Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella mukavalla ja sosiaalisella naisella on "mölli" ukko?

Vierailija
15.04.2020 |

Tiedän useamman tällaisen pariskunnan. Nainen on mukava ja sosiaalinen ja mies sitten jotain ihan muuta. Epäsosiaalinen sohvalla möllöttäjä, joka hädin tuskin tervehtii, kun tulee vieraita. Vaimonsa kertoneet myös, ettei mies "suostu lähtemään mihinkään" tarkoittaen harrastamista, kyläilyä, matkustelua, kulttuuria ym. Kaikki nämä tuntemani ovat jo pidempään yhdessä olleita pariskuntia ja iältään noin 35-55-vuotiaita.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muuttuu ikääntyessään. Monesta tulee äkäinen, sulkeutunut ja rajoitteinen. Rutiinit pitää olla sama, ja miestä ymmärtää rajattomasti. Mies laiskistuu fyysisesti ja henkisesti.

Moni nainen taas pysyy aktiivisena itse, varsinkin jos harrastaa. Liikunta ja mielekäs tekeminen tekee virkeäksi ja iloiseksi. Mies itse poteroitunut sohvan pohjalle.

Ja höpsis. Ihan päinvastoin. Liikun ja harrastan, liikun luonnossa, uin, ja luen enemmän kuin ennen. Etsin uusia mielenkiinnon kohteita, harrastuksia ja harjoittelen koska olen kiinnostunut asioista. Miehiä on monenlaisia näet. Varsinkin kun ikä on 41 v sitä suuremmalla syyllä yritän entistä enemmän. 

Äkäinen voin olla joitain ihmisiä kohtaan koska valitettavasti kokemusta "ihmisistä" on. Mutta itse asiassa olen leppoisampi,rennompi, mutta vain harvoille. Rutiineista tykkään kyllä itsekin. Sosiaalisuus on jäänyt vähemmälle mutta sitä arvokkaanpana pidän hetkiä kun vanha porukka kokoontuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla