissä ja vähän kaikkea muutakin. Jätin osaan vastaamatta, mutta järjestelmä siltikin löysi mulle sopivia ehdokkaita.
En ollut aiemmin löytänyt yhtä kattavaa sivustoa missä pystyy ilmaiseksi hakemaan seuraa ja halutessaan seulomaan todellakin tarkalla seulalla tulevia ehdokkaita.
Mua ei häritse miehen lapset muuten, mutta jos profiilissa kovasti mainostetaan, miten mies "ei etsi lapsilleen äitiä" (ihanko totta?) tai miten lapset ovat "iskän ihanat prinsessat, jotka tulevat aina olemaan elämässäni sijalla 1, joten varautuu, että sinä (nainen) olet korkeintaan sijalla 2", niin silloin kyllä menee heti vasemmalle.
Sillä on siis väliä, miten asian ilmaisee.
Hahahhaha jooh, kylläpäs on toinen ääni kellossa nyt. Jos joku mies täällä kertoisi ettei kelpuuttaisi yh äitiä ja tuohon vielä päälle että naisen pitäisi olla vähintään 10v nuorempi niin hän olisi palstan suurin piru.