Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei tunnu vieläKÄÄN ymmärtävän, ettei nyt saa kyläillä tai tavata edes yhtä tuttua?

Vierailija
15.04.2020 |

Tuntuvat käsittävän kaiken aina päinvastoin, kun poliisi voi hajottaa kymmenen hengen ihmismassan, pölhöt ajattelevat että kavereita voi vapaasti tavata, kunhan niitä on alle kymmenen.

Milloin osasta suomalaisista on tullut noin s##tanan tyhmiä?

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomia en uskaltaisi tavata, mutta uskallan kuitenkin tavata tuttujani, joiden tiedän välttävän tartunnan saamista parhaansa mukaan. Tiedän että he käyvät kaupassa kerran 10 päivässä, ja sielläkin yöaikaan, eivätkä muutenkaan poistu kotoaan kuin korkeintaan pienelle kävelylle. Näin ollen todennäköisyys että saisin heiltä tartunnan on hyvin pieni. Itse toimin ihan samalla tavalla, välttäen tartuntaa parhaani mukaan, poistuen kotoa vain silloin kun on aivan välttämätöntä. En hengaile ostoskeskuksissa enkä matkusta julkisilla, joten on hyvin epätodennäköistä että minullakaan olisi tartuntaa. Yhtään ei minua heidän tapaaminen pelota. Ihan naurettavaan hysterisointiin on turha sentään ryhtyä.

Vierailija
22/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kansa on kyllä ansainnut tämän taudin. Niin typeriä itsekeskeisiä minä minä ihmisiä. Pääasia että minulla vaan on kivaa ja hauskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea turhaa kokoontumista ja esim. julkisissa paikoissa käymistä on pyydetty välttämään. Ja turhaa on kaikki muu paitsi ihan elintärkeät apteekki- ja kauppakäynnit yms.

Jotta aina ei pidä erikseen kieltää, niin olisi toivottavaa ihmisten oma ajattelukyky.

Minulle ystävien tapaaminen ja heidän kanssa oleilu on varsin tarpeellista tekemistä. En välitä kökkiä kotona kuten eivät ystävänikään. Nyt kun raja aukesi lähden viikonloppuna mökille ja se on minusta varsin tarpeellista! Normaalia varovaisuutta ja hygieniaa toki noudatan, mutta kotiin en aio eristäytyä. Jos se sinua häiritsee niin hajoa siihen!

Vierailija
24/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kansa on kyllä ansainnut tämän taudin. Niin typeriä itsekeskeisiä minä minä ihmisiä. Pääasia että minulla vaan on kivaa ja hauskaa. 

Mitä sinä siinä manaat? Jos haluat lukkiutua vaatekaappiin seuraavaksi puoleksi vuodeksi niin ei kukaan sinua estä! Elä kuten parhaaksi näet mutta älä muita ojenna!

Vierailija
25/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käy isovanhemmilla ihan normaalisti. Me ei käydä missään, ei edes kaupassa niin tuskinpa meistä tarttuu mitään. Asutaan pikkukylässä jossa ei todettuja tartuntoja edes lähikunnissa.

Vierailija
26/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat kovia sylkemään puhuessaan. Niinkun roiskuu puheen lomasta.

Niistä kannattaa pysyä etäänpänä.

Kiitos tästä. Näen nyt aloittajan julistavan tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia sylki lentäen suusta.

Hohoo todellakin.

Vierailija
27/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikot voivat pysyä neljän seinän sisällä, jos noin paljon pelottaa.

Vierailija
28/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaikka keskittyisit ihan omiin asioihisi?

Vierailija
29/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä SAA. Ei ole kiellettyä. Sitä vaan ei suositella. Jos olisi kiellettyä, siitä seuraisi sinulle (jotain muutakin kuin virustartunta), jos teet kiellon vastaisesti. 

Kuolkaa sitten, mutta pysykää muista ihmisistä kaukana. Kunpa voisittekin!

En aio kuolla. Pidän kyllä etäisyyttä muihin ja erityisesti tuntemattomiin ihmisiin. Googlaan kauppojen ruuhkahuiput ja käyn mahdollisimman hiljaiseen aikaan ostoksilla. En liiku kaupungilla turhaan. Ystävää näen kerran viikossa, paitsi jos hän haluaa tapaamiset lopettaa esim. koronatilanteeseen vedoten. Olen työtön, joten kontaktini ovat jo sen takia vähäiset. Saako olla pussillinen herneitä?

Vierailija
30/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää koronaa itselläni. Olen ihan perusterve nelikymppinen, normaalipainoinen, hyväkuntoinen, tupakoimaton ja normaalia elämää elävä nainen. Jos korona minuun tulisi, niin luultavasti se ei olisi kovin kummoinen tauti. Sitä paitsi luulen, että perheessämme on ollut jo korona nelisen viikkoa sitten.

Vierailija
31/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tämä nyt  muuttaa kaiken? :D Sinä elät jatkossakin tylsää ja keskinkertaista elämääsi, jossa et osaa kuin uhriutua ja liiotella itseesi kohdistuvia negatiivisiä asioita.

Vierailija
32/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhea painostus pitkän matkan päässä asuvan riskiryhmään kuuluvan henkilön taholta, että pitäis tulla käymään. Ei ymmärrä, ettei nyt oikein voi ja hänen pitää pärjätä itse. Mä käyn yleensä tekemässä ruokia ja siivoamassa. Hän on liian terve saamaan kotiapua ja liian sairas (mt) pärjäämään itse. Eikä hänen kanssaan oikein kaikki pärjää, kun pitää jaksaa hänen juttujaan ja hermostumisherkkyyttään.

Vierailija
33/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, ei sitä missään ole kielletty. Itse vietin ennen pääsiäistä neljä päivää parhaan ystäväni luona. Kumpikin meistä on kaupassa käyntejä ja koiran lenkittämistä lukuunottamatta ollut viikkoja omissa oloissaan, joten tartunnan todennäköisyys on olematon.

Kivempi oli olla kahdestaan kämpillä kuin yksin :)

Vierailija
34/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan silloin tällöin. koronatilanne kestää jopa puoli vuotta. se on pitkä aika olla tapaamatta ketään.

Vierailija
35/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienen lapsen totaaliyksinhuoltaja. Tapaan lähellä asuvaa äitiäni säännöllisesti ja hän hoitaa välillä lasta, että saan omaa aikaa. (Ei ole yli 70-vuotias). Vaikka hän nyt ei samassa taloudessa asukaan, niin mielestäni olisi kohtuutonta, että pitäisi yksin selvitä. Muita emme sitten tapaa.

Maalaisjärki käyttöön.

Vierailija
36/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän kotonaan on kuollut maailmalla porukkaa koronaan. Kuinka moni kuolleista vanhuksista olisi kuollut vuoden sisällä vaikka tavalliseen influenssaan ja sen jälkitauteihin, jos se olisi heille tullut?

Vierailija
37/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kohtuutonta olisi vaatia, ettei saa tavata ketään. Olen itse perheetön, lemmikitön ja en käy töissä nyt. Minunko pitäisi vain sulkeutua yksin neljän seinän sisälle syksyyn asti?

Vierailija
38/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päästä tapaan miesystävää välillä. Ole AP itte ilman seksiä pitkään!

Vierailija
39/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Koko elämää ei tarvitse laittaa katkolle.

Eipäs saa, nyt ollaan kotona, ja tavataan vain saman ruokakunnan jäseniä.

Vierailija
40/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko päästä tapaan miesystävää välillä. Ole AP itte ilman seksiä pitkään!

Kuule, olen ollut yli kymmenen vuotta, ja aion olla myös loppuelämäni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi